חיפוש

צ'ק ליסט לימי השבעה – איזה ציוד חייבים לשכור

אין ספק שההבנה שמחר בבוקר יש לכם הלוויה לאדם אהוב שנפטר והלך לעולמו זו הבנה לא פשוטה.

עוד דבר שהופך את העניין למסובך, זו העובדה שמיד אחרי ההלוויה תתחיל השבעה, ומעבר לכל העניינים הרגשיים, אתם נדרשים גם להתמודד עם משימות לוגיסטיות שונות.

מחפשים צ'ק ליסט לימי השבעה? עיינו במאמר שלפניכם וכך תדעו שלא שכחתם לשכור את הציוד החשוב ביותר לשבוע הקרוב.

 

השכרת אוהל מתאים

בשנים האחרונות אנחנו רואים שהאפשרות של השכרת אוהלים לאבלים זוכה להצלחה רבה, והסיבה לכך ברורה: זה נוח. כאשר שוכרים אוהלים לשבעה, למעשה כל המבקרים יוכלו להגיע, למצוא את מקומם ולא יהיה  מצב של עומס רב מידי בבית. בנוסף, אם תקימו אוהל אבלים בכניסה לבית שלכם או ברחבה של הבניין, תוכלו אומנם לקבל את כל מי שמגיע ורוצה לנחם אתכם, אך לא תצטרכו להכניס את האנשים אליכם הביתה, אל המרחב האינטימי שלכם.

 

שימו לב לציוד הנלווה הדרוש לכם

בבואנו לדבר על צ'ק ליסט שיוכל להתאים לימי השבעה, כדאי לקחת בחשבון עוד ציוד נלווה שיכול להפוך עבורכם ועבור המבקרים את השהות באוהל האבלים להרבה יותר נוח. למשל: אם תשכרו מצננים מסוגים שונים, תוכלו להיות בטוחים שגם בימי הקיץ החמים יהיה נעים לשבת באוהל האבלים. נסו לדמיין מצב שבו אתם לא משלבים מצננים כאלה באוהל ותראו שהמבקרים יוכלו לשהות במקום מקסימום חמש דקות. לעומת זאת, אם מצננים, רשת צל ופתרונות הצללה נוספים, הכול יהיה הרבה יותר נעים ונוח. חשוב כמובן גם לשים לב להשכרת:

  1. שולחנות
  2. כיסאות
  3. תאורה

 

כי בסופו של דבר, האבזור הזה יהפוך את השהות לנוחה יותר. אפילו אם תשכרו את אוהל האבלים הכי גדול ויפה ואפילו אם תצטרכו לשכור מצננים, איפה בדיוק המבקרים ישבו אם לא תשכרו גם כיסאות? לכן חשוב מאוד לעבוד בצורה מסודרת וכך להבטיח שאתם לא שוכחים שום דבר.

 

מאיזו חברה כדאי לשכור את הציוד הזה?

אחרי שתכינו את רשימת הציוד שלכם, כדאי שתבדקו לאיזו חברה אתם פונים. העניין הוא שלא כל החברות שיכולות להשכיר לכם אוהלי אבלים יכולות גם להציע לכם את הציוד הנלווה ולכן חשוב לשים לב לעניין הזה. אין כל טעם לפנות לשלוש חברות שונות כדי לשכור את הציוד הדרוש לכם, כי בדרך כלל, אם תשכרו את הכול תחת קורת גג אחת יהיה לכם יותר נוח. בנוסף, לרוב במצב כזה תוכלו לקבל מחיר טוב יותר ולכן שווה לקחת בחשבון את האפשרות הזאת. אתם תראו שאם תתארגנו מראש לכל השבוע הקרוב, לפחות מבחינה לוגיסטית תוכלו להיות רגועים ולדעת שהכול יתנהל כמו שצריך. חשוב שיהיה גם לכם וגם למבקרים כמה שיותר נוח ולכן רצוי לבחור חברה מקצועית בתחום הזה כבר עכשיו.

 

מתחם לאירוע

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא