חיפוש

מתי צריך לבצע ביקורת מבנים בתוך בית עסק

כל עסק צריך לדעת שעליו לבצע הליך של ביקורת מבנים בשלב מסוים. במדריך הנוכחי יצאנו לבדוק מתי צריך לבצע את ההליך המדובר, כדי להעלות את הנושא למודעות ולאפשר לרבים לבצע את ההליך החשוב שישמור על העסק שלהם בידיים טובות ובטוחות. הישארו אתנו ותקבלו את כל הפרטים החשובים בנושא.

 

תכירו את האנשים שעזרו לנו בכתיבת המדריך

רגע לפני שנציג בפניכם את המועד שבו אתם צריכים לבצע הליך של ביקורת מבנים בתוך בית העסק, כדאי שתדעו כי בחרנו לכתוב את המדריך הנוכחי תוך ליווי מטעם גורמים שיודעים דבר או שניים בנושא. מדובר בעצם בבעלי עסקים שעברו לאחרונה הליך של ביקורת מבנים בעסק שלהם. אתם וודאי תוהים איך הגענו אליהם, אז נציין בפניכם כי פרסמנו סקר קצר בדף העסקי שלנו וביקשנו לקבל מידע בנושא מצד יודעי דבר. פנו אלינו מעל ל – 50 אנשים שציינו בפנינו את כל הפרטים החשובים ואלו, יוצגו בפניכם ממש עכשיו.

 

אז מתי צריך לבצע הליך של ביקורת מבנים בתוך בית עסק?

כל בית עסק שמכבד את עצמו צריך לבצע הליך של ביקורת מבנים שבודק את האיכות של עבודת הבנייה שבוצעה במקום. שכן, יש צורך בבירור מעמיק שמטרתו לבדוק אם יש ליקויים שונים. במידה ואכן יימצאו ליקויים במקום, האדם שעורך את הביקורת (מהנדס שהוסמך לתפקיד) צריך להכין דו"ח ליקויים מפורט להגישו אל בעל העסק בהקדם.

 

מה כולל ההליך של ביקורת מבנים בתוך בית עסק?

בדקנו עבורכם מה כולל ההליך, כדי שתוכלו לדעת במה מדובר בדיוק. הנה כמה פרטים שנמסרו לנו בנושא:

  • ביקור של מהנדס
  • הכנה של דו"ח מפורט אודות ליקויי בנייה במידה וימצאו כאלו
  • ביאור של דו"ח הליקויים בפני בעל העסק

ראוי לציין כי הדו"ח צריך לכלול 2 דברים חשובים:

  1. תמונות שמאשרות את הליקויים
  2. פירוט אודות ההשכלה של המהנדס שבודק את העסק (כך אתם יכולים להיות בטוחים כי מדובר בבעל מקצוע שמכיר את התחום באופן מעמיק)

 

טיפ חשוב לפני סיום

רגע לפני שהמדריך הנוכחי יסתיים, חשוב שנציג בפניכם טיפ שנמסר לנו מצד בעלי עסקים רבים שסייעו בכתיבת המדריך. מדובר בטיפ שנוגע לבחירה נכונה של בעל מקצוע שמבצע הליך של ביקורת מבנים. רבים ציינו כי יש לבדוק תחילה כי מדובר באיש מקצוע אמין ומומלץ שהוסמך לתחום. כדי שתוכלו להיות בטוחים שאתם בוחרים באדם שעונה על קריטריונים אלו, עליכם לקרוא חוות דעת שנכתבו עליו ברחבי הרשת. רק לאחר שתראו שיש מגוון רחב של חוות דעת חיוביות – תצרו עמו קשר ותתאמו הגעה לביקורת.

 

לסיום

עד כאן המדריך המקיף שאפשר לכם לדעת מתי צריך לבצע ביקורת מבנים בתוך בית עסק. כעת, כשיש לכם את כל המידע בנושא, עליכם פשוט להתחיל בהליך. שיהיה בהצלחה!

קבלן

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
משאבי אנוש
המידע המלא אודות תפקידו של HR

HR או "Human Resources" הוא תחום ניהולי העוסק בניהול ההון האנושי בארגון. תפקיד מחלקת משאבי אנוש הוא לקדם ולשמור על סביבת עבודה בריאה, פרודוקטיבית ומתגמלת

קרא עוד »