חיפוש

צימר בצפת שישדרג לכם את האירוע חברה

אם אתם בעלי עסק או חברה קטנה ובא לכם לפנק את העובדים שלכם בפעילות חברה לא שיגרתית וכיפית, אזור הצפון הוא ללא ספר המקום המושלם לכך. לצפון מגוון אטרקציות ומקומות מהנים לטייל בהם עם מסלולים קלים או מאתגרים, לפי בחירתכם. העושר הקיים בצפון יכול להציע לכם יום טיול שלם וגדוש פעילויות כאשר בסופו אתם יכולים לחתום את הטיול במלון או צימר מהנה בעיר היפיפייה צפת, אז אילו מלונות וצימרים יש לצפת להציע? על כך נענה במאמר.

 

מלונות בצפת היכולים להתאים לאירוח חברה:

מלון בצפת יכול להיות הפינאלה המדהים לאירוע חברה שתעשו, במלונות תוכלו לקיים ארוחות וכנסים שיאפשרו לכם להעשיר יותר את הערב לעובדים שלכם, אז אלו מלונות יש?

מלון מצפה הימים- מדובר במלון וספא מבית ישרוטל הנמצא באזור פסטורלי וירוק בטבע בין צפת לראש פינה. המלון עבר לאחרונה שיפוץ מסיבי ונחשב כאחד המלונות האיכותיים בארץ. למלון חווה חקלאית קטנה המספקת ירקות אורגניים למקום, סביבת המלון בעלת נוף מרשים וחדרים מעוצבים וכמובן קיימים בו שירותי ספא.

מלון רות צפת- מלון רות בצפת הוא מלון מבית דן הנמצא במבנה ממלוכי בן כ-800 שנה בקירבה אל הרובע היהודי. המלון עצמו עבר שיפוץ על ידי אומן בכדי לשוות למקום אווירה רומנטית, במלון יש מסעדה איכותית וחדרים מאובזרים עם חניה חינם לאורחי המלון.

וילה גליליי- וילה גליליי הוא מלון בוטיק ברובע היהודי של העיר צפת, המלון משקיף על הר כנען וסגנונו מזכיר מאוד מלונות בוטיק באירופה. המלון שוכן במבנה אבן עתיק ויפיפה משנת 1932 אשר עבר שימור, במלון קיימים שירותי ספא איכותי ואוכל בסגנון גלילי בסגנון צרפתי שמספק חוויה גלילית מיוחד.

מלון כנען ספא- המלון שוכן בהר כנען עם נוף לעיר צפת והר מירון, המלון עצמו נבנה סביב מבנה בן כ-100 שנה בשם "מלון שרה לוי". למלון שירותי ספא מפנקים ואוכל איכותי, מה שמוביל את המלון לספק חווית פינוק ברמה גבוה, חשוב לציין שכניסת האורחים היא אך מגילאי 14 ומעלה.

 

צימרים בצפת

במידה ותרצו לספק לעובדים שלכם חוויה אינטימית יותר ישנם המון צימר בצפת שאפשר להתארח בהם ולהינות מהייחודיות של העיר:

נופש בעתיקה: הוא צימר בעיר העתיקה של צפת הנמצא ברובע היהודי ממש במרחק הליכה מבית הכנסת ושוק האומנים אשר משקיף אל הר מירון. מדובר ביחדות בנות שני חדרים מאובזרת במטבחון וחדר אורחים.

דה וואי אין – The Way Inn: הוא מלון בוטיק הנמצא בווילה בת כ-200 שנה ממש בלב קריית האומנים, המלון עצמו מורכב מחדרים שונים האחד מהשני אשר עוצבו על ידי אומנים, במקום יש טרסת שמש באווירה פסטורלית המשקיפה אל נוף הרי הגליל.

ארטיסטס קולוני אין (Artisits' Colony Inn): הוא מלון בוטיק הנמצא בווילת אבן משופצת ומעוצבת ולה חצר פרטית ופטיו בו אזורים ציבוריים יפים נעימים.

מיטה גדולה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא