חיפוש

מתנפחים להשכרה – איך לבחור נכון לאירוע שלך

כאשר מארגנים אירוע לילדים, יש המון דברים שצריך לקחת בחשבון. צריך לדאוג לכיבוד לילדים, שמצד אחד יהיה טעים וקל להכנה אך מספיק בריא בעיני ההורים הקפדניים. צריך לדאוג גם לשקיות הפתעה, לעמדת קפה ועוגיות עבור ההורים, להפעלה יצירתית ומקורית והרשימה לא נגמרת שם. אז במידה ואתם מתכננים אירוע לילדים בקרוב, הנה המלצה קלה ופשוטה ליישום – הזמינו מתנפחים להשכרה.

 

מה אלו בכלל מתנפחים?

מתקנים מתנפחים זהו שם כולל שמתייחס לכלל המתקנים אשר עשויים מיריעות פלסטיק חזקות, אשר לתוכן מנפחים אוויר. מתקנים מתנפחים אלה מיועדים עבור ילדים, ובתוכם הילדים יכולים לקפוץ, להשתולל ולשחק זה עם זה. ישנו מספר עצום של סוגים שונים של מתקנים מתנפחים ברחבי העולם בכלל ובארץ בפרט. ככל הנראה יצא לכם להיתקל במתקנים מתנפחים באירועים כמו חגיגות יום העצמאות, מסיבות יום הולדת, אירוע סוף שנה ואירועים דומים אשר מיועדים לילדים.

 

מאיפה כדאי להזמין מתנפחים?

במידה והחלטתם להזמין מתנפחים לאירוע קרוב, כעת עליכם להחליט מאיזו חברה כדאי להזמין את המתקנים המתנפחים. כמו בכל תחום, ישנם בעלי עסקים מומלצים יותר ומומלצים פחות, ועל כן כדאי לבקש הכוונה מחברים או מכרים שהזמינו מתנפחים בעבר. כמו כן, חשוב לוודא שאתם בוחרים חברה עם ניסיון בתחום ואשר מעסיקה מפעילים אחראיים. במידה ואתם מחפשים מתנפחים להשכרה – כיפלנד היא אחת החברות המומלצות.

 

מתנפח אחד לאירוע זה מספיק?

כאשר ניגשים לתכנן אירוע אליו מזומנים גם, או רק, ילדים, כדאי להזמין מתקנים מתנפחים. אך במידה והחלטתם שאתם מעוניינים להזמין מתנפחים, כעת עולה השאלה כמה מתקנים מתנפחים כדאי להזמין. במידה ומדובר באירוע למבוגרים, כמו חתונה או אירוע דומה לכך, בו מרבית המוזמנים הינם מבוגרים אך איתם יגיעו גם מספר ילדים, מספיק להזמין רק מתנפח אחד.

במקרה כזה, המתנפח נועד להעסיק את הילדים, אך הוא, מן הסתם, אינו האטרקציה המרכזית באירוע. במידה ומדובר במסיבת יום הולדת או אירוע אחר המיועד לילדים, מומלץ להזמין יותר ממתנפח אחד או שניים, על מנת לוודא שלא יהיה עומס רב על אף מתקן. כמו כן, הזמנת מגוון מתקנים דואגת לכך שמוזמני האירוע לא ישתעממו מהר מדי מאף מתקן.

 

האם אין חלופות אחרות למתנפחים?

בכל הנוגע לאטרקציות עבור ילדים בגילאי יסודי, מתקנים מתנפחים הם ללא ספק האופציה הפופולרית ביותר. אך חשוב לציין שישנם גם אופציות אחרות במידה ואינכם מעוניינים להזמין מתנפחים. בין האופציות האחרות קיימות אפשרויות כמו עמדות מולטימדיה, שולחנות משחק, מתחמי ג'ימבורי ועוד שלל אפשרויות אחרות.

 

סיכום

במידה ואתם מארגנים אירוע אליו מוזמנים ילדים, כדאי מאוד להזמין לפחות מתנפח אחד עבור האירוע. שימו לב שבמידה ולאירוע מוזמנים מספר רב של ילדים, מוזמן להזמין יותר מסוג אחד של מתנפחים.

מתנפחים לילדים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אירוע חברה מושלם
איך לתכנן אירוע חברה מושלם

העובדים שלכם נותנים מעצמם הרבה בימי העבודה, משקיעים זמן אנרגיה ומסירות רבה למשימות שלהם ואוהבים לבוא לעבודה – וחשוב לגרום לזה להמשיך כך. דרך מעולה

קרא עוד »