חיפוש

מתגרשת? 4 עסקים שכדאי שתכירי

אם את נמצאת בתחילתו או בעיצומו של הליך גירושין, את בוודאי כבר צופה את תקופת חייך העתידית ותוהה כיצד היא תיראה. על מנת שתוכלי לסיים את תקופת חיי הנישואין בצורה הטובה ביותר, עומדים לרשותך עסקים בתחומי חיים שונים שעשויים לסייע לך בעת הצורך. הכירי 4 מהם:

 

יועץ מס

יועצי המס הם אנשי מקצוע המתמחים בהיבטי מס שונים. מתוך היכרותם הטובה עם חוקי המיסוי הישראלי המורכבים לכל הדעות, הם יוכלו להביא להיערכות מס יעילה, לאתר הטבות או זכויות שמגיעות לך ולחסוך אלפי שקלים בשנה. כמתגרשת טרייה, כדאי שתדעי שלאחר שניתן פסק דין בעניין הגירושין או שנוצר הסכם גירושין חתום, מתקבלות הטבות מסוימות במס מכוח החיים כהורה יחיד.

זוהי הזדמנות טובה לבחון את תשלומי המס שאת חייבת בהם ולברר האם מכוח שינוי הסטטוס תחול עבורך הפחתה מסוימת במס. בנוסף, ייתכן שתהיי מעוניינת לבדוק האם את זכאית להחזר במס, שניתן רטרואקטיבית עד שש שנים לאחור ועשוי לעמוד על אלפי שקלים.

 

מתווך נדל"ן

בהנחה ואת מעוניינת למצוא כעת דירה חדשה שבה תגורי בנפרד מבן הזוג הנוכחי, תזדקקי למקום המותאם עבורך ועבור ילדייך. מתווכי הנדל"ן יוכלו לספק לך שירות מקיף ותומך עד למציאת הדירה הרלוונטית, במיקום ובתקציב הרצויים לך.

אם הדירה סובלת מליקויים או בעיות, המתווך אף יוכל לנהל משא ומתן יעיל מול בעלי הנכס ולשאוף לתיקונים של כל הליקויים ואפילו במידת האפשר גם שיפוץ וחידוש מראה הבית כולו. למגוריך החדשים תהיה השפעה ניכרת על מהלך השגרה היומית וחשוב שהם יהיו נוחים ונעימים, משרים ביטחון ואנרגיות טובות.

 

ייעוץ מקצועי

בתחומי הייעוץ פועלים אנשי מקצוע רבים, חלקם עוסקים במישורים הנפשיים והפסיכולוגיים וחלקם במישורי התעסוקה המקצועית ואפילו הפיתוח האישי והמנטורינג.

אם את מרגישה שאת זקוקה לכיוון חדש או לנקודות הסתכלות שיאפשרו לך להשתקם ולצמוח מתוך המשבר שנולד בעקבות חיי הנישואין או הליך הגירושין הקשה, תוכלי לפנות ליועצים המתאימים בתחום הרלוונטי ולהשתמש במפגשים עמם לצרכייך ומטרותייך.

 

עורך דין

עורכי דין לגירושין הם בעלי מקצוע המתמחים בסוגיות משפטיות שכרוכות בחיי הנישואין והמשפחה ובאפשרותם לייעץ לך כיצד לפעול בסיטואציות מסוימות שנוגעות להתנהלות מול בן הזוג בעת הפרידה, קבלת המזונות, משמורת הילדים, חלוקת הרכוש ויצירת הסכם גירושין שיטיב עמך.

עורכי הדין משמשים גם כמייצגים והמלווים של תהליך הגירושין ובאפשרותך להיוועץ בהם בכל סוגיה שאת מתלבטת לגביה מבחינה חוקית או משפטית, לרבות רצון לעבור למקום מגורים מרוחק או לטוס עם הילדים לחו"ל.

אם את מעוניינת להתגרש וברצונך לדעת הכל על פתיחת תיק גירושין, מומלץ שתיפגשי עם עורך דין מקצועי ומנוסה המתמחה בדיני משפחה.

 

פטיש משפטי מצוייר

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עורך דין צבאי
הוטרדתי בצבא מה עושים?

לאחרונה שמענו על מקרי הטרדות מיניות שאירעו למכרים שלנו במסגרת השירות הצבאי. אלה פנו אלינו, כדי לקבל כתף תומכת ולהתייעץ בנוגע לבאות. החלטנו שלא להישאר

קרא עוד »