חיפוש

קורס מדריכות אירובי במכללת לינק

נושא הספורט ובעיקר אירובי כובש את העולם, רוצה גם את להצטרף לאחד התחומים המעניינים והכיפיים ביותר שניתן לעסוק בהם? כל הפרטים במאמר הבא.

 

קורס מדריכות אירובי – הנאה בעבודה

עם העלייה המטאורית בחשיבות של ספורט יותר ויותר נשים מעוניינות לרכוש מקצוע אשר מניב מצד אחד הכנסות ומצד שני משלב הנאה ובריאות. מקצוע כזה הוא מדריכת אירובי, אחד המקצועות המבוקשים ביותר כיום במשק וזאת משום שאירובי נחשב כיום לשיטה הטובה ביותר לעיצוב וחיטוב, ולמעשה אירובי משלב הן עיצוב וחיזוק הגוף והן הנאה מרובה, זאת משום שאירובי נעשה כשברקע מוזיקה קצבית ומרימה. על כן, לאור ההתפתחויות בשנים האחרונות של התחום הוא הלך וצבר תאוצה ולכן רבות מעוניינות לרכוש לעצמן מקצוע כמו מדריכת אירובי.

 

קורס מדריכות אירובי – לימודים דינאמיים ומאתגרים

קורס מדריכות אירובי הוא קורס מאתגר מאוד, זאת משום שהוא משלב הן לימודים תיאורטיים והן לימודים מעשיים, כאשר ניתן דגש על תרגול כל העת. הקורס עוסק בעיקר בטכניקות ומיומנות להעברת אימון אירובי באופן המקצועי ביותר אך גם בצורה בטיחותית, ללא גרימת נזק למתאמנים.  הקורס בלינק משלב תנועה, אנטומיה ופיזיולוגיה, עיצוב הגוף, תורת הענף – חיזוק שרירים, התעמלות אירובית, מדרגה, הקניית כושר גופני, הערכת כושר פיזי ומצב בריאותי, בדיקת משקל, בדיקת מאמץ, אימון יעיל ובטיחותי, תזונה וכן למידה של סגנונות אירובי שונים כמו: אירובי מדרגה, אירובי רצפה, תרגילי חיזוק, כוריאוגרפיה, מתיחות, בניית שיעור, הדרכה, הדרכה בהתאם לקבוצות אוכלוסייה שונות, שימוש באביזרים נלווים, מתן עזרה ראשונה ועוד.

 

קורס אירובי במכללת לינק

קורס אירובי מיועד לנשים מעל גיל 17 ובעלות רקע ספורטיבי, כאשר הקבלה מותנית במבחן מעשי וראיון אישי וכן יש לספק אישור רפואי המעיד על בריאות תקינה. הקורס למעשה מהווה פתח יוצא דופן עבור נשים להשתלב בתחום דינאמי, מעניין ומרתק עם דגש גדול על מרכיבי הכושר הבריאותי ושיפור הטכניקות והיכולת המקצועית של מדריכות. מאחר ומדובר במכללה אשר מיועדת לנשים בלבד, מובטחת סביבת לימודים יצירתית ביותר וזאת באמצעות ליווי מקצועי של מדריכת אירובי מהמובילות בישראל, זאת לצד העובדה כי במרכז לומדות סטודנטיות מובילות בתחומן. החוויה במוסד הלימוד ייחודית ביותר, ומאפשרת לקבל כלים חדשניים ויוצאי דופן לאלו אשר מעוניינות להפוך למדריכות אירובי או כאלו אשר כבר עוסקות בתחום ורוצות לשפר עוד יותר את הביצועים והיכולת שלהן. קורס מדריכות אירובי הוא קורס מומלץ ביותר עבור כל אחת אשר מעוניינת לפתוח לעצמה דלת לעולם הספורט והבריאות, זאת באמצעות למידה של קורס מאתגר המשלב מגוון רחב של נושאים הן מתחום התזונה והן מתחום הספורט כך שבסופו של דבר ניתן יהיה לעסוק במקצוע משנה חיים עבור המתאמנים ובעיקר כזה המביא עמו שפע של סיפוק והנאה לכל אורך הדרך הארוכה.

מדריכות אירובי

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
קורות חיים מקצועיים
5 דרכים להתקבל להייטק

כיום כולם יודעים שמסלול הקריירה המתגמל ביותר הוא ההייטק. מדובר בתעשייה שנמצאת בחזית החדשנות והכלכלה, והיא זאת שתגדיר את איך ייראה עתידנו. עם זאת לא

קרא עוד »