חיפוש

צריכים חופש? 5 יעדים לטיול שיעשו לכם טוב בלב

שאנו חושבים על חופשה בחו״ל ישר קופץ לנו לראש יעדים מוכרים ופופולריים כמו ניו יורק, פריז וברצלונה. אך שנת 2022 הייתה מלאה בחופשות מחוץ לארץ בקרב האזרחים הישראלים וחשפה את כולנו ליעדים מרהיבים ומדהימים חדשים. במאמר זה אנו נמליץ על מספר יעדים שאסור לכם לפספס: יעדי לואו קוסט חדשים, יעדי בטן גב ועוד. בואו נתחיל.

 

  1. איטליה

אי אפשר להגיד על איטליה שאינה יעד מבוקש בקרב ישראלים, אך עדיין לא מספקים. איטליה נחשבת כיעד לואו קוסט אירופאי. חברת ״ריינאייר״ השיקה בשנה האחרונה קו חדש וישיר בין תל אביב לטורינו שעלותו כמה עשרות יורו בלבד לכיוון. באיטליה אפשר לפגוש הכול מהכול: אוכל טוב ואותנטי, נופים אירופאיים מרהיבים, תרבות ועוד. כאשר אתם מבקרים באיטליה, אנו ממליצים לביקור בעיר טורינו. טורינו הינה עיר פחות פופולרית מערים אחרות באיטליה, כמו מילאנו ורומא, אך טורינו אינה פחות אטרקטיבית כלל. טורינו משלבת בתוכה את כל מה שצריך על מנת להפוך את החופשה האירופאית למושלמת: ארכיטקטורה היסטורית וייחודית לעיר, קולינריה מהממת ועוד. מומלץ לבקר בעיר בתקופת האביב, אך הינה מתאימה לכל עונות השנה.

 

  1. מקסיקו

ועכשיו ליעד הרבה פחות אירופאי, הישר לאמריקה הלטינית – מקסיקו. מקסיקו היא מדינה

עצומה, גודלה הוא כפי 90 מגודלה של מדינת ישראל. במקסיקו מדוברות שלל שפות, תלוי באזור

אך שפתה הרשמית הינה ספרדית. מקסיקו מתאימה עבור כל סוגי המטיילים. רובה מתאימה עבור

טיול תרמילאים, אך ישנם ערים המתאימות לנופש ולטיול קצר יחסית, כמו הערים פלאיה דל כרמן

וקנקון. קנקון מקסיקו היא כל מה שאתם מדמיינים בחלומות: חופים לבנים, עצי דקל, ים צלול

בצבע טורקיז, אטרקציות ומרכזי קניות וגם חיי לילה משוגעים.

 

  1. תאילנד

כמה אנחנו אוהבים את תאילנד, אין ישראלי שלא מכיר את תאילנד. אנו פחות באנו לדבר על תאילנד כולו, כולנו מודעים לשפע שיש לתאילנד להציע. כעת נתרכז בריילי ביץ׳, תאילנד. ריילי ביץ׳ מתאימה לנופש בכל עונות השנה, כאשר המומלצת מבניהם היא התקופה בין החודשים נובמבר עד אפריל. כדי להגיע לריילי ביץ׳ תצטרכו לטוס ישירות לבנקוק (כ- 9 שעות טיסה) בעלות של כ- 900 דולר לכרטיס הלוך וחזור. הלינה והשהייה בתאילנד זולה במיוחד.

 

לסיכום

כפי שכולנו ידענו והבנו כעת, ישנם לא מעט יעדים מדהימים ואטרקטיביים ברחבי העולם הנותנים תחרות יפה מאוד ליעדים הפופולריים (ברצלונה, לונדון, פריז, ניו יורק ועוד), בין יעדים אלו: טורינו איטליה, קנקון מקסיקו וריילי ביץ׳ תאילנד. אנו ממליצים עבור כול הקהל שלנו להתפנק בחושה לפחות באחת מערים אלו, ערים אלו ימציאו לכם את המושג חופשה מחוץ לארץ מחדש, וזאת בשל שפע הנושאים שיש לכל אחת מהן להציע עבורכם.

האסקי סיבירי

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
תוכי בבית
4 טיפים לגידול תוכי בבית

בני האדם גידלו ציפורים מיוחדות כבר לפני אלפי שנים, ואם אנו מדברים על ציפורים מיוחדות, כמובן שתוכים נמצאים גבוה מאוד ברשימה. מדובר על ציפורים יפות

קרא עוד »