חיפוש

מתנות לא שגרתיות ליום האהבה

יום האהבה הוא היום הכי קסום בשנה כיוון שהוא מקדש את הערך העליון ביותר – אהבה.

אהבה היא קסם, היא פלא, היא אוצר אנושי, היא כוח ריפוי, היא כוח פנימי – מה שלא נכתב על אהבה לא יצליח לתאר אותה ואת עוצמת השפעתה.

יום האהבה הוא הזדמנות לאהוב, להתקרב ולהעמיק את הקשר הזוגי.

יותר מאשר הענקת מתנות או בילויים – אהבה היא משהו שמתחולל בין שניים.

אם מה שמתחולל לא מעצים אותם לא ישנו המתנות, המחוות או התמונות שהזוג מעלה להראות לכל העולם.

אהבה היא פלא אם מזינים אותה ולומדים לעשות ואתה -אהבה היא אומנות שצירך לרכוש.

אז אחרי שהבהרנו את מהות האהבה נגיד שמתנות הן לגמרי דרך נהדרת להראות אהבה אבל חשוב לזכור שהן לא האהבה עצמה.

זה רעיון מעולה להביא לכבוד יום האהבה מתנה מקורית ולא אחת בנאלית ושחוקה, אז הכנו לכבודכם כמה רעיונות!

 

מתנות לשיפור חיי המין – לחמם את האווירה!

  1. אביזרים לחימום האווירה – תוכלו למצוא שם כיסוי עיניים או אזיקים שיעזרו לכם להגשים פנטזיות ישנות. לחנות מעולה של אביזרי מין לחצו ותהפכו את יום האהבה שלכם למלא תשוקה.
  2. ויברטור לאישה – כיף להעניק לאישה שלך תענוג עילאי.
  3. בגדים – אם את רוצה לפנק את הגבר שלך תוכלי לקנות הלבשה תחתונה מושכת וסקסית. הבגדים יתנו לו להרגיש שאת משקיעה בו, רואה אותו ורוצה להיות שם בשבילו.

 

אקסטרים!

אם בן או בת הזוג שלכם בקטע של אקסטרים תוכל ולקנות לה או לו חוויה מטורפת של פעם בחיים. פעילויות אקסטרים הן חוויה שהולכת אתכם לתמיד אז שווה להשקיע בהם. הנה כמה רעיונות – צניחה חופשית לאמיצים במיוחד, מצנח רחיפה, אופנוע ים, בננות בים, גלישה וכל העולה על רוחכם. אקסטרים זה מתנה משוגעת שמשחררת את הלב מהשגרה ומתאימה במיוחד ליום האהבה – מי אמר שצריך להיות קיטשיים ורומנטיים כל הזמן?

 

טיפ קטן

אל תתנו מתנה בלי ברכה – זה כמו לא לתת כלום. תנו ברכה או תגידו את שעל ליבכם – את כל ההערכה, ההודיה והאהבה שלכם. אהבה יכולה לחזק ואם תבחרו לחזק זו את  זה ולא להחליש אתם תהפכו את האהבה למשאב מרכזי בחייכם שתשמחו עליו כל יום. מתנה היא לגמרי דבר נהדר אבל רק אם מוסיפים ברכה מקרב לב ואם קשה לכם אז לפחות משפט של אהבה או נשיקה וחיבוק – חייב להוסיף מחווה של אהבה.

 

סיכום

אהבה היא פלא שחשוב לתחזק. אם תחגגו את יום האהבה, תעניקו מתנות ותיהנו להיות אחד עם השני אתם תהפכו לזוג מנצח. כמו כן, חשוב לבחור מתנות מקוריות, נמאס מתכשיטים ובשמים – הפתיעו עם אביזרי מין או חוויות מיוחדות. סומכים עליכם שתעשו את הבחירה הנכונה – חג אהבה שמח!

 

מארז

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא