חיפוש

פיצויים בגין נזקי גוף – מרכיבי הפיצויים

למרבה הצער, תאונות דרכים הן דבר נפוץ בישראל כאשר מדי שנה מתרחשות אלפי תאונות ברחבי המדינה ומאות בני אדם מאבדים בהן את חייהם.

באופן סטטיסטי, חלקם של רכבים דו גלגליים (אופנועים וקטנועים) גדול בהרבה מחלקם באוכלוסייה, ולמעשה ההסתברות היא שכמעט כל רוכב אופנוע יהיה מעורב בצורה כלשהי בתאונת דרכים במהלך חייו.

מסיבה זו ישנם דברים שעל כל רוכב אופנוע לדעת במקרה ויהיה מעורב בתאונת דרכים.

 

הדרך לקבל את מלוא הפיצויים

אם אתם כרוכבי אופנוע הייתם מעורבים בתאונת דרכים, ישנן שלוש פעולות שעליכם לנקוט עבור קבלת פיצויים מלאים:

  • היעזרו בעורך דין: סיוע משפטי הניתן על ידי עורך דין תאונות אופנוע הוא קריטי לקבלת הפיצויים, וחשוב שייעשה מוקדם ככל האפשר. סיוע משפטי יכול לשנות באופן דרמטי את גובה הפיצויים ואפילו את זכאותכם. חברות הביטוח ינצלו כל התנהלות משפטית לא נכונה שלכם כדי לא לשלם – ועורך דין טוב יכול למנוע זאת.
  • איסוף מסמכים הנוגעים לתאונה: יש לאסוף כל מסמך וכל פרט הנוגע לתאונה: פרטי הנהגים המעורבים, מספרי רכב, מספרי פוליסות ביטוח, מיקום התאונה, צילום של אישור המשטרה ועוד. בנוסף, בעידן הסלולרי קל מתמיד לתעד – לכן רצוי שתצלמו את הנזק הנגרם לרכב מכמה זוויות וכמובן אם אפשר את הנזק הנגרם לכם באופן פיזי.
  • איסוף מסמכים וקבלות: חשוב לאסוף כל מסמך רפואי וכל קבלה על הוצאה שהוצאתם בשל התאונה. איסוף מסמכים אלו יסייע לכך שגובה הפיצויים שתקבלו ישקף את היקף הנזק שנגרם לכם.

 

סוגי הפיצויים עבור נפגעי תאונת אופנוע

ישנם ארבעה סוגי פיצויים שנפגע בתאונת אופנוע יכול לקבל:

  1. כל הפיצוי ב"מכה": סכום הכסף במלואו ישולם לנפגע לאחר פסיקת בית משפט או בדיקת זכאות של חברת הביטוח ולאחר בדיקת היקף הנזק שנגרם.
  2. תשלום תכוף: תשלום הניתן במקרים בהם הפגיעה כה קשה שלא ניתן לחכות לסיום הליך בדיקת הזכאות שעשוי לארוך זמן רב. במקרים אלו הנפגע מקבל מעין מקדמה מהפיצויים שתקוזז מהסכום הסופי.
  3. פיצויים כאשר אין ביטוח תקף: במקרה שפוליסת הביטוח לא תקפה, יוכל הנפגע לתבוע פיצויים מפוליסת הביטוח של הנהג הפוגע אם יוכיח שהאשמה לחלוטין על הצד הפוגע.
  4. פיצויים עבור הולכי רגל: הולכי רגל הנפגעים בתאונת פגע וברח יכולים לתבוע את "קרנית", תאגיד שהוקם עבור נפגעי תאונות פגע וברח.

 

מעורבים בתאונת אופנוע? היעזרו בעורך דין מומלץ

אם הייתם מעורבים בתאונת אופנוע ואתם זקוקים לשירותו של עורך דין נזיקין מומלץ, אנחנו ממליצים ליצור קשר עם משרד עורכי הדין אריאלה גפן. משרד זה מתמחה בדיני נזיקין לרבות תאונות דרכים ותאונות אופנוע, ומחזיק בניסיון רב שנים בתחום זה והשתתף באלפי תביעות. המשרד הוקם על ידי עורכת הדין אריאלה גפן שצברה ניסיון של מעל 20 שנה בעולם תאונות הדרכים בייצוג חברות ביטוח וכן נפגעים מול חברות ביטוח.

 

 

פטיש

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
עורך דין צבאי
הוטרדתי בצבא מה עושים?

לאחרונה שמענו על מקרי הטרדות מיניות שאירעו למכרים שלנו במסגרת השירות הצבאי. אלה פנו אלינו, כדי לקבל כתף תומכת ולהתייעץ בנוגע לבאות. החלטנו שלא להישאר

קרא עוד »