חיפוש

3 פתרונות לשילוח ציוד כבד לעסקים

קורים מצבים בהם יש צורך לשנע ציוד כבד.

איך עושים את זה נכון ומה הפתרונות הטובים ביותר להוביל את הציוד שלכם או אליכם בבטחה? הבאנו לכם כאן שלושה פתרונות שיעזרו לכם בפעם הבא שתעבירו ציוד כבד.

לפני הכל, חשוב שתעבדו עם חברת הובלות מוסמכת. הובלת ציוד כבד בצורה לא נכונה יכולה להזיק למוצרים שלכם או במקרה הגרוע ביותר, לפגוע בחיי אדם. לכן, אל תתפשרו על השירות של חברה מוסמכת שיודעת את העבודה.

כמו כן, כשאתם מזמינים חברת שינוע, תסבירו בבירור ובפירוט מלא את הצורך שלכם. לא פעם ולא פעמיים בוטלה הובלה רק בגלל שלמובילים לא היה את הציוד המתאים להרמה או לנסיעה. ככל שתהיו יותר מפוריטים, כך ההובלה תעבור חלק יותר. נוסף על כך, ודאו כי לחברת ההובלה יש את כל האישורים הרלוונטיים לשינוע המוצרים.

 

האריזה לפני הכל

כשאתם מבקשים לשלוח ציוד כבד וודאו שאתם אורזים אותו כמו שצריך. אם אתם צריכים להוביל את המוצר שלכם בין יבשות, אתם צריכים ארגזי יצוא מקצועיים. ארגזים אלו מתואמים להובלות בים, ביבשה ובאוויר והם ייספקו למוצרים שלכם הגנה מיטבית.

אם הצורך שלכם מסתכם ביבשה בלבד, ארגזי עץ יעשו את העבודה. גם כאן, רצוי וכדאי להתייעץ עם חברה מקצועית ומוסמכת. כך, האריזות שלכם יעמדו בתקנים המחמירים ביותר והעבודה כולה תתבצע עם נגרים מוסמכים.

 

כסו אזורים רגישים

אתם מכירים את הציוד שלכם הכי טוב, אם אתם יודעים שיש חלקים שעלולים להינזק מהמעבר כסו אותם בניילון בועות אוויר או באמצעות בדים. כך תספקו לנקודות האלה עוד שכבת הגנה. מומלץ לעשות זאת עם נקודות חשמל, כבלים, כפתורים או כל דבר שיכול להיהרס או להיקרע בהובלה של הציוד. זה יעשה טוב גם למוצרים שלכם וגם לשקט הנפשי שלכם.

 

הכינו את האישורים המתאימים

חוסר באישורים מתאימים יעכב לכם את ההובלה. לפני שאתם יוצאים לדרך, ודאו מהם האישורים שאתם צריכים בשביל להוביל את המוצרים שלכם והדפיסו אותם בכל מקרה. זה נכון גם לארץ ועל אחת כמה וכמה אם אתם משנעים את הציוד בין מדינות.

 

שורה תחתונה

שינוע של ציוד כבד מצריך תכנון לוגיסטי מא' ועד ת'. החל מהאישורים הרלוונטים להעברתו, דרך חברת האריזה ועד לחברת ההובלה וקבלת המוצר. תכננו את המהלכים שלכם כראוי כדי שלא תצטרכו להמתין שעות ארוכות בין המעברים.

הדבר הטוב ביותר שאתם יכולים לעשות כדי לחסוך הרבה כאב ראש, הוא להיעזר בשירותים של חברה שמציעה גם פתרונות שילוח לציוד כבד וגם את אריזתו. בצורה הזו, תקבלו את כל התכנון והפרט הלוגיסטי פעם אחת, מבלי שתצטרכו להיות בקשר שוטף עם מספר ספקים. והכי חשוב, תדאגו לציוד שלכם. אם ישנן נקודות תורפה למוצרים מסוימים, ודאו כי גם המובילים וגם חברת האריזה מודעים להן.

קופסאות בגדלים שונים

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא