חיפוש

5 פעילויות שניתן לעשות עם ילדים בסגר

אז ימי הסגר הם לא קלים, ביחוד עבור ילדים קטנים והורים בבית. הילדים מלאי אנרגיות ומאוד משועממים.

אלו הזמנים לא פשוטים ולכן כתבנו לכם כאן כמה רעיונות יצירתיים שיעסיקו את הילדים וגם יחברו ויחזקו את הקשר בינכם לבינם!  הנה זה בא:

 

מבשלים ביחד

אין דבר יותר כיף מלבשל ארוחה משפחתית ביחד! הילדים מתים על זה, הם סקרנים ואוהבים לגעת ו"לשחק" עם האוכל, זו לא משימה בשבילם אלה הנאה צרופה.
אפשר לצלם בוידיאו את הכנת הארוחה תוך הסבר לאיך ומה אתם עושים ולעשות ממש תוכנית בישול אצלכם בבית. אפשר גם לצלם בתמונות סטילס ולהכין ספר מתכונים חמוד עם הערות מצחיקות וקישוטים שיהיה לזיכרון מתוק ומקסים.

 

יצירתיים ונהנים

ישנם המון אופציות להפוך את הזמן ליצירתי ומגניב, הכינו דפים גדולים, גזרי נייר ותנו לילדים לצייר.
אפשר להכין כרטיסי ברכה לסבא וסבתא ולבני הדודים, להכניס למעטפה ולשלוח בדואר! ממש כמו פעם! זה יהיה מרגש מאוד עבור הילדים שרגילים לתקשורת דיגיטלית וזמינה.

 

מה בארון?

הזמן הארוך בבית גורם לילדים ליצור בכל מקום הרבה באלגן, ובטוחים שגם הארון הבגדים שלהם מרגיש זאת. עשו סדר ביחד בארון הבגדים, תכינו ערמות לתרומה והסבירו להם את החשיבות של תרומות בגדים לאנשים שאין להם במיוחד בתקופה קשה זו.
מה גם שאפשר לקחת בגדים ישנים וליצור איתם המון דברים חדשים: אפשר לצבוע אותם בצבעי מים ולשנות אותם לגמרי, אפשר גם לגזור אותם ולהכין תחפושות מצחיקות. כל מטלה יכולה להפוך ברגע למשחק מהנאה וזמן איכות!

 

מסכים זו לא מילה גסה

יש תחושה שמשמיצים את הפלאפונים והטלוויזיות יותר ממה שמגיע להם. כל עוד אנחנו שומרים על תוכן איכותי ומעקב זה בסדר גמור לתת לילדים לשחק מידי פעם במשחקים ולצפות בתוכניות.
יש גם המון אפליקציות לימודיות, כמו למשל אפליקציה שמלמדת אנגלית, או אפליקציות שגורמות לילדים ליצור ולהפעיל את הדימיון.
הכל בסדר ולגיטימי רק במינונים נכונים. אין סיבה להרגיש אשמה כלל.

 

מוזיקה היא הסוד

הזיזו עם הילדים את הגוף! שימו שירים שמחים שאתם והילדים אוהבים ופשוט תזיזו את הגוף ביחד ותרימו את האנרגיות בבית. מעבר לזה שזה חשוב מאוד גם לילדים, אתם תרגישו אחרי זה כמה הייתם צריכים את זה וכמה היה לכם כיף לרקוד איתם.
הכינו פלייליסט משפחתי באחת מאפליקציות המוזיקה שיש ברשותכם! הוא יוכל לשמש אתכם גם לנסיעות ארוכות או לאירועים משפחתיים כמו ימי הולדת. אופציה נוספת זה לעשות סדנאות תיפוף על הגוף לילדים כדי להכניס מוזיקה בצורה שונה לחיי ילדיכם.

עד שנחזור למסגרות אנחנו נאלץ להשתמש בדימיון ולהיות סבלניים! נצלו את זמן האיכות הזה שניתן לנו בשביל להתקרב לילדים וליצור איתם חוויות וזכרונות שמחים ואוהבים. הילדים צריכים את זה ותאמינו לנו שגם אתם.

 תהנו! ושמרו על עצמכם.

 

לאפות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
זוג פלוס אחד
הורות טובה

שיטת NLP מעניקה לאותם הורים שמוכנים להשקיע מזמנם וממרצם בשיפור כישורי ההורות שלהם, את הכלים שיסייעו להם לשנות את ההתייחסות שלהם לילדים ולשפר את התקשורת

קרא עוד »