חיפוש

ניקיון במחסן – האם התמחור שונה מניקיון רגיל בבית

ניקיון מחסן הוא תהליך מורכב כאשר מדובר במחסן גדול ועמוס. המאמר יבדוק מה ההבדל בין תמחור ניקיון מחסן לתמחור רגיל של ניקיון הבית.

 

כיצד נקבע תמחור של ניקיון מחסן לעומת ניקיון של בית?

תמחור של ניקיון מחסן נקבע על פי השטח והגודל שלו, האלמנטים שאותם יש לנקות, כמות המדפים ושעות העבודה שיש להקדיש לנושא. ניקיון של בית לעומת זאת נקבע על פי מספר החדרים, שטח הדירה, האם מדובר בדירה או בית פרטי עם גינה והצרכים השונים שיש לתת להם דגש. במידה ומזמינים שירותים משלימים כמו פוליש או הדברת מזיקים תהיה תוספת במחיר בין אם מדובר על מחסן ובין אם על ניקיון בתים.

 

ההבדלים בין מחסן לבית

בראש ובראשונה מחסן הוא לא בית ולא גרים בו. מדובר על חדר בו מאחסנים ציוד על הרצפה ועל המדפים. זאת אומרת שהתכולה בתוכו תהיה קטנה מתכולה של בית והגודל שלו יהיה קטן יותר גם אם מדובר על מחסן גדול. ביחד עם זאת, צריך לנקות את המחסן כמו שמנקים את הבית ולאוורר אותו מאחר ואין בו בדרך כלל חלונות. מחסן נקי ישמור על החפצים המאוחסנים בו מבלאי ואבק ולפיכך חשוב להקפיד על ניקיונו. ניתן לנקות את המחסן אחת לחודשיים בצורה יסודית ולא באופן יום יומי כמו שמנקים את הבית. לא תרצו שייכנס לתוכו עש שיאכל את הניירת או אבק וחלודה שיצטברו על המדפים. כאשר מצטבר יותר מדי לכלוך במחסן זהו מקום אידיאלי למזיקים ותיקנים שיזיקו לתכולה במחסן.

 

כיצד לנקות את המחסן?

המחסן צריך להיות נקי מאבק ומאוורר כולל השטחים והחללים המובילים אליו. בניקוי היסודי יש להרים את החפצים מהרצפה לאחר שניקיתם אותם ואת המדפים מאבק ולשאוב את הפינות הנסתרות ואת הרצפה. לאחר מכן יש לשטוף את הרצפה מספר פעמים עד שהמים שיוצאים מפסיקים להיות שחורים. בזמן הניקוי יש לפתוח את דלת המחסן להתאווררות ובמידה ויש חלון גם אותו. ישנם מחסנים בהם מתקינים מערכת מיזוג שיש לנקות ולהפעיל מדי פעם על מנת לאוורר את החדר. האוויר העומד מייצר לחות שיכולה להזיק לחפצים המאוחסנים בו. בנוסף, אחת לשנה יש להדביר את המחסן ממזיקים, חרקים ומכרסמים על מנת שחומרי החיטוי ימנעו את הגעתם. באופן כללי המחסן צריך להיות מסודר ומאורגן, ללא אשפה מיותרת וללא כניסה של לחות שיכולה לגרום להרס. שימו לב שהקירות אינם מתקלפים ולא נוצר עובש כי אלו סימנים של לחות במחסן. הריהוט המומלץ במחסן הוא ממתכת ולא מעץ, ללא שטיחים וחפצים שתופסים הרבה אבק.

לסיכום, חברת ניקיון תארגן ותנקה לכם את המחסן כטיפול משלים לניקוי הבית בתוספת מחיר. לפיכך חשוב להשוות מחירים בין החברות השונות ולדעת בדיוק מה הם כוללים.

מנקה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
משאבי אנוש
המידע המלא אודות תפקידו של HR

HR או "Human Resources" הוא תחום ניהולי העוסק בניהול ההון האנושי בארגון. תפקיד מחלקת משאבי אנוש הוא לקדם ולשמור על סביבת עבודה בריאה, פרודוקטיבית ומתגמלת

קרא עוד »