חיפוש

3 סמארטפונים מומלצים לאנשי עסקים

אם אתם אנשי עסקים, ודאי אתם זקוקים למכשיר סלולרי חכם, חזק ואיכותי שילווה את העבודה שלכם לאורך זמן. רוצים לשמוע מה הם המכשירים המומלצים ביותר לשנה הקרובה? המשיכו לקרוא!

 

  1. שיאומי MI 11T PRO

מדובר בסמארטפון הטוב ביותר של חברת שיאומי. מדובר בסמארטפון בעל גודל של 6.67 אינץ' ומעוצב באופן דקיק שמאפשר למכשיר להיות בעל עיצוב יוקרתי. המסך מצויד בטכנולוגיה ייחודית שנקראת AMOLED ולכן ניתן לקבל תמורה משתלמת במיוחד עבור המחיר המשתלם שלו.

כמו כן, המכשיר מצויד במעבד 5G שיוכל להתמודד עם משימות רבות ואף להכיל אפליקציות ותוכנות לעבודה בגרפיקה שנחשבת כבדה מיוחד. הקלף החזק ביותר של המכשיר הוא למעשה המצלמה המשוכללת ברזולוציה מדהימה של 108 מגה פיקסל. כמו כן המכשיר מצויד במצלמת סלפי קדמית ומצלמה של 5 מגה פיקסל עם עדשות. כך תוכלו לצלם תמונות מפורטות וחדות שישמשו אתכם בעבודה.

מבחינת סוללה, מכשיר זה גם נהנה משדרוג רציני והוא סוללה מובנית המגיעה בקיבולת של 5,000 MAH – קיבולת שהשתפה מאוד לעומת הביצועים של הסוללות במכשירים הקודמים.

 

  1. סמסונג גלקסי S21

סדרת הסמסונג גלקסי S21 הם חלק מסדר מכשירי אנדרואיד. הם נחשבים לסדרת המכשירים בטובה ביותר שקיימים בשוק. אחת הסיבות המרכזיות הן הגודל שלהם. מדובר במכשירים קטנים וקומפקטיים ולכן הם אידיאליים לאחיזה ולנשיאה. עם זאת, הנוחות הזאת באה יחד עם מסך מגע שמתבלט מאוד בחדות שלו.

לגבי המצלמה, גם כאן המכשיר לא מאכזב. המצלמות של סמסונג עושות עבודה נהדרת ומאפשרות צילום של תמונות חדות ומדויקות. היתרון בכך הוא שהתמונות לא עוברות עיבוד מוגזם שעשוי לפגוע באותנטיות שלהן ולכן המכשיר הזה מציב רף גבוה מאוד עבור חדות התמונה.

 

  1. אייפון 12 פרו

הדגמים החדשים של אייפון הם אלו שיש להם את הביצועים הטובים ביותר מכל הבחינות. המכשיר מגיע עם שתי מצלמות כשנמצאות מאחור ועוד מצלמה שהיא למעשה מצלמה קדמית. היופי במצלמות של אייפון הן הרזולוציה המדהימה שלהן שמגיע ל- 12 מגה פיקסל. עוד אופציה מצוינת למצלמות של אייפון הן אפשרויות העריכה הרבות כמו הילוך איטי, סרט וידאו, פורטרט ופנורמה.

עוד שדרוג של מכדיר האייפון הוא הסוללה המדהימה שלו שמצליחה להחזיק מעמד לאורך זמן רב יותר מהרגיל. זהו פיצ'ר חשוב מאוד עבור מנהלים משום שלרוב הם מבלים שעות ארוכות בעבודה ולכן זקוקים לזמינות איתנה בכל זמן. אייפון הוא מכשיר בעל מוניטין ורושם טוב של טלפונים עמידים וחזקים המחזיקים לאורך זמן ולכן יש לבחון את האופציה אם אתם לא רוצים להחליף את המכשיר.

 

לסיכום,

אם אתם בעלי עסקים, אתם צריכים מכשיר סלולרי עמיד וחזק שילווה אתכם לאורך שעות רבות ביום. לכן חשוב שתבחרו במכשיר מומלץ שיהיו לו את כל הנתונים שיתאימו במיוחד עבור העבודה שלכם. כך תוכלו להנות ממכשיר לכם חזק ועמיד שילווה אתכם לפחות לכמה שנים הקרובות. לפרטים כנסו: sogerpina.co.il.

אייפון

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
מכשיר טלפון
מה היתרונות של מספר וירטואלי

אחד הכלים הפופולריים ביותר כיום, בקידום עסקים ושירות הלקוחות, הוא שימוש במספר וירטואלי – שימוש בקו טלפון ללא תשתית פיזית, שלו יתרונות רבים ומפתיעים בקידום

קרא עוד »