חיפוש

מתנה לעסק חדש – מה תהיה המתנה המושלמת?

תגידו זה בגלל הקורונה, תגידו שזה בגלל דור ה- Y, אך לעובדה זו אי אפשר להתכחש – יש גל מטורף של פתיחת עסקי חדשים בישראל.

דווקא בתקופה מורכבת מאוד בהיבט הכלכלי, צומחים עסקים חדשים בישראל על ידי האוכלוסייה הצעירה. בתקופה שכזו, יותר מתמיד, צריך לפרגן לאלו שמחזקים את יסודות הכלכלה.

מה נקנה? מה נביא?< מה נחשב למפרגן? אלה המלצות האתר!

 

לייטבלוק משושה

אחת המתנות המפרגנות והמגניבות ביותר לפרגן לעסק חדש! מדובר בבלוק עץ שעליו מודפסת תמונה. לבלוק עץ זה מחובר גוף תאורה שמאיר את כל היקפו. מתנה זו מאוד ורסטילית בעיצוב שלה! אפשר לחבר את המשושים בדרכים ובצורות שונות וליצור גוף תאורה ייחודי, מגניב במיוחד ובעיצוב מותאם אישית לבעל העסק החדש. אין ספק, מתנות מעוצבות הן הדרך הייחודית והמפרגנת ביותר לאחל הצלחה ושגשוג לבעל העסק החדש.

 

כלי מטבח

לא כל מתנה לבת חיבת להיות למוסד החדש שהוא פתח. ככל שהמנתה באמת תהיה בעלת ערל סנטימנטלי, מתנה שכיף להשתמש בה, ובמיוחד מתנה שלבעל העסק יהיה כיף להשתמש בה, אתם בכיוון הנכון. כשאנחנו רושמים פה כלי מטבח, אנחנו ממש לא מתכוונים שתלכו לחנות כלי הבית הראשונה שתתקלו בה. אפשר למצוא במרחב אינטרנטי בקלות רבה כלי מטבח מעץ, עשויים עבודת יד. כוס, מזלג או צלחת – הכל שימושי, הכל ייחודי והכל בשביל הפירגון שיהיה נעים לאכול.

 

זר מרווה

כמה שקטן, ככה הוא סמלי. אם לא ידעתם, משתמשים בזרי מרווה לטיהור אנרגטי במבנים שונים. בגלל זה מדובר באקט כל כך סמלי. במעמד הנתינה של המתנה לעוסק המורשה החדש, אתם מאחלים לו אנרגיות טובות ונקיות ושיתחיל את עיסוקו החדש ברגל ימין, הכי ימין שאפשר. זרי מרווה ידועים בסגולות הטיהור שלהם ומנהג זה הוא נפוץ מאוד ברחבי הארץ והעולם בקרב אנשים הוליסטים.

 

דברים קטנים לבית

מן הסתם, כתבה זו באה להציע את המגוון הרחב ביותר של מתנות עבור מגוון העסקים והחדרים שבהם ימוקמו רהיטי העץ. פתרון נהדר הוא לרכוש מיני דברים קטנים לבית. פמוטי עץ, דברי נוי, פסלוני ומוצרי עץ – כל אלו מכניסים אופי כפרי וטבעי למרחב בו הם נמצאים. מתנה נהדרת למי שמנהל עסק מהבית, או שהוא סתם מתחבר לסגנון העיצוב.

 

להיות בעל עסק בישראל

עם הקושי הכלכלי שהביאה הקורונה, יש צורך עז לתת גב לבעלי העסקים המקומיים. על אחת כמה וכמה כשמדובר בחבר או קרוב משפחה שיוצאים לדרך כלכלית חדשה עם עסק משלהם. לעסק יש מחזור כלכי שונה מלהיות שכיר. בעל העסק משללם לעצמו ולעובדיו משכורת, ובמגביל מכזה הוצאות על פתיחת ורכישת העסק. מדובר בהמון לחץ ומרחב הטעיה מצומצם מאוד. אלו המתנות הקטנות והחיזוקים מהסביבה שנותנים כוח להתפתח.

סירים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא