חיפוש

נקלעת לסיטואציה לא חוקית חריגה – איך פועלים?

כל אחד מאיתנו יכול למצוא את עצמו בזמן הלא נכון, במקום הלא נכון, רוב הזמן זה יחלוף מאיתנו במהרה, עם בלבול קל או אולי קצת מבוכה, אבל יש פעמים שזה יכול לשנות לנו את כל החיים, להיות בזמן הלא נכון ובמקום הלא נכון של פעילות פלילית. וכך, אנשים רגילים לגמרי, יכולים למצוא את עצמם עומדים בפני כתב אישום. במאמר הבא נספר לכם מה לעשות, במידה ונקלעתם לסיטואציה כזו.

 

מה לעשות אחרי שקיבלת כתב אישום?

פנייה לייעוץ משפטי

אנשים רבים חושבים כי אם הם חפים מפשע, הדברים יתבהרו ויסתדרו מעצמם,אך זוהי טעות כיוון שבמיוחד במקרים כאלו, טיפול בשלב מוקדם יכול למנוע את הגשת התיק ולבטל את כתב האישום או לצמצם משמעותית את הנזק, הדבר הראשון שכדאי לעשות כאשר מקבלים כתב אישום הוא לפנות לייעוץ משפטי, מוקדם ככל האפשר. ככל שפונים מוקדם יותר, כך הטיפול המשפטי יותר אפקטיבי.

פנייה לייעוץ משפטי

איך עורך דין פלילי יעזור לך?

עורך דין פלילי בצפון יבחן את המקרה שלך במקצועיות, ידע לשאול אותך את השאלות הנכונות, יחקור, ימצא עדים שיעידו לטובתך, ינהל משא ומתן מול התביעה,ויבנה אסטרטגיית הגנה בצורה הטובה ביותר כדי לעזור לך לצאת מהצרה.

 

איסוף ראיות

כחלק מתהליכי המשפט הפלילי לאחר הפנייה לייעוץ משפטי,ובשיתוף פעולה עם עורך הדין והנחיותיו, אספו ראיות היכולות לזכות אתכם,זהו שלב חשוב וקריטי, לפעמים הפרטים הקטנים יכולים להכריע את תוצאות התיק.

 

מתי מוגש כתב אישום?

כתב אישום מוגש לאחר שהתובע בחן את המקרה ואת הראיות וכי לדעתו יש סיכוי סביר שהנתבע אשם. רוב כתבי האישום מוגשים על ידי לשכת התביעות במחוז של תחנת המשטרה שביצעה את החקירה.

 

האם ניתן לבטל כתב אישום פלילי?

ניתן לבטל כתב אישום פלילי מסיבות שונות, הסיבות הנפוצות לכך הן אכיפה בררנית, פגמים בשימוע ועוד.

ממה מורכב כתב אישום?

כתב האישום מורכב מ-4 חלקים:

 

פרטים

פרטי הנאשם בעבירה, כתובתו, ת"ז, פרטי התובע, ופרטי בית המשפט.

 

עובדות

תיאור של כל העובדות המיוחסות לנאשם, אשר אם יוכחו כנכונות, יובילו להרשעת הנאשם. בחלק הזה מפורטים אספקטים שונים של העבירות כמו זמן ומיקום. החלק הזה לרוב תייחס את הנאשם כעבריין.

 

פירוט החוק

בחלק זה יפורטו העבירות המיוחסות לנאשם יחד עם סעיפי החוק הרלוונטיים אלהן.

 

עדים

רשימת העדים בהם התביעה נעזרת כדי להוכיח את אשמת הנאשם.

 

לסיכום

גם אם אתה אדם נורמטיבי לחלוטין, בעל עבודה מסודרת ומכובדת, שעוזר לזולת, שתמיד דואג לעשות את הדברים כמו שצריך, עובר רק כשהרמזור ירוק, תמיד דואג לחגור בחגורת בטיחות, גם אתה יכול ביום בהיר אחד, למצוא את עצמך חשוד במעשה פלילי. להסתבכות עם החוק הפלילי ישנן השלכות מרחיקות לכת, לפעמים לכל החיים, לכן, אל תוותר על היסוד החשוב ביותר לשמירה על האינטרסים שלך, ופנה לייעוץ משפטי.

נקלעת לסיטואציה לא חוקית חריגה - איך פועלים

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עורך דין צבאי
הוטרדתי בצבא מה עושים?

לאחרונה שמענו על מקרי הטרדות מיניות שאירעו למכרים שלנו במסגרת השירות הצבאי. אלה פנו אלינו, כדי לקבל כתף תומכת ולהתייעץ בנוגע לבאות. החלטנו שלא להישאר

קרא עוד »