חיפוש

3 סיבות לעשות תפריט דיגיטלי למסעדה

התפריט הוא כנראה הדבר החשוב ביותר במסעדה שלכם. התפריט הוא מה שמגדיר במידה רבה את המסעדה, והשאלה האם הלקוחות יגיעו אליכם או לא תלויה בו במידה רבה. בשנים האחרונות יותר ויותר מסעדות בוחרות לעצב לעצמן תפריט דיגיטלי. אם גם אתם מתלבטים על האפשרות הזו, כאן נספר לכם למה לעשות את זה. 

 

תפריט דיגיטלי למסעדה

כאשר אנחנו בונים תפריט למסעדות ועסקים, הרצון שלנו הוא לוודא שהתפריט יעזור לנו למשוך עוד ועוד לקוחות. במסעדה, התפריט הוא הדבר שעליו תקום ותיפול המסעדה, ולכן הוא דבר כל כך חשוב. תפריט דיגיטלי הוא תפריט שהלקוחות מקבלים על גבי מחשב לוח, והם יכולים פשוט ללחוץ על המנה כדי להזמין אותה.

תפריט דיגיטלי למסעדה

חווית לקוח

הרווח הראשון שלכם מתפריט כזה הוא שיפור משמעותי בחוויה שאתם מציעים ללקוחות שלכם. תפריט כזה מאפשר להם לראות את המנות בצרוה מדויקת יותר, ולכם לתת להם פירוט רב על המנה. לכל מנה תוכלו לצרף מספר תמונות שיאפשרו ללקוחות להבין טוב יותר על מה מדובר. חווית לקוח היא דבר חשוב בכל עסק, במיוחד במקום כמו מסעדה שבו הלקוחות הם הכל.

 

יעילות עבודה

אם מעצבים את התפריט הזה בצורה נוחה, העבודה במסעדה יכולה להפוך להיות הרבה יותר יעילה. הלקוח יכול פשוט לבחור את המנות שהוא רוצה, וההזמנה שלו מגיעה ישר אל המטבח, בלי שהמלצר צריך להיות זה שמעביר אותה. החשבון של הלקוח יוצג לו בצורה מידית מול העיניים, ולא תצטרכו לחשוב כמה פעמים לפני שאתם מגישים ללקוח חשבון סופי.

תפריט דיגיטלי למסעדה

גמישות לשינויים

יתרון נוסף שאותו אתם מרוויחים אתם עשיתם תפריט דיגיטלי למסעדה שלכם הוא גמישות רבה ביחס לשינויים בתפריט. בין אם מדובר על שינוי מחירים, הכנסה של מרכיבים חדשים לתפריט או סתם רצון להוריד מנה מסוימת ממנו, ברגע שהתפריט של המסעדה שלכם דיגיטלי, ניתן להכניס שינויים בצורה יותר נוחה. כבר לא תצטרכו להחליף את התפריטים במסעדה בגלל שינוי אחד.

 

איך עושים את זה

הדרך הנכונה לעצב תפריט דיגיטלי למסעדה שלכם היא לעשות את זה בעזרת אנשי מקצוע. העיצוב של התפריט צריך להיות קודם כל אצלכם. אתם אלו שצריכים לחשוב כיצד אתם רוצים שהוא יראה. נסו לחשוב מה התמונות שאתם רוצים שיהיו בו, ואיך הייתם רוצים שהלקוחות יראו את התפריט שלכם. את הדרישות שלכם עליכם להגיש לאנשי המקצוע, והם כבר ידאגו לעצב לכם אותו.

 

לסיכום

תפריט דיגיטלי הוא תפריט שמגיע על גבי מחשב לוח, ומאפשר ללקוחות חוויה נעימה יותר בבחירת המנות. בתפריט כזה אתם יכולים לפרט יותר על המנות שלכם, להציג ללקוחות תמונות של המנות ולאפשר להם להיות בטוחים יותר בהזמנה שלהם. התפריט הזה מאפשר לכם לבצע שינויים בצורה נוחה יותר וגם יעזור לכם לעבוד בצורה יעילה יותר עם מערכת ההזמנות במסעדה.

תפריט דיגיטלי למסעדה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
פיתוח מוצר
5 שלבים בדרך לפיתוח מוצר

  בעולם המהיר של היום, ההתקדמות הטכנולוגית ממשיכה לעצב את הדרך בה אנו חיים ועובדים. מסמארטפונים ועד מכוניות חשמליות, מוצרים חדשניים צצים כל הזמן, שובים

קרא עוד »
מסך
מה תפקידה של חברת קידום אתרים?

לאורך הדורות האנושות ידעה מספר מהפכות דרמטיות אשר שינו את העולם מהקצה לקצה. המפכה האחרונה חלה ועודנה מתחוללת בימינו, אנחנו כמובן מדברים על המפכה הדיגיטלית.

קרא עוד »