חיפוש

מתי מתייעצים עם עו"ד פלילי?

האשמות פליליות הן לא דבר שניתן לזלזל בו. גם אם אתם בטוחים במאת האחוזים כי הצדק אתכם, החומר הראייתי ומערכת המשפט יכולים להוכיח אחרת ולהביא לאישומים שונים בעלי דרגות ענישה משתנות. אחת הדרכים המומלצות להתמודדות עם האשמות פליליות היא להיוועץ בעו"ד מומחה. במאמר זה ריכזנו עבורכם את המקרים הנפוצים בהם יש לפנות לשירותיו של עו"ד פלילי

 

מדוע לא כדאי להקל ראש בהאשמות פליליות?

המשפט הפלילי הוא אחד הענפים המרכזיים בתחום המשפט, כאשר האשמות פליליות משמעותן התנהגות המנוגדת לסדר הדין הפלילי, המעוגן בחוק העונשים ובמספר חיקוקים נוספים. כאשר מוגשת נגדכם תלונה במשטרה, נפתח תיק פלילי בהתאם, תיק אשר מועבר לבחינת קצין המשטרה המחליט האם יש מקום לפתוח בחקירה.

אישומים פליליים יכולים להסתיים בסופו של דבר בהרשעה ובמגוון נרחב של עונשים, החל מקנסות ועד עונשי מאסר בפועל (תלוי בסוג ובחומרת העבירה), כאשר מלבד הענישה עצמה, נותר גם רישום בתיק, המשפיע על הזדמנויות תעסוקה, זכאות להלוואות ועוד.

 

כיצד עורך דין פלילי יוכל לסייע לנו?

ההשלכות המהותיות הנובעות מאישומים פליליים, דורשים מאיתנו להיעזר בשירותיו של משרד עורכי דין מומחה בתחום הפלילים – אלעד שאול ושות' בכדי להבין לעומק את תמונת המצב אליה נקלענו ולהכיר מהן הזכויות העומדות לנו וכיצד נוכל להשתמש בהן בצורה המיטבית בכדי להפחית מחומרת האישומים ואף להביא לדחייתן המוחלטת.

 

מתי מתייעצים עם עו"ד פלילי?

לא מעט אנשים המוזמנים לחקירה באזהרה, נוטים להתלבט באיזה שלב כדאי יהיה להם לפנות לשירותיו של עורך דין פלילי, כאשר לא פעם, מתברר כי אילו היו פונים בשלב מוקדם יותר, הרי שתמונת המצב היה אחרת ולעורך הדין היה קל יותר לפעול לתוצאות מיטביות.

לפיכך, ההמלצה הרווחת היא להתייעץ עם עורך דין פלילי עוד לפני קבלת הזימון לחקירה ולא להמתין לשלבים מאוחרים יותר. התייעצות מוקדמת עם עורך דין פלילי מהווה פעמים רבות את נקודת ההבדל בין סגירת התיק לבין שימוש בחומרי החקירה לביסוס עילת תביעה והגשת כתב אישום נגדכם.

 

איך בוחרים עורך דין פלילי מומלץ?

אין ספק כי לבחירת עורך דין פלילי קיים משקל מהותי בהתפתחות תוצאות התיק הפלילי ולכן, חשוב לבחור בעורך דין פלילי מומלץ, מנוסה ובעל מוניטין, אשר תחום הפלילים הוא תחום העיסוק המרכזי שלו. היכרות מקדימה של עורך הדין את רשויות התביעה, המשטרה והפרקליטות מבפנים, תהווה בהחלט יתרון ברור שיעזור לכם להכריע כי אכן מדובר בעו"ד פלילי מומלץ.

 

לסיכום

האשמות פליליות אין לא דבר שיש להקל בו ראש, היות והן יכולות להגיע לכדי אישומים וענישה. בכדי להתמודד בצורה מוצלחת עם אישומים אלו, מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין פלילי מומלץ, כאשר ככל והפנייה תהיה בשלב מוקדם יותר, כך סיכויי הפחתת חומרת האישומים ואף דחייתם המוחלטת, יגדלו בהתאם.

חֲקִירָה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עורך דין צבאי
הוטרדתי בצבא מה עושים?

לאחרונה שמענו על מקרי הטרדות מיניות שאירעו למכרים שלנו במסגרת השירות הצבאי. אלה פנו אלינו, כדי לקבל כתף תומכת ולהתייעץ בנוגע לבאות. החלטנו שלא להישאר

קרא עוד »