חיפוש

עיצוב לסלון מעץ ובטון בשילוב משרבייה

עיצוב באמצעות עץ ובטון בשילוב משרביה יאפשר לכם להעניק למרחב אופי וטקסטורה, באופן קל ופשוט. להלן המדריך המלא לעיצוב הסלון באמצעות חומרי גלם תעשייתיים, ואיכותיים.

 

עיצוב הסלון באופן חדשני ומעניין – בואו להכיר את טרנד העיצוב הבולט של השנים האחרונות

טרנדים בעיצוב תמיד היוו מקורות השראה בלתי נשכחים בעבור חובבי עולם עיצוב הפנים, אולם כיום ניתן לומר כי שילוב בין חומרי גלם תעשייתיים וטבעיים נחשב לאחד הטרנדים החמים והבולטים של השנים האחרונות, כחלק מהעיצוב המודרני ונקי המאפשר שימוש בעץ טבעי וחשיפה של בטון, בשילוב משרבייה. למעשה, המשרבייה הוא אלמנט עיצוב העשוי משילוב של עץ או בטון, והוא משמש לרוב לצורך יצירה של מחיצה דקורטיבית בין החלקים השונים של הסלון וכן בתור אלמנט אדריכלי לפתחים של דלתות כמו גם חלונות. את המשרבייה מייצרים בעבודת יד ובהתאמה מדויקת לקונספט העיצובי, והיא ניתנת לרכישה אך ורק באמצעות חברה מקצועית אשר יודע לבצע מחיצות איכותיות במגוון צורות, גדלים וכמובן סגנון. על כן, אם אתם מתכננים לעצב את הסלון מחדש ושוקלים לגבי עיצוב חדשני ומסקרן במיוחד, להלן המדריך המלא לעיצוב הסלון באופן מושלם ועל זמני.

 

כיצד מעצבים את הסלון באמצעות שילוב של עץ ובטון?

שילוב של עץ ובטון בעיצוב הבית מהווה אפשרות נהדרת בעבורם לעצב באופן ייחודי המשלב בין מראה תעשייתי לבין מראה חם הנעשה באמצעות שילוב החומרים. עיצוב בסגנון הזה מתבסס על אלמנטים מסוף התקופה המודרנית המבוססת על חשיפה של בטון בכדי להדגיש את החומריות של המבנה עצמו, ללא חיפוי נראה לעין, ולכן שימוש בעץ מאפשר לאזן את המראה התעשייתי באמצעות הכנסה של חום ואינטימיות, בעיקר כאשר מדובר בקורות עץ לדוגמא לריצוף. בנוסף, במידה והחלטתם לעצב את הסלון באמצעות עץ,ניתן לבקש באמצעות נגרות אישית פריטי ריהוט הכוללים בין היתר שולחנות וכן בלוקים אותם ניתן להציב ברחבי הסלון, לשם יצירת חוצץ בין המרחב של הסלון, באופן דקורטיבי אך גם פרקטי. את השרבייה יש להזמין באמצעות חברה מקצועית אשר תדע לספק לכם את המעטפת הנדרשת מבחינת התכנון האדריכלי, כל זאת בכדי ליצור בסופו של דבר עיצוב אשר יעמוד במבחן הזמן אך עם זאת גם ישתלב עם טעמכם האישי.

 

שילוב של עץ ובטון – עיצוב אדריכלי פורץ דרך

כאמור, עיצוב הבית באמצעות עירוב חומרים של בטון ועץ מאפשר להשיג עיצוב אדריכלי משמעותי ובעל אמירה אישית, אולם על מנת להבטיח כי את כדאיות ההשקעה יש לבצע תכנון מדויק המותאם באופן מושלם למידות של הסלון שלכם, כמו גם באמצעות יצירת קשר עם חברה מקצועית אשר תדע לספק לכם את חומרי הגלם באופן מהיר ועם שימת דגש על עירוב של בטון ועץ וכן שרביה ליצירת חוצץ.

עיצוב סלון

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא