חיפוש

עבודה עם במת מספריים- חיסכון במאמץ וזמן

במת מספריים חשמלית מהווה פתרון מהיר יעיל ונוח להרמת ציוד כבד לגובה ולכן חברות ומוסדות רבים בוחרים להשתמש בה. במאמר הבא נסביר מהי במת מספריים, למה היא משמשת? איך היא פועלת? ומהם המאפיינים שנותנים לה יתרון על פני פתרונות הרמה אחרים.

 

מהי במת מספריים?

במת מספריים קרויה כך על שם סגנון ההרמה של משטח העמסה והעבודה. מנוף ההרמה בעל צורה של מספריים ומחזיק בקצהו במה גדולה המתאימה גם כמשטח עבודה. במת מספריים חשמלית מיועדת להעלאה והורדה של ציוד ועובדים והיא בין הבמות הפופולריות בתחום ההרמות בזכות הבטיחות, היציבות והאמינות שלה.

 

איך פועלת במת מספריים?

במת הרמה מסוג מספריים היא נעה כלפי מעלה ומטה בלבד והיא יכולה להרים לגובה עובדים, חפצים, ציוד ולטפל בעבודות מכל הסוגים ממשטח העבודה עצמו ללא צורך בירידה ממנו, דבר שהופך את הבמה לחלל עבודה בפני עצמו וחיוני עבור שיפוץ ותיקון. במת הרמה זו פועלת על מצבר חשמלי ונשלטת ע״י מפעיל חיצוני. במת המספריים מהירה מאוד ומגיעה לגובה שיא תוך עשרות שניות בודדות ובכך משפרת את זמני העבודה בצורה משמעותית.

 

יתרונות של במה זו

היתרון הראשון הוא שהבמה מתאימה גם לעבודת פנים וגם לעבודת חוץ. יתרון נוסף הוא שהבמה היא חשמלית מה שהופך אותה לשקטה ונוחה לעבודה במרחבים ציבוריים. יתרון שלישי של במת מספריים חשמלית הוא שביחס לבמות האחרות היא קומפקטית וקלה ולכן נכנסת למקומות צרים שבמות הרמה אחרות אינן יכולות. יתרון רביעי הוא יכולתה של במת המספריים לשאת משקל גבוה יותר מהבמות האחרות והוא עד 350 ק״ג!.

 

מה ההבדל בין במת מספריים לבמת זרוע מפרקית

ההבדל העיקרי בין במת מספריים חשמלית לבין במת זרוע מפרקית הוא גמישות ההזזה. במת זרוע  מפרקית יכולה לזוז באופן רחבי ואנכי לעומת במת מספריים שיכולה לזוז רק באופן אנכי מה שמעט מגביל אותה בעבודות מסוימות או כאשר קיימים מכשולים ונקודות שלא ניתן להגיע אליהן. הבדל נוסף הוא שהיא יכולה לשאת משקל רב יותר מבמת זרוע אך לגובה נמוך יותר.

 

חברת השכרה איכותית

כאשר החלטתם להשכיר או לקנות במת הרמה מסוג מספריים חשוב שתקפידו על כמה קריטריונים לאיכות הבמה. עליכם לדעת שכל במה צריכה לעבור מספר בדיקות על מנת לבדוק את הבטיחות שלה, הבדיקות עוברות ע״י מומחה מוסמך ומתועדות בדו״ח בדיקות שאותו ניתן לבקש מהחברה שממנה אתם משכירים או מבעל הבמה. דבר נוסף הוא מציאת חברה אשר מספקת שירות לאזור העבודה שלכם ונותנת מענה מהיר במצב של תקלה או בעיה.

במת המספריים היא מהבמות המושכרות ביותר ולא סתם. היא מהירה מאוד, קומפקטית, קלה, יכולה להגיע לגובה ולשאת משקלים כבדים מאוד. ולכן היא פתרון ההרמה המועדף עבור חברות וקבלנים רבים.

פלטפורמת הרמה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא