חיפוש

עורך דין הוצאה לפועל – תהליך חדש עם עורך דין מנוסה

המציאות הכלכלית בישראל עלולה להיות קשה מנשוא. אנשים רבים, ובמיוחד לאור ההשלכות הכבדות של נזקי משבר הקורונה, מוצאים את עצמם נאבקים עם חובות שהצטברו עם הזמן לצד אובדן ההכנסה הקבועה. אם אתם חשים שהמצב הכלכלי חונק אתכם ואתם קורסים תחת עול המגבלות המוטלות על בעלי חובות משמעותיים, חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין הוצאה לפועל לטובת שינוי המצב וסגירת החובות בהדרגה.

 

איך מגיעים להסתבכות עם הוצאה לפועל?

החיים דינמיים ובלתי צפויים, זאת למדנו היטב בשנתיים האחרונות. אנשים שנאלצו לסגור את העסק שוב ושוב, בין אם הסיבה היא סגר ממשלתי, פגיעה בענף התיירות, קשיים מול הבנק, פיטורין או חלילה מצב רפואי קשה שנכפה על המשפחה.

בתי אב רבים בישראל קורסים תחת נטל ההוצאות, צוברים ריביות נפוחות לחובותיהם ונאלצים להתעמת בין היתר גם עם לשכת הוצאה לפועל, שסוגרת בטבעת חנק באמצעות סנקציות כמו הקפאת חשבונות הבנק וכרטיסי אשראי, ומה שמגיע אפילו עד לעיקול נכסים. עורך דין הוצאה לפועל יכול להיות זה שיסייע ככל הניתן לחלץ את העגלה מהבוץ בתהליך מחושב ומסודר.

 

חשיבותו של עורך דין הוצאה לפועל

כפי שעורך דין למיסוי מסייע בהליכי ההתקשרות אל מול רשויות המס השונות, כך עורך דין הוצאה לפועל יודע להתנהל אל מול לשכת הוצאה לפועל. המטרה המרכזית שלו היא סיום הליך הגבייה המתמשך אל מול הלשכה בצורה שתניח את דעתה, אך תיטיב גם עם הלקוח שלו. הוא בקיא בדינים הרלוונטיים לתחום ההוצאה לפועל וביכולתו לספק פתרונות יעילים ויצירתיים ביותר לפרקים, בטח להסרת העול של תיק הוצאה לפועל.

 

מתן סיוע להתנהלות כלכלית נכונה

אם נוציא מהמשוואה את אלו המסרבים או המנסים לחמוק מתשלום החוב שלהם, מולם ההוצאה לפועל מוכיחה את יעילותה פעמים רבות, אזרחים רבים קורסים תחת תשלומי הגבייה שעליהם לשלם בעיקר בשל התנהלות כלכלית שגויה או אובדן הכנסה בלתי צפוי המשאיר אותם חסרי אונים אל מול המערכת.

עורך דין הוצאה לפועל מסייע לנסח תצהיר ובו פירוט הנסיבות שהביאו את האדם לכדי צבירת החובות הנקובים, מה שעשוי לסייע, בעזרת אישור מבית המשפט, לשנות את תנאי החזר החוב בהתאם ליכולתו הכלכלית של הלקוח, כך שהלקוח יתחייב לסגור את החוב בצורה שתשביע את רצון הרשויות.

 

ביטול עיקולים והגבלות במהירות

במהלך התקשרויות רבות עם לשכת הוצאה לפועל, בכוחה של הלשכה להפעיל את מלוא האמצעים העומדים לרשותה בדרך להסדרת החוב. עורך דין הוצאה לפועל יכול לנסח עבור הלקוח בקשה להסרת העיקולים תוך התחייבות להחזיר את החוב, מה שעשוי להביא לביטול מוחלט של ההגבלות והעיקולים תוך 24 שעות בלבד, ולאחר מכן להתחיל בצעדים הדרושים לעבר פירעון החוב והחזרה לחיים נורמליים ושקטים.

עורך דין

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עורך דין צבאי
הוטרדתי בצבא מה עושים?

לאחרונה שמענו על מקרי הטרדות מיניות שאירעו למכרים שלנו במסגרת השירות הצבאי. אלה פנו אלינו, כדי לקבל כתף תומכת ולהתייעץ בנוגע לבאות. החלטנו שלא להישאר

קרא עוד »