חיפוש

סליקה מהנייד – למי זה טוב?

אף אחד לא אוהב שאומרים לו מה לעשות, בטח לא כשאתה פותח עסק עצמאי ומעוניין להשתחרר מכבלי הבירוקרטיה וההגבלות.

סליקה מהנייד מאפשרת ניידות גבוהה לא רק בקידום העסק אלא בעיקר לחלק החשוב ביותר שלשמה התכנסנו – סגירת העסקה.

 

למה ולמי?

סליקה היא תשלום באמצעות אשראי, ולא במזומן או בצ'ק. הסליקה באמצעות הנייד מתאימה לכל בעל עסק שמעוניין לא להישאר מאחור, שרוצה לקדם את העסק שלו צעד אחד קדימה לטובת נוחות הלקוחות שלו, וכזה שלא מעוניין לפספס הזדמנויות. הסליקה מהנייד מתאימה בעיקר לבעלי עסקים ניידים, שלא מוגבלים למקום אחד.

 

יש לי כבר מכשיר בעסק למה עוד אחד?

מסיבה אחת פשוטה, אתם לא צריכים לרכוש מכשיר נוסף, כי הוא כבר קיים בידכם – הפלאפון שלכם. מלבד העלות הסמלית של שירותי סליקה מהנייד אתם לא צריכים לשלם הוצאות נלוות שהמסוף צורך כגון חשמל.

 

חשבוניות ממוחשבות על פני חשבוניות נייר

כל שנה אנו זורקים עשרות טונות של נייר, שבא על חשבון טונות של עצים ויערות שתעשיית הנייר כורתת מידי שנה. גם אם הנזק הסביבתי לא מורגש כמו הנזק בכיס, הוא מהותי וישפיע על חייהם של ילדנו ונכדנו וכל מאמץ שמטיב עם הסביבה משפיע – אתם לא רק טיפה בים.

 

האם זה משתלם לי?

בואו רגע נדבר כסף, כמה זה עולה לנו והאם זה משתלם? היום רב הלוקחות רוכשים באשראי ועסק שעובד עם מזומן לבד מפסיד המון לקוחות פוטנציאלים. עד לא מזמן, עסקים שהיו מעוניינים לחייב לקוחות באשראי היו צריכים להתקין מסוף סליקה מיוחד בעסק.

התקנת המסוף נעה בין 100-600 שקלים להתקנה חד פעמית של מכשיר הסליקה, וכן כל פעם שמתבצעת סליקה מתווספת עמלה גבוהה. שירותי הסליקה הניידים לא גובים שירותי התקנה מכיוון שהסליקה נעשית באמצעות אפליקציות וכן העמלות קבועות ומותאמות בהתאם לצרכי העסק.

 

זה לא כמו ביט?

לא!

כי בביט יש הגבלה על סכומים שניתן לקבל או להעביר בחודש, לכן אם אתם עסק שמרוויח סכומים גבוהים או שואפים להיות כאלו, ביט הוא פתרון זמני בלבד.

 

עולם חדש מופלא

היום התדמית היא הכל, אם אתה נראים טוב כלומר אתם באמת כאלה. אין לנו אינדיקציה אמיתית לגבי טיבם של שירותים, ככה שפני העסק קובעים לא פעם את הצלחתו.

כמו כן, בעידן של טכנולוגיה וקדמה, מי שלא במדיה ומי שלא מאמץ חידושים טכנולוגיים לא פעם סופג הפסדים – כי אין מה לעשות אנחנו כבר לא בעולם הישן, המיקום הגיאוגרפי לעיתים פחות חשוב מהמיקום הדיגיטלי.

 

לסיכום

כניסת הפלאפונים הניידים לשוק הסליקה פותח בפני מעסיקים ולקוחותיהם אפשרויות רבות ומשדרג את האופן סגירת העסקאות והעברת התשלומים. מה עוד שתוכניות סליקה ניידות שמוצאות היום מותאמות לפי צרכים אישיים של בעלי עסקים.

 

 

תשלום דרך הנייד

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא