חיפוש

נעלי צעד ראשון לתינוק – הכי דומה להליכה יחפה

התינוקת התחילה ללכת, וזה מרגש מאוד! כבר שלחתם תמונות וסרטונים לסבתא, הראתן לכל החברות בעבודה, ומיד התחילו ההתלבטויות.. מתי לקנות נעלי צעד ראשון? לתת לתינוק להמשיך ללכת יחף? ומה הייתרון של כל דבר? יש המון שאלות – מקווים לתת לכם מספיק תשובות!

מה אלה נעלי צעד ראשון?

נעלי צעד ראשון לתינוק הן נעליים שנועדו לשלב בו התינוק כבר מתחיל ללכת בכוחות עצמו. כלומר, הוא כבר לא נעזר בכם, בקירות הלבנים או בצעצועים כדי להתקדם, אלא ממש מניח רגל מלאה ועושה צעד לבד. הן נועדו להקנות לתינוק ההולך תחושת ביטחון ולסייע ביציבות עבור תינוקות שהתחום הזה מאתגר אותם.

למה שלא ילכו יחפים?

בעקרון, הליכה יחפה היא ההליכה שטבעית לתינוק. אנחנו נעדיף לאפשר לו לעשות את זה כמה שיותר זמן, כיוון שעמידה והליכה יחף הן הטובות ביותר עבורו בשלב זה. הן מסייעות בהתפתחות השרירים והגידים ברגליו של התינוק.
אז למה שלא ילכו יחפים? במקרים מסוימים הליכה יחפה על משטחים שונים מחוץ לבית עשויה להיות מסוכנת ולא נעימה עבור התינוקות שלכם. זכוכיות, אבנים חדות, מסמרים, רצפה חמה, מזג אוויר קר וגשום הם חלק מהסכנות האלו.
כדי שנוכל לאפשר לתינוקות שלנו התפתחות תקינה וחופש תנעה, נרצה לרכוש עבורם נעליים שיגנו עליהם מפני פגיעה אך עדיין ידמו באופן הקרוב ביותר הליכה יחפה.

איך משיגים את הטוב משני העולמות?

כשההליכה של התינוק עדיין לא מפותחת, מומלץ לקנות נעלי טרום הליכה, הידועות בכינויין – "יחפנים". אלו למעשה נעליים רכות במיוחד ונראות כמו הכלאה בין נעל לגרב. נעליים אלו מומלצות מרגע ההיעמדות ועד כמה שניתן לאחר רכישת ההליכה. הן עונות על הצורך להגן על כפות הרגליים מהסכנות שציינו קודם לכן, יחד עם זה שהן מאפשרות לכף הרגל תנועה חופשית ודומה כמה שניתן להליכה יחפה.
כאשר התינוק כבר מתחיל ללכת הליכה רציפה, הרבה הורים יעברו דרך השלב של נעלי הצעד הראשון. הנעליים האלו צריכות להיות נוחות כך שהתינוק יוכל להרגיש כאילו הן כלל לא עליו. כדי לעשות את זה נשים לב להקפיד על מספר דברים בסיסיים.

ראשית, נקפיד לבחור נעל עם סוליה דקה וגמישה שניתנת לכיפוף ולפיתול. נסו לקפל את קצוות הנעל – אם הצלחתם, אך לא בקלות, הנעל גמישה דיה. כמו כן, נשים לב שהסוליה שטוחה ומעט מחוספסת כך שנשפר את החיכוך ונמנע החלקה. כך היא תאפשר הגנה מתאימה לתנאי הסביבה.
בנוסף, נשים לב שהנעל קלת משקל, כך שלא תכביד על התינוק ותסרבל את ההליכה שלו. כמו כן, מבנה נעל רחב באצבעות וצר בעקב יאפשר לפרוס את אצבעותיו בחופשיות בתוך הנעל.
בסופו של דבר, הכי חשוב שיהיה לתינוק שלנו נעים ונוח.

נעלי צעד ראשון לתינוק

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אסים
3 משחקים לאתנחתא של סוף היום

הימורים מקוונים הפכו בשנים האחרונות לצורת בידור פופולרית יותר ויותר. עם עליית בתי הקזינו המקוונים, לשחקנים יש כעת גישה למגוון רחב של משחקים בקצות אצבעותיהם.

קרא עוד »
תרגיל
הכירו את דוג'ו תל אביב

כולנו מכירים את התחושה שאנחנו רוצים להתאמן, אבל לא מצליחים לקבע זמן בלוח המזנים שלנו שיגרום לנו לצאת מהבית לאימון. הסיבה המרכזית לכך היא שאנחנו

קרא עוד »
רגליים
רכישת גרביים אונליין

כמה פעמים קרה לכם שגיליתם שאתם זקוקה לגרביים חדשות ופשוט לא היה לכם כוח ללכת עד הקניון הקרוב רק בשביל גרביים. גלו את חנות האונליין

קרא עוד »