חיפוש

עיצוב בשיש גידים

אבן השיש ניחנת ביופי טבעי רב ונוחות העיצוב והפיסול בה הפכו אותה לאבן המפורסמת ביותר בעולם. באמצעותה נבנו מקדשים, עוצבו פסלים, רצפות מפוארות, מרחצאות, חפצי אמנות ועוד. גם כיום השיש נחשב לאלמנט שלעולם אינו יוצא מן האופנה ומשתלב נהדר עם עץ, מתכת, זכוכית ועוד. 

 

אבן השיש

אבן שיש נמצאת בשימוש כבר אלפי שנים, היוונים הקדמונים והרומאים נהגו לבנות ממנה מקדשים ולפאר את כיכרותיהם בפסלי שיש מצופי זהב. השיש הינה אבן העשויה משקע ימי שעבר התמרה כתוצאה מחום ולחץ בתוך בטן האדמה והפך נוקשה יותר מסלע גיר רגיל, אך עדיין זוהי אבן נוחה לעיצוב ולפיסול ושבירה במקרה של נפילה.

כיום ניתן למצוא שיש בצבעי לבן, שחור, אפור, חום, כחלכל, ורדרד וירקרק, הוא עשוי להיות חלק בצבעו או מגוייד במספר גוונים. ישנו גם שיש המכיל שרידי מינראליים ונראה מנומר או מנוקד ונחשב יותר נדיר.

עיצוב בשיש גידים

פרביטל

חברת פרביטל הינה חברה לייבוא ומכירת לוחות שיש למגוון שימושים. החברה מעניקה שירותי מדידה דיגיטלית בבית הלקוח לדיוק מירבי בחיתוך לוח השיש, סריקה בשיטת 4K של חומר הגלם עבור אדריכלים וביצוע SHOP DRAWING לפני חיתוך לאישור הלקוח. פרביטל מחזיקה במפעל מתקדם לחיתוכי  water jetועיבודי CNC ומתקינה את המוצר המוגמר בבית הלקוח.

 

עיצוב בשיש

עיצוב בשיש תורם למראה יוקרתי בבית הפרטי או במשרד, תמיד נראה עדכני ועכשווי ולעולם אינו יוצא מן האופנה. השילוב של שיש עם עץ או עם מתכת תמיד נראה אצילי ונאה ויוצר רושם רב. עם יצירתיות ודמיון ניתן לעצב כמעט כל דבר עם שיש, ובמפעל מתקדם כמו פרביטל תוכלו לעצב ולחתוך לוחות שיש בשיטת CUT TO SIZE  לכל שימוש העולה על רוחכם. להלן השימושים העיקריים שבהם תוכלו להשתמש בשיש טבעי:

  1. משטחי עבודה למטבח ואיים.
  2. משטחי ריצוף או חיפוי קירות בחדר הרחצה.
  3. ריצוף וחיפוי קירות בכל גודל אריח שתרצו.
  4. כיורים ואגנים.
  5. ריצוף למדרגות.

עיצוב בשיש גידים

1000 עיצובים בשיש גידים

שיש גידים הוא שיש מאבן טבעית אשר לחץ וחום כבד בבטן כדור הארץ יצרו בו גוונים הנראים כצבעים המתערבלים בכוס חלב והעניקו לשיש את המראה הייחודי שלו. המראה המרהיב יכול לשמש כמעט ככל דבר ובמפעל פרביטל תוכלו לחתוך את לוחות השיש לכל גודל שתבחרו.

אדריכלים ומעצבי פנים בעלי חזון המעונינים לעצב עבור לקוחותיהם מטבחים, חדרי אמבט או סלונים משיש מוזמנים להשאיר פרטים ומידות ופרביטל תחתוך את לוחות השיש בדייקנות באמצעים טכנולוגים מתקדמים ובשיתוף פעולה הדוק.

 

לסיכום

פרביטל הינה חברה מתקדמת לייבוא לוחות שיש, חיתוך באמצעים טכנולוגים מתקדמים והתקנת המוצר המוגמר בבית הלקוח תוך תיאום מלא ושיתוף פעולה הדוק לאורך כל הדרך. החברה סורקת בשיטת  K4 ומעבירה שופ דרואינד לפני חיתוך להתאמה מדוייקת במיוחד.

עיצוב בשיש גידים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא