חיפוש

נעלי צעד ראשון – ההבדלים בין בנים ובנות

למרות שנעלי תינוקות נועדו להיראות כמו נעליים למבוגרים, הן חסרות את המרכיב המבני. כשילדים גדלים, לא רק שהרגליים משתנות, אלא גם התנועה שלהם משתנה. זה מחייב את ההורים לבחור את הנעליים המתאימות לילד שלהם.

עם זאת, כשהשוק מוצף בנעליים לבנים ולבנות, לעתים קרובות קשה לקבוע מהי האפשרות הטובה ביותר עבור ילדכם.

במאמר זה נדון בשלושת ההבדלים העיקריים בין נעלי צעד ראשון לבנים ולבנות.

 

מבנה נעליים שונה

אחד ההבדלים המרכזיים בין רגלי הבנים והבנות הוא שהתפתחותם המבנית של כפות הרגליים עשויה להשתנות מעט ככל שהם מתבגרים. אמנם לא יכול להיות הבדל משמעותי במבנה כף הרגל של בנים ובנות כשהם צעירים מאוד, אך מבנה כפות הרגליים נוטה להשתנות ככל שהם גדלים.

בעוד שלנערות יש מבנה כף רגל צר וקשת גבוהה יותר, רגלי הבנים עשויות להתרחב יותר.

בגלל גורמים אלה, אחד ההבדלים העיקריים בין נעלי בנות לנעלי בנים הוא בסוליות. רוב הנעליים כיום מיוצרות עם סוליה חלקה וכדי שיהיה עליהן כרית לכפות הרגליים. הסיבה לכך היא שכפות נעלי ילדים נשחקות לעיתים קרובות במהירות וילדים זקוקים להגנה נוספת זו.

רוב הנעליים עם סוליות חלקות הן נעלי בנות, בעוד שלנעלי הבנים יש סוליות מחוספסות יותר. הסיבה לכך היא הפרופיל התחתון של הנעל ומכיוון שרגליה של הילדה קטנות מבנית מאלו של בנים.

 

גודל העקב

הבדל עיקרי נוסף בין נעלי הבנים לנעלי הבנות הוא העקב. לעתים קרובות, עקבי הבנות גבוהים יותר מעקבי הבנים. ברוב נעלי הבנים, העקב יהיה בגובה של כחצי סנטימטר, ואילו נעלי בנות ינועו בין סנטימטר לשני סנטימטרים. ההבדל בגובה זה הוא שגורם לרוב האנשים להעדיף סוג נעליים אחד על פני אחר.

 

סגנון נעליים

הסגנון של נעליים חשוב גם לאנשים מסוימים. כאשר ילדים גדלים, הם עשויים לפתח טעם אישי לרצות לבחור לעצמם נעליים.

עם זאת, רוב ההורים מעדיפים לקנות נעלי בנות בגלל תכונת הבטיחות של השרוכים. רוב השרוכים של נעלי הבנים יכולים להשתחרר בקלות בעוד שנעלי בנות יכולות להיות קשות להתרת שרוכים בגלל החומר הדק שהן עשויות ממנו.

מסיבה זו, ייתכן שתרצו לבחור זוג נעלי בנות לבן שלכם. אם תבחרו לקנות זוג נעלי בנות, וודאו כי בחלק העליון יש פתח רחב יותר. תוכלו לבדוק את רוחב הנעל על ידי בדיקה האם אתם יכולים להחליק את אצבעותיכם דרך הנעל בקלות מבלי שהן יתפסו בחלק העליון הצר.

כשמדובר בעיצוב נעליים, מיוחסים לבנות צבעים רכים יותר עם קשת בענן, נצנצים ומדבקות, בעוד שעיצובי נעליים של בנים הם מינימליסטיים יותר, של נעליים סגורות בעיקר. למרות שעיצובי הנעליים לבנים ולבנות עשויים להיות בעלי תכונות שונות, תמיד תוכלו לבחור במשהו שילדכם מרגיש בנוח בו.

 

אישה בחודש מתקדם

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
הסנדלים הטובים ביותר לקיץ
הסנדלים הטובים ביותר לקיץ

הקיץ ממש מעבר לפינה, ואיתו מגיע הצורך בהנעלה נוחה ומסוגננת. סנדלי נשים הם בחירה פופולרית לחודשים החמים יותר, מכיוון שהם מספקים יכולת נשימה ורב-גוניות. בישראל

קרא עוד »
טימקס
איפה קונים חלקים לטימקס? 

להזמין חלקים ממוסך זה עסק יקר. אבל היום, כשיש את האפשרות לרכשות חלקים לקטנוע  במחירים מעולים, למה לא להתחדש, לשפר וליהנות כל פעם ממראה אחר.

קרא עוד »