חיפוש

על שפת הכנרת: כך תתכננו טיול מושלם לכנרת

הכנרת היא בין המקומות הכי מתויירים במדינת ישראל, והיא מושכת אליה גם תיירים רבים מכל רחבי העולם – ולא בכדי. אגם המים המתוקים, שגם מהווה לנו את מקור המים העיקרי, שוכן בצפון מזרח ישראל ושוכן בצמוד למושבה כנרת. באזור הכנרת המיוחדת תוכלו לעשות טיול במגוון אפשרויות שונות, כאשר לכל אחת יש את הקסם שלה. בכתבה הבאה נציג עבורכם את הדרך לתכנן את הטיול המושלם לכנרת.

 

מיהם השותפים שלכם לטיול בכנרת?

ראשית כל, כמו בכל טיול – גם כאן חשוב לזכור עם מי אנחנו נוסעים לטיול בכנרת. טיול שכזה ברוב המקרים יכלול גם זמן רב על הכביש ובילוי יחד בנסיעות ארוכות, טבילה במי האגם המתוקים, אינטנסיביות – ומאפיינים נוספים הכרוכים בכל טיול. על כן, דאגו להתאים את אופי הטיול לכנרת גם לרצונות שלכם, אך גם לצרכים ולרצונות של השותפים שלכם לטיול.

בין אם מדובר בבן או בבת הזוג, בקבוצת החברים מהתואר או מהצבא, וגם אם הטיול הוא באופי משפחתי ועם ילדים קטנים. זכרו כי תיאום ציפיות הוא המפתח להצלחה בטיול שכזה.

על שפת הכנרת: כך תתכננו טיול מושלם לכנרת

אופי הטיול

אחד מהדברים היפים בכנרת, היא שניתן לטייל בה ומסביבה, בכל כך הרבה דרכים שונים, שלכל אחת מהם יש יתרונות רבים וטובים. בחרו באופי הטיול המתאים ביותר עבורכם ועבור הנוסעים איתכם לטיול.

 

טיול קראוונים

טיול בקראוון היא חוויה בפני עצמה, שכל אחד מאיתנו צריך לעשות ביום מן הימים. השכרת קרוואן הינה למעשה פעולה די פשוטה, כך שתוכלו בפשטות ובנוחות להוציא את הפועל את הרעיון שתמיד חלמתם לעשות. טיול בקראוון באזור הכנרת יעניק לכם אפשרות להנות מכל העולמות – תזכו לאפשרות להכיר מקומות רבים באזור המיוחד אך מבלי ללכת כל כך הרבה, תוכלו לישון על מיטה נוחה וליהנות מאוכל מבושל שתכינו בעצמכם, וגם תרוויחו סגנון טיול שאין שני לו.

 

קמפינג

כמה פשוט – ככה טוב. חופי הכנרת מלאים באתרי קמפינג רבים ומגוונים, כך שתוכלו למצוא את האתר המתאים ביותר עבורכם. ישנם אתרי קמפינג מוסדרים אשר מעניקים ללנים בהם אוהל או מזרונים למיניהם, תמורת תשלום כמובן, וישנם גם חופים בכנרת שניתן לישון בהם על ידי הקמת אוהל שתביאו מהבית.

כך או כך, לא משנה באיזו אפשרות תבחרו, תזכו ליהנות מנופיה עוצר הנשימה של הכנרת – בזריחה, וגם בשקיעה, תוך כדי שאתם מכורבלים עם אהוב ליבכם בשק השינה, או לחלופין מכינים סיר פויקה טעים עם כל החברה.

השכרת קראוון

סובב כינרת

האפשרות הזו מיועדת למיטבי הלכת מביננו. אלו מכם שאוהבים את האתגר, את ההליכה הרגל או לחלופין רכיבה על אופניים, יוכלו להקיף את הכנרת במסלול מיוחד הנקרא "סובב כנרת". המסלול הינו למעשה מעגלי, ואורכו הוא 65 ק"מ. כדאי לדעת כי בשל עליית מפלס מי הכנרת, המסלול עלול להשתנות מעת לעת ועל כן כדאי להתעדכן במסלול הנוכחי טרם היציאה למסלול.

 

הוי כנרת שלי – מה יש עוד לעשות באזור?

מעבר לכנרת עצמה, אזור הכנרת שופע באטרקציות ובפעילויות רבות ומגוונות שיוכלו להעניק לכם זמן איכות נפלא עם השותפים לטיול. תוכלו לנסוע לאתרי קיאקים למיניהם, למקומות ספורט אתגרי, למצפים יפיפיים באזור, ואפילו לבתי קפה ולמסעדות מעולות המשקיפות על נוף הכנרת.

 

לסיכום,

לסיכומו של עניין, הכנרת היא אזור מיוחד במינו, אשר כל טיול בו הינו חוויה מדהימה בפני עצמה. בחרו שותפים לטיול, חשבו על אופי הטיול בכנרת המתאים לכם, וצאו לדרך. תהנו!

השכרת קראוון

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא