חיפוש

צילום קווי ביוב – במה זה כרוך?

כשזה מגיע לנזקי מים – חשוב לבחור למשימה צוות מקצועי ומיומן. כיום, בדרך כלל עושים צילום קווי ביוב באחת משתי השיטות הבאות – שימוש ברובוט, או שימוש בסיב אופטי. אתם רוצים שלמי שמבצע את צילום קווי הביוב שלכם יהיה את כל הניסיון והכלים הדרושים לכך.

 

מי עושה צילום קווי ביוב

כשאתם צריכים לבצע איתור נזילות ומקור רטיבות או אם אתם מחפשים שירות צילום קווי ביוב סטופליק היא החברה שאתם צריכים לפנות אליה. הקפדה כל פרטים כאלה יעזור לכם לוודא שהעבודה תבוצע בצורה המקצועית והיעילה ביותר. אתם מחפשים חברה המתמחה בצילום מערכות ביוב, תוך הימנעות מהרס ככל הניתן, אשר מצוידת בציוד המתקדם ביותר בתחום.

קווי ביוב

למה צריך לעשות צילום קווי ביוב

יש לא מעט מקרים בהם תצטרכו לצלם את קווי הביוב שאתם מחוברים אליהם. בכל אופן, יותר סיבות ממה שהייתם חושבים מלכתחילה שיש. אם, למשל, יש לכם רטיבות שנובעת מהרצפה – יכול להיות שהביוב שלכם נסדק. דוגמא נוספת היא מקרה בו אתם מקבלים חשבונות מים גבוהים מהרגיל. אם זה קורה – יכול להיות שיש לכם נזילה נסתרת בביוב. תגלו זאת על ידי צילום קווי ביוב.

 

צילום קווי ביוב עם סיב אופטי

צילום קווי ביוב לא מצריך שום פעולה הרסנית, מה שמצמצם את המחיר של הבדיקה. צילום קווי ביוב עם סיב אופטי הוא יעיל במיוחד מכיוון שהוא מציג הפני האינסטלטור תמונה מפורטת מאוד של מצב הצינור. בשל העובדה שהסיב הוא דק מאוד, ניתן להשתמש בו בכל צינור ביוב.

בקצה הסיב האופטי מותקנת מצלמה, אשר מסוגלת לתעד ולקלוט גם את הפגמים הכי קטנים. בשל הגמישות והיתרונות הרבים, זהו הפתרון הכי נפוץ כיום לצילום קווי ביוב. יחד עם זאת, לשיטה יש חסרון אחד משמעותי – בשלב מסוים הסיב נגמר. כשזה קורה – אין דרך לדעת מה קורה בהמשך הקו.

קווי ביוב

צילום קווי ביוב רובוט

כאמור, כיום, בדרך כלל עושים צילום קווי ביוב באחת משתי השיטות הבאות – שימוש ברובוט, או שימוש בסיב אופטי. צילום קווי ביוב עם רובוט היא שיטה מתקדמת מאוד, ואין הרבה חברות בישראל שמציעות אותה. בשל כך, מחירה יהיה, בדרך כלל, יקר יותר.

במסגרת השיטה, האינסטלטור יחדיר למערכת הביוב שלכם רובוט הנע על ידי שלט רחוק. האינסטלטור יזיז את הרובוט לאורך קו, ויקבל תמונה מלאה על מצבו. יחד עם זאת, ישנם צינורות ביוב שקטנים מדי בשביל הרובוט, ואם הוא נתקע בצינור – נוצרת בעיה חדשה.

 

סיכום

לסיכום, צילום קווי ביוב זה לא עסק קל – אבל הוא חשוב והוא יכול לחסוך לכם הרבה מאוד כסף. אם אתם חושדים שיש לכם נזילה סמויה, יכול להיות שתזדקקו לחברה לצילום קווי ביוב. חשוב לבחור בחברת צילום קווי ביוב שתדע להציע לכם את השירות שהכי מתאים לצרכים שלכם.

קווי ביוב

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא