חיפוש

ניקוי ספות – כיצד לנקות בדים שונים?

כאשר אנו מעוניינים לנקות את הספה שלנו, חשוב שנעשה הבחנה בין סוג הבדים וביצוע פעולת הניקיון בהתאם לסוג הבד.

 

ניקוי ספות – מהם הדגשים החשובים?

כולנו יודעים כי בטרם ביצוע פעולה של ניקוי ספות יש צורך במספר שלבים וזאת על מנת להימנע מייצרת נזק והרס לספה עוד לפני שהתחלנו בפעולת הניקוי והתחזוקה, בדומה לניקוי שטיחים. כאשר אנו מבצעים רכישה של ספה חדשה, חשוב מאוד לבדוק מאלו בדים בדיוק היא מיוצרת והאם היא ניתנת לניקוי בקלות, זאת משום שחשוב להבין שאפשרויות התחזוקה של רוב הספות אשר קיימות כיום בשוק הן מוגבלות וזקוקות לטיפול פרטני, בהתאם לסוג הבד. לכן, חשוב מאוד לוודא עם החברה ממנו אנו קונים את הספה מאילו חומרים היא מיוצרת וכן לבקש לקבל הוראות היצרן המדויקות לגבי התחזוקה השוטפת ופעולת הניקוי. חשוב לדעת: על אף הדעה הרווחת כי ניתן לנקות את הספה באמצעות מגבון לח ומטלית, ברוב המקרים הדבר איננו נכון וישנם סוגי בדים עדינים אשר דורשים התייחסות ברמת רגישות גבוהה, זאת משום שאם לא ננקה אותם בצורה נכונה ואפקטיבית עלול להיווצר נזק משמעותי לספה שיהיה קשה מאוד לתקן.

 

סוגי ספות וריפודים שונים

   כאמור, ישנם מספר סוגים של סוגי ספות כפי שמסבירים המומחים של חברת קפטן קלין, חברת הניקיון המובילה בישראל וכל סוג של ריפוד צריך לקבל טיפול מיוחד:

  • ניקוי ספה מעור – בקטגוריה של הספות מדובר כנראה בסוג הספה אשר הכי קל לבצע ניקוי ותחזוקה, זאת משום שרוב העורות כיום המיוצרים הם דוחי כתמים ולכן יש להשתמש בחומר מיוחד לניקוי ספות עור באמצעות מטלית לחה אך חשוב לציין כי גם ספות עור דורשות מדי פעם ניקוי יסודי, ולכן מומלץ מאוד לפנות לחברה אשר מתמחה בתחום ולה הידע המקצועי הנדרש לניקוי יסודי של סוג כזה של ריפוד.
  • ניקוי ספות בד – ישנם כיום עשרות סוגים שונים של ספות בד, כאשר רוב ספות הבד אשר מיוצרות היום מיוצרות מחומר שהוא דוחה כתמים. מאחר וכידוע הספה היא מרכז הבית, לא תמיד ניתן לסמוך על זה ולא פעם אנו נתקלים בכתמים מעצבנים שהחלו לצוץ לאחר שנשפך אוכל, בע"ח עלה על הספה וכו'. לכן, יש להשתמש בניקוי ספות בד בהתאם להוראות היצרן וזאת על מנת לא ליצור נזק. חשוב לציין כי מדי פעם יש לקחת חברה מקצועית אשר תדע לבצע ניקיון יסודי יותר לספה, זאת משום שהספה נוטה לצבור עשרות חיידקים אשר עלולים להוות סכנה לבריאות וכן על מנת להסיר כתמים בולטים שאנו לא מצליחים להסיר.

זקוקים לשירות של ניקוי ספות מקצועי? אתר קפטן קלין מאפשר לקבל הצעות מחיר ופרטים לגבי כל סוגי ניקוי הספות בישראל, פנו בהקדם לקבלת הצעת מחיר.

ניקוי בדים בבית

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא