חיפוש

מתכננים אירוע? דגשים לבחירת קייטרינג

מתחתנים בקרוב? חוגגים בר מצווה לילד או בת מצווה לילדה? מתכננים אירוע יום הולדת גדול? אם אתם מחפשים קייטרינג לאירוע שלכם, הגעתם למקום הנכון. הכנו עבורכם כמה טיפים חשובים שיעזרו לכם למצוא את הקייטרינג הטוב ביותר עבורכם. אנחנו כאן כדי להזכיר מה חשוב לבדוק ועל מה לא כדאי להתפשר. הישארו אתנו כדי להבטיח שהאורחים שלכם יהינו מהאוכל באירוע.

 

אוכל קדימה אוכל

האוכל הוא אחד המרכיבים העיקריים באירוע. על פיו נקבעת הרמה שלו וזה החלק שהאורחים יזכרו הרבה אחרי שהאירוע יסתיים. כולנו אוהבים אוכל טוב וטעים, שמוגש יפה וחם לשולחן ערוך בצורה יפה ואסתטית. כדי שכל זה יקרה, הקייטרינג שתזמינו לאירוע צריך להיות מקצועי ומנוסה, ומותאם לאופי האירוע שלכם. בשביל זה תצטרכו לבדוק כמה דברים לפני שתזמינו קייטרינג.

 

התאמה

הדבר הראשון שאנחנו ממליצים לבדוק לגבי הקייטרינג הוא סוג האירועים בהם הוא מתמחה. אם אתם עורכים חתונה, חפשו קייטרינג שעוסק בחתונות, לא כזה שמכין אוכל לבר מצוות או בריתות. גם אם איכות האוכל והטעמים לא נופלים, ההתארגנות והתפעול שונים בין האירועים. כשמזמינים קייטרינג לאירועים, מעבר לאוכל עצמו, יש קריטריונים נוספים שחשוב לבדוק.

 

לוקיישן

כשאתם מחפשים קייטרינג לאירוע שלכם, אנחנו ממליצים לחפש לפי אזור. אם האירוע מתקיים בבאר שבע, חפשו קייטרינג באר שבע ולא קייטרינג מאזור המרכז. כשמדובר בשינוע של מזון, נסיעה ארוכה היא סיכון מיותר, מכל הבחינות. בין אם מבחינת הטריות של המנות ובין אם מבחינת הסיכון של עיכוב בזמני ההגעה בעקבות פקק תנועה או תאונה. הורידו מעצמכם דאגות ולכו על בטוח.

 

תקציב

לפני שאתם רצים לטעום את המנות של הקייטרינג, בדקו האם העלויות מתאימות לתקציב שלכם. הגדירו מראש תקציב לפי מנה, ורק אחר כך חפשו את הקייטרינג שיענה על הצרכים שלכם. במחיר אחד תוכלו לקבל הצעות שונות מחברות קייטרינג רבות, אל תתבלבלו ואל תגדילו את התקציב. האתגר הוא למצוא את המקום שייתן לכם את המקסימום במסגרת התקציב שלכם.

 

לא רק טעימות

אחרי שטעמתם את המנות של הקייטרינג ואהבתם אותן, והמחיר מתאים לתקציב שלכם, נותר רק דבר אחד לעשות. אם אתם מתכננים אירוע שחשוב לכם, אנחנו ממליצים לבדוק את ההתנהלות של הקייטרינג במהלך אירוע דומה. בקשו להגיע לאירוע מזדמן כדי לעקוב אחר ההתנהלות ולראות את צורת ההגשה והצלחות. עמידה בזמנים ותכנון נכון חשובים בעניין של אוכל, לא פחות מהטעמים שלו.

 

לסיכום

אם הגעתם עד לכאן, אנחנו בטוחים שאתם יודעים איך לבחור קייטרינג שיתאים לאירוע שלכם. מעבר לטעמים של המנות, שברור מאליו שתבדקו, בחרו את קייטרינג לפי מיקום האירוע ולפי סוג האירועים בהם הוא רגיל לעבוד. אל תשכחו לבדוק את ההתנהלות ואופן ההגשה באירועים, והכל כדי להבטיח שהאורחים שלכם יצאו עם טעם טוב מהאירוע שלכם. שיהיה במזל טוב. ובתאבון ☺

הַסעָדָה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לקנות פאות
איפה קונים פאות ראש?

לשיער יש תפקיד חברתי ברור מאוד. עבור נשים רבות, השיער הוא חלק בלתי נפרד מהן ומהאופן בו הן מגדירות את עצמן. לכן, במקרים בהם נדרשת

קרא עוד »