חיפוש

עורך דין תאונת עבודה – 3 דברים שחשוב להכין לפני הפגישה

לא מעט אנשים מוצאים את עצמם זקוקים לסיוע של עורך דין לתאונות עבודה, אך מעטים מהם יודעים מהם הדברים שעליהם להכין מראש לפני שהם מגיעים אל הפגישה עמו.

כדי לעשות סדר, נפגשנו עם עורך דין בעל ניסיון רב בתחום וריכזנו במדריך הנוכחי את 3 הדברים החשובים ביותר שצריך להכין לפני הפגישה:

 

רקע  אודות עורך תאונת עבודה

ראוי לציין תחילה שתאונת עבודה הינה תאונה שהתרחשה תוך כדי ביצוע עבודה של הנפגע או במסגרת פעולה כלשהי שהוא ביצע לטובת מקום העבודה. כל אדם שעבר תאונת עבודה צריך לפנות אל עורך דין מנוסה בתאונות עבודה כדי לקבל ליווי מטעמו שיאפשר בסופו של דבר להוכיח את הקשר בין הסיבה לתוצאה ולמקסם את הפיצוי שצפוי להתקבל בסיום התביעה.

 

הדבר הראשון שחשוב להכין לפני הפגישה

נפגשנו עם עו"ד תומר לינר שיש לו ניסיון רב בתחום תאונות עבודה ושאלנו אותו מהם 3 הדברים החשובים ביותר שצריך להכין לפני הפגישה. לדבריו, הדבר הראשון שחשוב להביא אלו מסמכים רפואיים שמראים בבירור מהי הפגיעה שאירעה בעקבות התאונה. כך שאם אדם נפגע למשל מפגיעת רכב כאשר היה בדרכו לעבודה, עליו להביא מסמכים רפואיים שמתעדים את הפגיעה שאירעה בעקבות התאונה. להלן רשימת מסמכים רפואיים שונים שחשוב להכין לפני ההגעה אל הפגישה:

  1. סיכום רפואי של הביקור\האשפוז לאחר התאונה
  2. תוצאות של בדיקות נוספות שנערכו בתקופה האחרונה, בעקבות התאונה ועוד

 

הדבר השני שחשוב להכין לפני הפגישה

כל אדם צריך להכין את עצמו נפשית לקראת הפגישה. בלא מעט מהמקרים, נפגעי תאונות עבודה עשויים לחוות קושי לדבר על התאונה בעקבות טראומה שחוו. לכן, חשוב להיערך נפשית לקראת הפגישה ולקחת בחשבון שבמהלכה, יהיה צורך לשוחח על התאונה שאירעה. לעיתים עולה גם צורך לפרט אודות האופן שבו התאונה אירעה. כך שאם מדובר בתאונה דרמטית ומורכבת, ניתן להתייעץ מראש עם פסיכולוג או פסיכיאטר במידה והאדם נמצא בטיפול נפשי.

 

הדבר השלישי שחשוב להכין לפני הפגישה

הדבר השלישי והאחרון שחשוב להכין לפני פגישה עם עורך דין לתאונות דרכים זה כל פיסת מידע שקיימת וצפויה לסייע לעורך הדין להבין את המקרה. אם למשל יש תיעוד של התאונה (בעקבות צילום של סרטון וידאו ממצלמה נסתרת או שאדם אחר במקרה תיעד את האירוע במכשיר הנייד שלו), חשוב מאוד להביא את התיעוד הזה לעורך הדין. שכן, מידע שכזה צפוי לאפשר לו להבין לעומק את שאירע במהלך התאונה ולבחון מהן הפיצויים שמגיעים לנפגע.

 

לסיום

אלו היו 3 הדברים שחשוב מאוד להכין מראש לפני קיום פגישה עם עורך דין לתאונות עבודה. אנשים שנפגעו בתאונה מסוג זה צריכים להיערך מראש, כדי שיוכלו להיות בטוחים שעורך הדין יקבל את כל המידע שהוא זקוק לו במהלך הפגישה הראשונית.

משקל

 

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עורך דין צבאי
הוטרדתי בצבא מה עושים?

לאחרונה שמענו על מקרי הטרדות מיניות שאירעו למכרים שלנו במסגרת השירות הצבאי. אלה פנו אלינו, כדי לקבל כתף תומכת ולהתייעץ בנוגע לבאות. החלטנו שלא להישאר

קרא עוד »