חיפוש

מתנות ראליות מומלצות לפגישות עסקיות בחו"ל

אם אתם מחפשים מתנה לפגישת עסקים בחו"ל ואינכם בטוחים מה לקנות – הגעתם למקום הנכון!

במידה ואתם טסים לחו"ל למטרת פגישות עסקיות, או שהינכם ממונים על ייעוץ וקניית מטרות בשם אותו בוס או עובד שטס לחו"ל לפגישה עסקית – עליכם למצוא מתנה הולמת. בכך תוכלו באופן סמלי להודות על הפגישה, לפתוח אותה כבר באווירה חיובית ותת לכם נקודות זכות. אז אילו מתנות מומלצות לפגישות עסקיות? וממה כדאי להיזהר ואיפה? התשובות בפנים.

 

סוגי המתנות

השאיפה היא שהמתנה לפגישה תהיה ראלית, הולמת לרגע ושתהיה בה סמליות שבעצם תגיד יותר, ללא מילים, וללא קשר לעלות המתנה. למשל, הבאת מתנות ישראליות לחו"ל. בנוסף, חכם להביא מתנה אשר מתקשרת אל העסק שלכם או של האנשים איתם נפגשים, או למטרת הפגישה.

 

מתנה ישראלית

ראשית, מתנה סמלית והגיונית מאוד להביא היא מתנה מישראל – מזכרת שתייצג את ישראל כגון מוצרי ים המלח, מאכלים ישראלים, תמונה של נוף ישראלי, תבלינים מהשוק וכדומה. מתנה זו יכולה להתקבל יפה ובשמחה.

 

מתנה שמתקשרת לעסק

כשמגיעים לפגישת עסקים עם מתנה לכבוד אותה פגישה, יש היגיון בכך שהמתנה תהיה קשורה באופן כזה או אחר למטרת לפגישה, לעסק שלכם או שלהם. למשל אם מדובר בחברה סלולרית, ניתן להביא גאדג'טים אשר מתקשרים לתחום הטלפונים.

 

תמיד טוב

ישנן מתנות אשר מתאימות כמעט בכל מקום בעולם וכמעט לכל סוג של פגישות עסקיות באותן מקומות – אלכוהול ושוקולדים. מתנות אלו משדרות יוקרה והן כמובן שימושיות וטעימות מאוד. בסוג מתנות זה במיוחד ניתן לתמרן בהשקעה הכספית ומה רוצים לשדר בעצם הבאת המתנה. למשל ניתן לקנות יין זול אך ישנם יינות ומשקאות אלכוהוליים משובחים מאוד ויקרים מאוד ובכך בעצם ניתן לשדר בהתאם ליוקר המתנה.

 

ממה צריך להיזהר?

לפני קניית מתנות לפגישה רצוי לעשות מחקר כלשהו על תרבות המתנות באותה מדינה כיוון שהיא עלולה להשתנות בין אחת לאחרת. למשל, ישנן מדינות שנהוג לתת את המתנה רק בסוף הפגישה ולא בתחילתה. לדעת מראש פרט שכזה יציל אתכם במידה והתכוונתם לפתוח מתנה שתקבלו באותו הרגע, וגם להציל אתכם מלהיות לא מוכנים כאשר הם לא ייפתחו את המתנה שאתם תביאו עמכם.

 

דוגמאות נוספות לתרבויות מתנות

ישנם עוד שלל דברים אשר תלמדו אם תפנו זמן קצר ותלמדו על תרבות המתנות במדינה אליה אתם טסים לפגישות העסקיות. ישנן מתנות אשר מאוד לא נהוג ולא מתקבל להביא במדינות מסוימות. בנוסף, יש מדינות אשר נהוג לסרב מספר פעמים לקבלת המתנה (כדי לא להיראות חמדנים) אך להסכים לבסוף, ועליכם לנהוג באופן דומה כאשר אתם מקבלים מתנה מהם.

 

לסיכום

לסיכום, כאשר טסים לפגישות עסקים בחו"ל, לרוב נהוג להביא עמכם מתנה. היא יכולה להיות סמלית ובעלת ערך, כמו מתנה שמייצגת את ישראל, היא יכולה להיות קשורה לעסק או פשוט יוקרתית שכיף לקבל.

 

שי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא