חיפוש

מתנות ללקוחות עם לוגו העסק שלך

מתנות ללקוחות הן אמצעי מצוין להראות ללקוחותיכם שאכפת לכם מהם, שאתם נהנים לתת להם שירות, ושאתם שמחים שהם בוחרים בכם על פני המתחרים. מלבד השמחה וההערכה של הלקוח, מתנות ללקוחות יכולות לספק גם יתרון לכם – מתנות עם לוגו החברה אשר יגרמו ללקוח להיזכר בכם כשהוא משתמש במתנה ובכך להעריך אתכם יותר. איך עושים את זה נכון? על כך בכתבה הבאה.

 

מתנות ללקוחות – יתרונות לשני הצדדים

עסקים רבים רואים בחגים הזדמנות טובה להראות הערכה ללקוחות שלהם. אין ספק שלקוחות קבועים אשר חוזרים אל העסק שוב ושוב, הופכים עם הזמן ליותר מסתם לקוחות, אלא לחברים של ממש, ומערכת היחסים איתם הופכת לכזו ששווה להשקיע בה. הענקת מתנות ללקוחות היא דרך מצוינת להראות להם שמבחינתכם אתם לא רק מספקים להם שירות, אלא גם רואים אותם, את הצרכים שלהם, ובעיקר מעריכים את הבחירה שלהם בכם. בנוסף, מהצד של הלקוחות, קבלת מתנה עם לוגו החברה היא לא רק סמל להערכה, אלא גם דרך לזכור את השירות הטוב שהם מקבלים מהעסק שלכם, ואמצעי שיעודד אותם לפנות אליכם שוב בעת הצורך.

 

מתנה עם לוגו ללקוחות – איך עושים את זה נכון?

בחירת מתנה ללקוחות היא עניין מסובך בפני עצמו, אשר כולל לא מעט שיקולים והתלבטויות. האם עדיף מתנה אחת גדולה או מארז עם מתנות קטנות? האם הלקוחות ישמחו יותר לקבל משהו אישי כמו מתנות למטבח, מתנות לבית או מוצרי טקסטיל, או שמא עדיף להישאר במרחב העסקי ולהעניק מתנות מהודרות למשרד? עבור כל לקוח וכל חברה התשובה היא כמובן שונה, ועל כן חשוב להכיר היטב את הלקוחות שלכם ולזהות איזה סוג של מתנות הם ישמחו לקבל. בנוסף, אם מדובר על מתנה עם לוגו או סלוגן החברה מודפס, חשוב לדעת שלא כל מתנה תתאים לכך. מתנות אשר מתבלות בקלות כמו ציוד למטבח או לטיולים ומתנות מחומרים אשר קשה להדפיס עליהם, יהיו פחות מוצלחות במקרים האלו. כמו כן, בבחירה של מתנות עם לוגו, חשוב לבחור בחברה מתמחה, אשר תוכל להדפיס את הלוגו בצורה מדויקת ואיכותית על המתנה.

 

לא יודעים איך לגשת לבחירת מתנות ללקוחות? יש פתרון

לפעמים, אם מדובר בחברה עם לקוחות רבים מתחומים שונים, או במקרים בהם קשה לבחור בין סוגים שונים של מתנות, או כאשר מעוניינים להרכיב מארז מיוחד עם מתנות מתחומים שונים – ניתן לפנות לחברות המתמחות בתחום המתנות לעובדים. אחת החברות המובילות בתחום היא גיל גיפט – חברה ותיקה ומנוסה, אשר תשמח לספק לכם שירות וייעוץ בבחירת המתנה המושלמת ללקוחות שלכם. בחירה בחברה מתמחה תבטיח לכם שירות מקצה לקצה – מבחירת המתנות, הדפסת לוגו החברה, אריזת המתנה וכמובן משלוח שיגיע בדיוק בזמן.

מתנות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא