חיפוש

איזה מתנות ממותגות לעובדים כדאי לרכוש

מי מאיתנו לא אוהב לקבל מתנות? עוד מגיל צעיר בו חגגנו את ימי ההולדת הראשונים שלנו וקיבלנו מתנה עטופה ומיוחדת שציפינו לה ועד לחיינו הבוגרים בהם אנו מקבלים מתנות מסוגים שונים במאורעות מיוחדים או

סתם בחיי היום יום.

גם עובדים יישמחו לקבל מתנה או שתיים מידי פעם.

אבל איזו מתנות ממותגות כדאי לקנות לעובדים? מהן המתנות המומלצות ביותר לכל סוג עבודה? ואיך בוחרים את סוג המתנה המתאים? כל התשובות לשאלות המבלבלות פשוטות בהחלט.

 

נתינת מתנה לעובד :

עובדים שונים יכולים להרגיש הרבה פעמים חובר הערכה מצד ההנהלה. קבלת מתנה אצל בני האדם מעלה את מצב הרוח שלנו וגורמת להפרשת הורמונים שונים בגוף כמו אדרנלין או דופאמין אשר מעלים את השמחה והמוטיבציה שלנו.

קניית מתנות ממותגות לעובדים יכולה לשנות באופן דרסטי את האווירה בעבודה והן את תחושת הסיפוק והמוטיבציה של כל עובד ועובדת. התחושה שמביעים כלפיך הערכה נעימה במיוחד ומביאה עמה תוצאות נפלאות בשטח.

 

איזה מתנות ממותגות כדאי לכם לקנות לעובדים שלכם ?

הרבה מאוד מסוג המתנה הממותגת קשור לאופי העבודה ולזמן שבו אתם בוחרים לתת את המתנה.

אם אתם בוחרים לתת את המתנה סתם ביום חול שגרתי שאינו קשור לחגים, מוטב שהמתנה תהיה קשורה לפרוייקט מוצלח או למשהו שקשור בעבודה עצמה. לעומת זאת אם אתם בוחרים לקנות מתנה בתקופת החגים מומלץ יותר לשייך אותה לחג עצמו ובכך למנוע בעייות התאמה בין המתנה לאופי העובדים ומקום העבודה.

מתנה ממותגת הקשורה לחג – ההמלצה האישית שלנו כשמדובר במתנה לחג היא מארז כלשהו של מוצרים הקשורים לחג בפרט על מארזי מוצרי מזון איכותיים או מארזי יין המשלבים בהם מטעמים שונים. מארזי מזון ויין מתאימים כמעט לכל אדם ואדם ולכן אין בכך מקום לטעות.

מתנה ממותגת לחיי היום יום ולעבודה עצמה – מתנות לחיי היום יום יכולות להיות אקססוריז שונים למשרד בינהם קישוטים שונים לשולחנות העובדים, עציצים מיוחדים, קופסאות אוכל שונות או כלי מטבח שונים שיכולים לשרת את העובדים במשרד.

בנוסף לכך מתנות לחיי היום יום יכולות להיות גם כרטיסי גיפט קארד שונים לחנויות ממותגות של בגדים או של כלים שונים לבית. כרטיסי הגיפט קארד נותנים תחושה אישית בהיותם מכוונים לחנות מסוימת עם כוונה ספיציפית אך אינם מגבילים את העובד ומאפשרים בו זמנית את חופש הבחירה וההתאמה של כל עובד או עובדת לעצמם.

נתינת האפשרות לבחירה במקום ספיציפי משלבת כוונה אישית עם התחשבות באופי של כל עובד ועובדת, הרי בסוף כל אחד מאיתנו יודע מה יותר טוב לעצמו.

 

רכשו מתנות לעובדים והגבירו את תחושת החיוביות בעבודה :

זכרו, אם אתם המנהלים בעבודה האחריות המרכזית שלכם היא גם לשמור על אווירה נעימה בקרב העובדים ואת זה תוכלו לעשות באמצעות קניית מתנות והבעת הערכה בצורות שונות כלפי עובדיכם !

 

חמש מתנות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא