חיפוש

הבן שלך מתגייס לקרבי? זה הציוד שכדאי לקנות לו

גיוס של ילד הוא תמיד דבר מרגש, וכאשר מדובר על גיוס ליחידה קרבית הוא נעשה מרגש עוד יותר. שירות קרבי הוא כנראה השירות הכי משמעותי שהבן שלכם יכול לעשות, אבל בד בבד עם ההתרגשות, לכם בתור הורים יש דאגה רבה בעת הגיוס של הילד. אחד הדברים שיכולים לעזור לכם להתמודד עם הדאגה הזו הוא לקנות לילד ציוד שיהפוך את השירות שלו לנוח ובטוח יותר.

 

גיוס לקרבי

עד לפני כמה חודשים גיוס לקרבי לא היה נתפס אצלנו בתור משהו מיוחד, אולם המלחמה שנכפתה עלינו הובילה את כולנו להבנה עד כמה חיילים קרביים הם הדבר החשוב ביותר בצבא. לכם בתור הורים אין הרבה מה לעשות בזמן שהילד נמצא בצבא, אולם קנייה של ציוד איכותי כמו זה של חברת אגילייט יעזור לפחות לילד שלכם להיות חייל טוב יותר, ולכם בתור הורים לדעת שעשיתם הכל עבורו.

 

קסדה טקטית

הפריט הראשון שכדאי שיהיה לילד זו קסדה טקטית. לכל לוחם הצבא מספק קסדה, אולם מדובר על קסדות יחסית כבדות שלא תמיד נוח להיות איתן זמן רב. הקסדה הטקטית מספקת הגנה דומה אולם היא נוחה יותר, יושבת על הראש בצורה מתאימה וגם קלה יותר מבחינת משקל. חשוב לוודא שהקסדה שאתם קונים לו היא קסדה תקנית כדי שהיא תספק לילד את ההגנה הנדרשת מקסדה.

קסדת צבא

כפפות לחימה

כפפות לחימה זה פריט שגם אותו סביר להניח שהילד יוכל לקבל מהצבא, אולם האיכות של הכפפות שאתם תקנו לו כנראה תהיה גבוהה יותר. כפפות לחימה נועדו לאפשר ללוחם להחזיק את הנשק לאורך שעות רבות, מבלי שהזיעה תפריע לו לבצע את המשימה. הכפפות גם מונעות פצעים ומאפשרות לו להשתטח במהירות על הקרקע מבלי שהדבר יגרום לו לפציעות מיותרות.

 

מיכל שלוקר

מכיל שלוקר הוא פריט חיוני עבור לוחמים. ההליכות הארוכות יחד עם השהייה במקומות שבהם אין מקור מים זמין מובילות את הלוחמים לצורך להחזיק אצלם מספיק מי שתייה. מיכל שלוק כזה יאפשר לילד שלכם לקחת איתו כמות גדולה של מים, אך לעשות את זה בצורה שתהיה הנוחה ביותר עבורו.

 

ווסט לוחם

הפריט האחרון שעליו נדבר הוא ווסט לוחם. הווסט הוא מה שמאפשר ללוחם לשאת איתו ציוד רב, ואף מספק לו הגנה מפני פגיעות ירי ורסיסים בשל הפלטות שנמצאות בתוכו. הווסט שהצבא מספק לא תמיד יהיה נוח, ולא לחינם לוחמים רבים מעדיפים לרכוש ווסט בכוחות עצמם. הבן שלכם ישמח מאוד אם גם אתם תספקו לו ווסט איכותי, רק אל תשכחו לבדוק שמדובר על ווסט תקין.

 

לסיכום

הגיוס של הילד לקרבי הוא אירוע מרגש, ולכם בתור הורים יש מה לעשות כדי להפוך את הגיוס לקצת יותר קל. קנייה של ציוד איכותי תעזור לילד שלכם להיות לוחם טוב.

קנטינה של הצבא

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
לקנות פאות
איפה קונים פאות ראש?

לשיער יש תפקיד חברתי ברור מאוד. עבור נשים רבות, השיער הוא חלק בלתי נפרד מהן ומהאופן בו הן מגדירות את עצמן. לכן, במקרים בהם נדרשת

קרא עוד »