חיפוש

צפון ארץ המגף למתקדמים

איטליה היא אחד היעדים האהובים בקרב מטיילים מישראל – צעירים, משפחות עם קטנטנים, קבוצות מאורגנות, זוגות בירח דבש ולמעשה היא מככבת ברשימת היעדים הפופולאריים ביותר כמעט בכל קטגוריה.
ואכן, מדובר באחד היעדים המושלמים לכמעט כל סוג של טיול שתחשבו עליו ובכל עונה בשנה – טיולי תרמילאים בעונות המעבר בהן מזג האוויר מעולה לטיולים וספורט אתגרי, חופשות סקי בשיא החורף כשהטמפרטורות צונחות מתחת לאפס ודוכני יין חם צצים כמו פטריות אחרי הגשם, חופשה אורבנית עמוסת שופינג ומוזיאונים עם הקטנטנים בחופשת הקיץ ועוד ועוד.

יעד חדש מחכה לכם

אם כל זה מדבר אליכם ואתם נמנים בקרב הקבוצה המיוחדת של חובבי איטליה מושבעים אשר מבקרים בארץ המגף שוב ושוב ולעולם לא שבעים ממנה – אנחנו פונים אליכם!
ולא, אנחנו לא מדברים על איזה מקום אזוטרי על המפה, סטיל האיים האזוריים בפורטוגל. הרי אתם, שוודאי ביקרתם בכל המלונות ברומא במרכז העיר, חרשתם את פירנצה, ושופינג במילאנו כבר לא מרגש אתכם… הרשו לנו לדבר אל לבכם ולכבוש אותו מחדש. מוכנים? צפון איטליה!
צפון איטליה הוא אזור שללא ספק כל מי שיגיע אליו יתאהב בו בלי הרבה מאמץ, פשוט כי הוא מרהיב ביופיו, מרגש וכל כך כל כך טעים. עם זאת, דרוש חובב איטליה אמיתי כדי להבחין בכל הניואנסים הקטנים המשתלבים זה בזה והופכים את צפון איטליה לאחד המקומות המיוחדים והקסומים ביותר בעולם.
נופים עוצרי נשימה של אגמים וטירות, כרמים מסורתיים לצד יקבים משפחתיים המפיקים יינות משובחים שאין אחד מהם זהה לרעהו, הרים עם פסגות מושלגות שנדמה כאילו פסגתם כה גבוהה עד כי היא נבלעת בין העננים, כפרים ציוריים וערים תוססות – בצפון איטליה יש הכל מהכל, רק הרבה יותר פוטוגני ומי שחובב נופים ואוכל מצוין, יהנה ממנה עד מאוד.

אזור האגמים

טיול לצפון איטליה קרוי לרוב "צפון איטליה והאגמים", זאת משום שטיול זה כולל בדרך כלל גם את האגמים באזור שהם גולת הכותרת של אזור צפון איטליה וידועים בזכות יופיים המשכר. הפופולארי ביותר הוא אגם גארדה ואיך אומרים? מים שקטים חודרים עמוק… אז בצפון איטליה זה לגמרי כך. אגמים שקטים מהם נשקף הנוף הסובב אותם כאילו היו מראה גדולה היוצרים מראה ייחודי ויפה במיוחד אשר חובבי הצילום מוצאים אותו מיוחד במינו.
זהו אחד האזורים המתוירים ביותר בעונת הקיץ ויעד מושלם לחופשה משפחתית בחיק הטבע, במיוחד עבור משפחות שאוהבות טיולים רגליים.

דרום טירול

ללא ספק אחד האזורים המיוחדים ביותר שחובבי הטבע הפראי ימצאו אותו עוצמתי במיוחד. הרי הדולומיטים הנישאים אל על יוצרים תפאורה מרשימה במיוחד בעודכם חולפים על עיירות וכפרים קטנים וצבעוניים. יערות רוחשי חיים, מפלים גועשים ואינספור מסלולי סקי יחכו לכם ויבטיחו תצפיות עוצרות נשימה בכל עונה בשנה.
זהו יעד מושלם עבור מי שחושק בחופשת סקי, אך ללא ספק מדובר בחוויה שאין שניה לה בכל עונה בשנה.

עמק אאוסטה

גם באזור זה תמצאו הרים מושלגים לגלוש עליהם, אך מה שמייחד את אזור עמק אאוסטה הוא הטירות היפהפיות בעלות המראה הדרמטי המקשטות אותו כאבני חן ומעניקות לנוף הפראי מראה מסתורי ורומנטי משהו.
זהו יעד מושלם לזוגות בירח דבש המחפשים שילוב של טבע ונופים לצד חופשה אורבנית מפנקת עם המלונות של צפון איטליה, וניתן לשלב את הביקור באזור עם טיול כוכב בערים הסמוכות בהן אטרקציות רבות שינעימו את זמנכם.
לסיכומו של דבר, אם אתם מרגישים כי זורם בעורקכם דם איטלקי ואתם מחפשים חוויה איטלקית אותנטית – צפון איטליה הוא האזור בשבילכם, בכל עונה ובכל הרכב.

צפון איטליה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא