חיפוש

3 סיבות לעבור קורס הכנה ללידה לקראת לידה ראשונה

את בהריון והגעת לשבוע ה – 28 את מתחילה להרגיש תחושות שלא חווית עד עכשיו גם במישור הפיזי וגם במישור הנפשי. הריון ולידה ראשונים הם חוויה עצומה, אמנם כל ילד שמגיח לאוויר העולם, גם אם הוא החמישי שלך, עדיין מדובר בחוויה מהממת שאין שנייה לה. ובכל זאת את חווית הלידה הראשונה את רוצה לחוות בטוב ושיישאר לך טעם של עוד. לכן, קורס הכנה לילדה היא פתרון נהדר ונכון שייתן לך ולבן זוגך טיפים חשובים ללידה טובה.

 

פעם ראשונה ומיוחדת

הריון ראשון זה חגיגה, כולם מסביבך, רוצים רק לפנק אותך, להעריף עלייך אהבה ולדאוג שיהיה לך נוח. ואת מבחינתך באיזשהו שלב מתחילה כבר לא חושבת על הפינוקים אלא מתחילה לחשוש מה יהיה בלידה ואז מתחילות תחושות ורגשות שלא היו לך לפני.

נרגיע ונאמר שזה כמובן טבעי ובכל זאת, כדי להפיג את תחושת הדאגה שהחלה למלא את זמנך הפנוי הירשמי לקורס הכנה לילדה על מנת שתוכלי לעבור את השבועות הבאים בפחות חששות ולהתכונן פחות יותר לקראת הלידה.

 

3 סיבות מדוע להירשם לקורס הכנה לקראת לידה ראשונה

  1. התמודדות הנפשית ופיזית מרגע זה ועד לילדה – בסביבות שבוע 30 הגוף מתחיל להכין את עצמו ללידה ואת מבחינתך מתחילה לחזור לצרבות הקשות שהיו בהתחלה, את מרגישה כבדה יותר, עייפה יותר ודואגת הרבה יותר. בקורס הכנה לילדה לוקחים בחשבון את כל זה וידריכו כיצד לווסת את אותן התחושות והדאגות ולנסות להבין שמדובר במשהו זמני שעוד רגע חולף ועם כל קושי שמגיע כיצד להתמודד.
  2. איך מזהים שהגוף מבשר לידה – מאחר שמדובר בהריון ובלידה ראשונים, כל כאב יכול להתפרש כציר וכל ציר יכול להתפרש כאילו אנחנו מתחילות לידה. בקורס הכנה ללידה יינתן המידע המדויק ביותר איך עובד הגוף לקראת הכנתו ללידה וללמד את האישה כיצד להקשיב לגוף ולדעת שזה הזמן ללידה. כמובן שכל אישה חווה דברים שונים ולכן ההקשבה לגוף היא שלב הכרחי ביותר.
  3. התמודדות בלידה – הגיע רגע הלידה וזה הזמן "להוציא את כל הכלים" שנלמדו בקורס הכנה לילדה משלב תרגילי הנשימות להקלת הכאב ועד ההחלטה אם לקחת אפידורל או לא לקחת אפידורל, ואם לוקחים אז מה השלב הבא אחרי ואם לא לוקחים איך לעבור את הלידה בצורה הקלה ביותר.

סיכום

חווית לידה ראשונה היא חוויה שאין שנייה לה. הכל חדש, הכל לא מאוד ברור, מה עושים, מה לא עושים, מי נכנס לחדר לידה ומי לא וכל הזמן עולות עוד ועוד שאלות. בתימור נמדר – מרכז בשביל האישה, קיימים קורסים הכנה להכנה ללידה עם מיטב המדריכות והמדריכים המקצועיים ביותר שידריכו ויילמדו איך לעבור את חווית הלידה בצורה הנוחה והבטוחה ביותר. קורס הכנה לקראת לידה ראשונה מאוד חשוב ולו רק למען הידיעה לקראת מה הולכים.

לידה קלה!

ילדה

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קורות חיים מקצועיים
5 דרכים להתקבל להייטק

כיום כולם יודעים שמסלול הקריירה המתגמל ביותר הוא ההייטק. מדובר בתעשייה שנמצאת בחזית החדשנות והכלכלה, והיא זאת שתגדיר את איך ייראה עתידנו. עם זאת לא

קרא עוד »