חיפוש

מה כוללת פוליסת ביטוח לבניין משותף?

הבית שלכם הוא המרחב המוגן בחיים שלכם. אליו אתם חוזרים בסוף יום ארוך בו הסתובבתם באוויר הפתוח ללא עוגן בעולם.

הבית שלכם צריך להעניק לכם רק שלווה, ללא שום דאגות, לכן חשוב מאוד שתדאגו לביטוח הטוב ביותר בשבילו.

ביטוח דירה ייתן לכם שקט במקרים בהם יש נזקים מכל סוג בדירה, ותמיד יגיעו נזקים.

הביטוח הוא השקעה משתלמת הן מבחינה כלכלית, והן מבחינת השקט הנפשי.

אבל את הסוד הכי חשוב בביטוח רובינו לא יודעים – שעדיף לעשות ביטוח לבניין משותף כל עוד אפשר! למה? הכל בכתבה הבאה.

 

מהי פוליסת ביטוח לבניין משותף?

כפי שהבית שלכם יכול להיהרס, כך גם המרחב הציבורי בבניינים יכול להיהרס – המסדרון, המדרגות, הגינה, הקירות ועוד. על החלל הזה עליכם לשמור יחד עם כל הדיירים בסביבה, כיוון שהוא גם משפיע על חייכם. תפקידה של פוליסת הביטוח היא לדאוג למרחבים הללו – ניתן לקחת אותה בעצמכם או יחד עם כל תושבי הבניין. פוליסה שמשתפת את כל הדיירים היא מומלצת יותר. לפרטים – ביטוח בניין משותף.

 

מה הפוליסה כוללת?

הפוליסה משתנה לפי בחירתכם, כמו בכל ביטוח. באופן כללי היא כוללת דאגה לבעיות צנרת, פריצות, רעידות אדמה, נזקי אש ועוד. הביטוח מכסה את התשלומים שלכם במידה ומתרחש אחד מהמקרים. את הפרטים המלאים ניתן לראות רק לאחר שתרכשו פוליסת ביטוח. כמו כן, תוכלו לרכוש פוליסה שמבטחת גם את ביתכם הפרטי וגם את החלל המשותף, במקרה ושישים אחוז מהדיירים מסכימים לכך.

 

מה עדיף – שילוב של ביטוח פרטי ומשותף, או רק ביטוח משותף?

כפי שנאמר לעיל, ניתן לרכוש פוליסה שתכסה גם את הביטוח הפרטי. את הפוליסה תרכשו יחד עם 60 אחוזים מהדיירים. האם זה עדיף? לגמרי! ראשית, פוליסות משותפות הן תמיד זולות יותר מפרטיות. שנית, אתם תחוו יותר סדר ושקט נפשי כאשר הביטוחים שלכם שייכים לאותה פוליסה ולאותה חברה. יתר על כן, לעיתים קרובות נוצרים סיבוכים בשל ריבוי פוליסות כאשר יש נזקים במרחבים משותפים בבניינים. על מנת למנוע את האי סדר, עדיף לרכוש פוליסה פרטית ומשותפת.

 

איך לבחור חברת ביטוח?

  1. חשוב שתבחרו בחברה עם המלצות ברורות של לקוחות קודמים – בלי המלצות לא בוחרים שום חברה. המלצות ישקפו לכם את האיכות של החברה.
  2. חשוב שתבררו היטב את תנאי הפוליסה מראש ותערכו השוואה בין מספר חברות. השקעה בצעד זה תיתן לכם פרספקטיבה רחבה וכך יכולת לבחור בצורה נכונה.

 

סיכום

ביטוח לבניין משותף הוא דבר בסיסי ביותר וחשוב שתדאגו לכך בהקדם, במידה ואתם גרים בבניין. הביטוח כולל בתוכו כיסוי של נזקים רבים. בנוסף, תוכלו לרכוש פוליסה פרטית ומשותפת – הבחירה הנכונה ביותר. חשוב שתבחרו חברה בצורה מושכלת, בעיקר על ידי המלצות וסקר שוק יסודי.

 

בניין מבוטח

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
6 יתרונות לביטוח בניין משותף
6 יתרונות לביטוח בניין משותף

כאשר מדובר בבעלות על נכס בבניין משותף, ישנה חשיבות מכרעת לרכישת ביטוח בניין מקיף. ביטוח בניין משותף, מעניק כיסוי לשטחים המשותפים והמבנים המשותפים של הבניין,

קרא עוד »