חיפוש

עסקים שכדאי להכיר: ליפטר במות הרמה

השכרת ציוד בענף הבנייה אינה עניין של מה בכך.

חשוב להשכיר את הציוד האיכותי ביותר מחברה מקצועית, על מנת לוודא שהעובדים יהיו בטוחים.

המאמר יעסוק בבמות הרמה, כיצד וממי מומלץ לשכור אותן, ויערוך לכם ההרה עם חברת ליפטר.

 

במות הרמה – בטוח לעובד ובטוח לציוד

כאשר מדובר בבמות הרמה יש לבחון את רמת הבטיחות שלהן. במת הרמה היא במה המותקנת על זרוע מנוף, וצריכה לשאת משקל רב של ציוד ועובדים לצרכים שונים וביניהם צרכי ענף הבנייה. על מנת שהבמה תהיה בטיחותית, היא חייבת לעמוד בתקן ולהיות תקינה וללא פגמים. ציוד איכותי הוא ציוד שעובר תחזוקה שוטפת ועל אחת כמה וכמה במת הרמה המגיעה לגובה רב. לא רק ענף הבנייה נעזר בבמות הרמה לשינוע עובדים וציוד לגובה. משכירים אותן גם ענפי משק נוספים לצורך עבודות שונות כמו גיזום, קטיף, העברת ציוד במחסנים תעשייתיים, התקנת מצלמות אבטחה, תליית שלטי חוצות, עבודות חשמל, שיפוצים, ניקיון חלונות משרדים בגובה, שינוע ציוד בנמלים ועוד. לפיכך, מומלץ לשכור במות הרמה מחברה ידועה ומנוסה בתחום.

 

היתרונות הבולטים של במות הרמה להשכרה

ישנם מספר סוגים של במות הרמה שניתן להשכיר. את סוג הבמה בוחרים על פי הצורך ומטרת העבודה.

ענף הבנייה משכיר בדרך כלל במות הרמה גדולות שיכולות להרים ציוד כבד הכולל: שקי מלט, קורות, ברזלים וחומרים נוספים. לכן, במות ההרמה המתאימות לתחום זה צריכות לשאת משקל של עד טון, ומנוף הזרוע הנושא אותן צריך להגיע לגובה של עד 50 מטר.

לצורך עבודות כמו גיזום או חשמל, ניתן להסתפק בבמות הרמה הנושאות משקל עד 230 ק"ג ויכולות להגיע לגובה של עד 10 מטר.

בנוסף, ישנן במות הרמה הפועלות באמצעות חשמל ובמות הרמה הפועלות באמצעות דיזל, עם זרוע מתקפלת או אופקית, ניידות או נייחות, בהתאם לצרכים ולסוג העבודה. הבחירה ביניהן לא נעשית רק על פי מדדי גובה ומשקל, אלא גם על פי סוגן.

מבחינת משאבים, כאשר שוכרים במות הרמה לפי שעה או לפי ימים, ניתן לחסוך בכוח אדם, בזמן ובכסף. אין צורך לשכור מקום אחסנה לבמות, אין צורך לתחזק אותן ולכן נחסך כסף רב. החברה המשכירה שולחת מפעיל מוסמך לתפעול הציוד, ובכך נחסך כוח אדם נוסף. העבודות מתבצעות מהר יותר וללא מאמץ רב. כמו כן, ניתן להגיע למקומות סבוכים וצרים באמצעותן, ולהרגיש בנוחות ובבטיחות במהלך ביצוע העבודות.

 

חברת במות הרמה מומלצת

על מנת ליהנות משירותי חברת במות הרמה איכותית ובעלת ציוד ברמת בטיחות גבוהה, חשוב לבחור בחברה עם ותק וניסיון. אחת החברות המומלצות בתחום היא חברת ליפטר. ניתן לקבל דרך האתר שלה https://www.lifter.co.il הצעת מחיר הוגנת. מעבר לכך, לבמות ההרמה של החברה יש זמינות גבוהה, כאשר ניכרת גם הקפדה רבה על עמידה בזמני האספקה הנקבעים מראש. היתרון הבולט של החברה בא לידי ביטוי באיכות הציוד. הציוד של החברה עובר בדיקה של משרד העבודה בכל חצי שנה, והוא עומד בתקנים האירופאיים והישראליים המחמירים ביותר. חברת ליפטר המספקת שירות לאזור הצפון והמרכז, אינה מתפשרת על האיכות ומספקת רמת בטיחות גבוהה.

 

רכב להרמת ציוד

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
משאבי אנוש
המידע המלא אודות תפקידו של HR

HR או "Human Resources" הוא תחום ניהולי העוסק בניהול ההון האנושי בארגון. תפקיד מחלקת משאבי אנוש הוא לקדם ולשמור על סביבת עבודה בריאה, פרודוקטיבית ומתגמלת

קרא עוד »