חיפוש

עקרונות חשובים לבניית דף נחיתה ממיר

דף נחיתה הוא עמוד אינטרנטי אשר נועד למשוך את הגולש, לעורר את סקרנותו ולהבליט את המוצר אותו חיפש הגולש.

 

מהו דף נחיתה?

דף נחיתה הוא כרטיס הביקור הדיגיטלי של העסק שלך. זהו המקום הראשון אליו מגיע הלקוח הפוטנציאלי, לכן זהו דף פרסומי, אשר אמור לכוון את הלקוח לביצוע רכישה, ובאופן כללי להגדיל את כמות הפניות אל העסק שלך, כיוון שהמרחב הדיגיטלי הרבה יותר נגיש ונוח מאשר המרחב הפיזי. היתרון בדף נחיתה, לעומת האתר הכללי של העסק, הוא המיקוד. בעזרת דף נחיתה נוכל לתת מענה הרבה יותר מדויק לחיפוש של הגולש,

 

עקרונות חשובים לבניית דף נחיתה בצורה נכונה

קביעת מטרות

לפני בניית דף נחיתה, כדאי להגדיר לעצמכם, מה אתם רוצים להשיג באמצעותו. המטרה יכולה להשפיע באופו מהותי על עיצוב דף הנחיתה, כמות המלל, סוג התוכן הכתוב ופונקציות נוספות שהדף יכול להכיל.

 

עיצוב

אחד המרכיבים החשובים והבולטים בהצלחת דף נחיתה הוא העיצוב, דף נחיתה שמעוצב בצורה נכונה יכול לגרום ללקוח לבצע א הפעולה הרצויה, עיצוב פגום יכול לגרום ללקוח הפוטנציאלי לצאת מהאתר במהירות. יצירת רושם ראשוני טוב וחיובי יגביר משמעותית את הסיכוי שהלקוח ישאיר פרטים או ירכוש מוצרים.

בנוסף לעיצוב יפה ואסתטי, צריך לגרום לטקסט להיות קריא בצורה נוחה ויעילה, על מנת לא לעייף את הגולש. העיצוב צריך לייצג את רוח המוג ואת הערכים שלו, האם האתר כיפי וקליל, רשמי ויוקרתי?

עיצוב נכון צריך לדעת מהם החלקים החשובים בעמוד , להדגיש אותם, על מנת שיהיה ברור ובולט ללקוח הפוטנציאלי מה הוא נדרש לעשות ואיך לעשות זאת, בקלות, מהירות ובהירות.

 

התאמה למובייל

בימינו רוב האנשים גולשים באינטרנט דרך הפלאפון, ותוך כדי הגלישה רוכשים מוצרים שונים. אתר שלא מתאים את עצמו גם למובייל פוגע ברווחים שלו באופן ישיר, כיוון שקהל היעד הפוטנציאלי במובייל הוא עצום.

 

תוכן

דף נחיתה אמור להכיל תוכן קצר וקולע, אך כדי שהוא יעבוד בצורה מיטבית הוא צריך להכיל תוכן עשיר ואיכותי, אשר יניע את הלקוח לפעולה, שיעניין וימשוך את הגולש ויגרום לו להרגיש שהוא צריך לבצע פעולה מיידית, שזה אומר בעצם רכישה.

 

התאמה לגוגל

כדאי להבין מה מילות המפתח שאתם רוצים לקדם, שיובילו את הגולש אל דף הנחיתה שלכם, ולשלב אותן בטקסטים השונים באתר, כך גוגל ידע לשייך את המילים האלו אל עמוד הנחיתה שלכם, וכך יגיעו אליכם יותר גולשים.

 

אישורים חברתיים

לאחר שסיפרתם על יתרונותיו הרבים של המוצר או השירות שלכם, מאוד חשוב לשלב הוכחות אשר מעידות על שביעות רצונם של הלקוחות הקודמים, צילומי מסך של לקוחותת מרוצים, ציטוטים, סקירות, כתבות אשר מדברות על המותג שלכם ועוד. מחקרים רבים מראים כי אישורים חברתיים יגרמו ללקוח להאמין יותר במותג שלכם.

בניית דף נחיתה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא