חיפוש

צוות ג'י – מרחיקים יונים ללא חומרים מסכני אדם

כמה מתסכל יכול להיות המאבק לגירוש יונים מקרבת ביתנו. מדובר בציפור עקשנית, מזיקה, שנוכחותה עלולה להזיק לכל דיירי הבית. אולם כאשר מגיע הרגע למצוא מרחיק יונים איכותי, אנו מגלים שמדובר בעסק פרוץ בו כל אדם יכול להכריז על עצמו כמרחיק יונים מקצועי, שלעיתים רק יחמיר את המצב ויבזבז את כספנו. לכן כדאי לבחור בצוות ג'י, מרחיקי יונים מקצועיים הפועלים בשיטות הומניות וידידותיות לסביבה. 

 

דע את האויב

לפני שנסביר מה חשוב לדעת בנושא הרחקת יונים, מומלץ להבין למה כדאי להרחיק אותן מלכתחילה. מדובר במין מזיק ופולשני, שמתרבה במהירות וממאן לעזוב את אזור הקינון שלו. היונים נושאות עימן טפילים רבים שיכולים לעשות נזק ולהעביר מחלות לבני אדם, כולל מחלות נשימה, מחלות עור, התפרצות אלרגיות ובמקרים קשים גם דלקת קרום המוח (בעיקר בשל עקיצת יתושי יונה).

לשלשת היונים בקרבת מזגנים ופתחי אוורור או באזור פתחי ניקוז עלולה לגרום נזק רב למערכות הצנרת והאוורור ולסכן את דיירי הבית. מספיק סיבות לדאוג שהן ילכו ולא ישובו עוד, לא? אז צוות ג'י בא לשים סוף לבעיה הטורדנית הזו.

 

אמצעים יעילים

האמצעים העומדים לרשות צוות ג'י לא רק ידידותיים לסביבה והומניים כלפי היונים, אלא יעילים למדי. בישראל החוק אוסר במפורש על פגיעה או המתה של יונים במסגרת ניסיונות הרחקתן מאזורי מגורים, וצוות ג'י מקפיד למצוא פתרונות ובמקביל לדאוג לשלומן של היונים.

הפתרונות האפקטיביים ביותר העומדים לרשות צוות ג'י הם התקנת דוקרנים נגד יונים שמונעות מהן לנחות על אזורים צרים כמו אדניות, מרפסות, מעקות, מסתורי כביסה ורעפים, או התקנת רשת נגד יונים שמטרתה לעטוף שטח גדול או התקנת רשת עבור בניין גבוה.

 

הרחקות כימיות או הדברות- יעילות פחות

חשוב להבין שבשוק יש מגוון תרסיסים ומשחות המכילים חומרים לא ידידותיים לסביבה שעלולים במידה מסוימת לסכן את תושבי הבית. צוות ג'י מבין את התסכול שבמאבק למען הרחקת היונים, אולם חשוב לציין שהפתרונות הללו מתגלים כלא אפקטיביים. חומרים המתבססים על ריחות רעים או חומרים שמנוניים שנמרחים באזור הקינון, לא יובילו לפתרון הבעיה ועלולים להסב נזק.

 

לבחור נכון

במיוחד בתעשייה בה כל אחד יכול לקרוא לעצמו מרחיק יונים, חשוב לבחור בקפידה את אנשי המקצוע עליהם תוכלו לסמוך שיבצעו את העבודה בצורה יעילה ופשוטה. צוות ג'י מציע לא רק פתרון מהיר לבעיה, אלא מחירים משתלמים והוגנים ואפילו ניקוי והדברה של האזור בטרם מתבצעת העבודה, על מנת לקבל את התוצאות הטובות ביותר.

לצוות ג'י לוכדי ומרחיקי יונים המנוסים בעבודה בגובה אשר מצוידים בציוד בטיחות, כאשר כל אמצעי ההרחקה בטוחים לסביבה ולדיירים. אל תתפשרו על עבודה איכותית שתתן לכם שקט לשנים קדימה- צוות ג'י נמצאים כאן לשירותכם עם הבטחה שהיונים לא ישובו עוד.

דוחה יונים ללא חומרים מסוכנים לבני אדם

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא