חיפוש

עושים שיעורי בית: איפה ניתן להשיג מידע על חברה?

חוק מספר אחד בהשקעות הוא, לעולם אל תעשו דברים בצורה עיוורת. לפני שאתם נכנסים להשקעה בחברה, או אפילו סתם שוקלים אם לעבור לעבוד בחברה אחרת, קודם כל תבדקו את כל המידע שיעזור לכם להבין, לאן עתיד החברה הולך.

 

כל מה שצריך לדעת על חברות במקום אחד

זה פשוט, זה קל, זה נגיש וזה בעיקר יעשה לכם סדר. אתר החברות הישראלי מציע לכם ליהנות מכל המידע הרלוונטי על החברות השונות בשוק, ללא עלות ובמקרה שאין מספיק פרטים, ניתן גם להשאיר פנייה באתר. בנוסף לכך, ניתנת אפשרות לחפש חברה ספציפית, כך שגם חויית המשתמש נוחה וקלה.

 

איזה מידע ניתן לקבל באתר?

באתר החברות הישראלי, תוכלו ליהנות ממידע שנאסף מאתרי ממשלה שונים, עם פרטים על החברות השונות.

  1. סוגי תאגידים

בעת חיפוש על חברה כלשהי, תוכלו להבין מה סוג התאגיד אליו היא שמשתייכת: חברה חוץ פרטית, חברה ישראלי אגח, חברה ישראלית פרטית או חברה ישראלית ציבורית.

 

  1. סטטוס החברה

בעיקרון, זה החלק הכי מעניין, מה סטטוס החברה: חברות בפרוק מרצון, חברות בפרוק ע"י בימ"ש, חברות מחוסלות מרצון, חברות מחוסלות עקב מיזוג, חברות בסטאטוס מחוקה, חברה הנגרעה מהמרשם, חברות בסטאטוס פעילה. לפי סטטוס החברה, תוכלו לקהל החלטות עסקיות להמשך.

 

  1. פרטים על החברה

איפה החברה ממוקמת, מה כתובת החברה, ח.פ ופרטים יבשים נוספים.

 

מתי כדאי לבדוק מידע על חברה?

תחשבו על זה שאתם רוצים לעשות השקעה, למזג חברות, או אפילו סתם בוחנים שיתוף פעולה עם חברה, או מעבר לעבודה חדשה, הייתם רוצים לדעת איפה החברה עומדת והאם יש נורות האדומות שצריכות להידלק לפני ההחלטה. מידע על חברות מאפשר לכם בדיוק את זה.

  1. בעת תחילת עבודה עם חברה

לפני שמתחילים לעבוד עם ספק חדש, בעיקר בטווחי מחיר גבוהים, כדאי מאוד לבדוק שסטטוס החברה תקין.

 

  1. חברה חייבת לכם כסף

קריסה של חברה היא בהחלט דבר שאף אחד לא מאחל לעצמו ולעיתים חברה כלל לא מדווחת לשותפים עסקיים שלה, לקוחות שלה או ספקים כי היא סוגרת את שעריה. במקרה כזה ניתן להתעדכן בסטטוס החברה באתר.

 

  1. מעבר למקום עבודה חדש

אם אתם רוצים לעבור למקום עבודה חדש, אבל לא בטוחים כמה החברה שמעניינת אתכם יציבה, אפשר לבדוק את הפרטים שלה.

 

  1. החלטה על ביצוע מיזוג או החלטות עסקיות גדולות

לפני שמקבלים החלטה עסקית גדולה, חשוב לדעת שיש לנו עסק עם חברה איכותית וטובה, אחרת תוכלו להפסיד את כספכם.

 

לסיכום

לפני שמקבלים החלטות עסקיות גורליות, שיכולות לעלות לכם בהרבה זמן וכסף, חשוב לבדוק קודם כל את סטטוס החברה והפרטים שלה באתר החברות הישראלי. כל המידע באתר נאסף מאתרי ממשלה שונים, לכן מדובר על מידע אמין במיוחד.

בית ומטבעות

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא