חיפוש

נסיעת עסקים להודו – מה חובה לארגן מבעוד מועד

טיסת עסקים להודו עשויה להיות מעט מורכבת יותר מטיסת לואו קוסט סטנדרטית לאירופה. הסיבה לכך היא שיש להוציא ויזה טרם העלייה לטיסה. את הוויזה הנדרשת ניתן להוציא דרך האתר באופן מקוון או לגשת פיזית אל שגרירות הודו.

כמו כן, חיסונים מסוימים הינם נדרשים על מנת להיכנס להודו. האם אלו שיש ברשותם דרכון זר פטורים מוויזה להודו? מהם ההבדלים הקיימים בין ויזה בדרכון לוויזה אלקטרונית? כל התשובות לשאלות אלו במאמר שלפניכם.

 

טסים להודו? חובה להוציא ויזה טרם הטיסה

כל המבקרים מכל המדינות בעולם נדרשים להנפיק ויזה על מנת להיכנס להודו. לרוע המזל, אין פטור מוויזה גם לא כשמדובר בתחום של ויזת עסקים להודו. על מנת להגיש בקשה לוויזה יש לשלוח את המסמכים הבאים: כתובת מייל, פרטי כרטיס אשראי, דרכון בתוקף וצילום של הדרכון שלכם (כולל תמונה).

 

מה עוד חשוב לדעת טרם הטיסה להודו?

למעט הוצאת ויזה, ישנם עוד מספר דברים שיש לארגן מראש טרם הטיסה:

  • חיסונים: מכיוון שמדובר במדינת עולם שלוש, יש חיסונים שחובה לקחת אותם טרם הטיסה להודו. יש לקחת את החיסון הראשון כחודש וחצי לכל הפחות טרם הטיסה. כמו כן, יש גם לקחת מנת בוסטר לאחר מכן. רצוי לקחת את החיסונים הנדרשים בהקדם האפשרי, ולא לדחות את הדבר לדקה התשעים.
  • מלון: הערים בהודו גדולות מאוד והמוניות, בפרט כאשר מדובר במומביי או ניו דלהי. לכן, בחרו מלונות שקרובים יחסית למקומות אליהם אתם צריכים להגיע! מה גם שלעיתים עלולים לשאול אתכם בביקורת דרכונים אם ברשותכם הזמנה של מלון. בררו שהמלון מאפשר לבצע פגישות עסקיות ושישנה גישה ללא הגבלה לאינטרנט.
  • תחבורה: התחבורה בהודו מיושנת יחסית ולא יעילה כמו במדינות המערב. בנוסף לכך, עומס התנועה בהודו הוא עצום. יש לקחת דברים אלו בחשבון, ולהתנהל בהתאם. מומלץ להשתמש בשירותי הסעה המיועדים עבור אנשי עסקים.

 

ויזה אלקטרונית או ויזה בדרכון – מה עדיף?

ניתן להוציא ויזה גם בדרכון וגם באופן מקוון. ויזה בדרכון, בשונה מוויזה אלקטרונית, מאפשר כניסה יבשתית וימית להודו. עם זאת, עבור מרבית האנשים פרמטר זה אינו רלוונטי, בפרט עבור ישראלים.

בדרך כלל, ויזה אלקטרונית אמורה להיות מוכנה תוך שלושה ימים מרגע שליחת הבקשה. עם זאת, לעיתים הדבר עלול להתעכב מעט ולקחת כ-5 ימים. לעומת זאת, הוצאת ויזה בדרכון עשוי לקחת עד 14 ימי עסקים.

 

יש לי דרכון זר, האם אני פטור מוויזה להודו?

לא. לאף מדינה בעולם אין פטור מוויזה להודו. אם כי, מדינות מסוימות יכולות ויזה אלקטרונית או ויזה בנחיתה. על כל פנים, זה לא רלוונטי עבור ישראלים המחזיקים בדרכון אירופאי או אמריקאי.

 

לסיכום, יש להוציא ויזה דרך האתר

בשורה התחתונה, על מנת להיכנס להודו יש להוציא ויזה דרך האתר. כמו כן, נדרש לקחת חיסונים מסוימים על מנת להיכנס להודו. מומלץ ביותר להזמין מלון מראש טרם הטיסה ולעשות שימוש בשירותי הסעה המיועדים עבור אנשי עסקים.

עֵסֶק

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא