חיפוש

פרה פרה: כך תבחרו נתחי בשר לעל האש השנתי!

האביב כבר פה וישנן כבר שבתות שבהן מזג האוויר ממש מושלם לאירוע שכולל בשר על האש. עוד רגע יום העצמאות ובו זו כבר מסורת ישראלית להפעיל את המנגל החשמלי בבית או להבעיר גחלים במנגל בפארק ציבורי מתאים. אז אחרי שבחרתם את מי להזמין ואיזה סלטים ותוספות יחכו לבשר על השולחן, הגיע החלק הכי חשוב – איזה בשר יהפוך את העל האש שלכם לאירוע של העונה.

 

החוק הראשון של בשר למנגל

נכון שחשוב מאוד לבחור את הנקודה המושלמת למיקום המנגל, לזכור להביא תבלינים מתאימים וגם תוספות וכמובן, לבחור את האדם המתאים לעמוד מאחורי המנגל ולהיות אחראי על החלק החשוב ביותר במסיבת על האש – הבשר.

כדי להבטיח שכולם ילקקו את השפתיים צריך לבחור את הבשר שיתאים ביותר וזה כמובן בשר טרי שמגיע מאנשי המקצוע של הבשר, עובדי קצביה. בין אם אתם מחליטים להגיע אל הקצביה בסניף חצי חינם הקרוב אליכם, כדי לבחור את הנתחים ובין אם אתם סומכים על הקצבים המנוסים ומזמינים את הבשר בקצביה אונליין ומקבלים אותו במשלוח, עד הבית.

חתיכות בשר

איזה נתחים חייבים להיות בתפריט

הנתחים השונים שמוצגים, טריים ויפים, בתצוגה של הקצביה, שונים זה מזה בטעם, בכמות השומן וכמובן, גם במחיר. אנחנו ממליצים לבחור מהנתחים הטריים שבקצביה, גם אם אתם מעוניינים לחסוך ככל הניתן – עדיף לבחור נתחים זולים יותר וטריים על פני בשר קפוא.

ההבדל בטעם בין נתח טרי של בקר לבין נתח דומה שעבר הקפאה הוא הבדל של שמיים וארץ. סוגי הנתחים המומלצים למנגל מתחלקים לנתחים רזים כמו סינטה ופילה לבין נתחים שמנים וביניהם אנטריקוט, שפונדרה וצלעות.

 

מה מכינים בשבילכם בקצביה?

לא בטוח שאתם יודעים אבל אנשי הקצביה הם מומחים לנושא הבשר, גם מתוך ניסיון אישי של אוהבי בשר וגם מתוך מפגש מתמשך עם לקוחות חוזרים שמספרים על הצלחות וכישלונות שלהם בתחום הבשרים ואם תדעו להקשיב לעצותיו של הקצב, תוכלו ללמוד מניסיונם של אחרים ולהקפיד על בחירות מתאימות לעל האש השנתי.

בקצביה ידעו גם לייעץ לכם כמה בשר כדאי לקנות, לפי מספר האורחים הצפוי, איך נכון לחלק את סוגי הבשר המגוונים ואפילו איזה תבלינים או אילו מרנידות מלאות טעם יהפכו את הנתח לחגיגה.

 

חצי חינם, שירות מושלם

היום כבר לא צריך ללכת במיוחד אל הקצביה, משום שקצביה מקצועית נמצאת בכל סניף של חצי חינם וגם על זה אפשר לוותר משום שהייום חצי חינם מזמינה אותך לחוויית קניות פשוטה ומהירה – אתם בוחרים את הנתחים ואת הכמויות אונליין ומקבלים את ההזמנה אל פתח הדלת בעזרת שירות השליחים שהופך את הקצביה לקצביה אונליין ומאפשר לכם להיות מוכנים לעל האש מבלי שנדרשתם לצאת מפתח הבית.

חתיכות בשר

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא