חיפוש

קיבלתם דובי ענק במתנה ואתם לא יודעים איפה לשים אותו ? הנה הכתבה שתעשה לכם סדר

בובות פרווה רכות הן נעימות למגע ומשרות רוגע.

הדמות התמימה והמתוקה של הדובי נותנת תחושה של נחמה, אופטימיות, חום ואהבה.

כל אדם בעולם צמא לרגשות האלו לכן השימוש בבובות דובי הוא כה נפוץ.

כמו כן, ילדים אוהבים לשחק עם בובות של חיות פראיות שבמציאות הן לא באמת נגישות להם.

הם עושים זאת משום שכך הם מבטאים את הצורך שלהם בחיבור לטבע ואת אהבתם לחיות.

אבל מה עושים עם הדובי הענק הזה ? איפה שמים אותו ?

 

במיטה הכי כיף

בשביל מה יש דובי ענק אם לא מתכרבלים איתו בלילה ? חיבוק דובי מתוך שינה בטוח יעשה לכם חלומות טובים ומתוקים. לילדים שמפחדים לישון לבד הדובי יכול לשמש פיתרון לבעיה, אך חשוב להקפיד שהם לא יוצרים בו תלות.

 

הכינו מתקן תלייה לדובי

אם אתם לא רוצים שהדובי יתפוס לכם מקום בלילה כי אתם זזים הרבה מתוך שינה תוכלו להתקין לו מתלה מיוחד על הקיר. המתלה יכול להיות עם עיצוב מתאים לדובי ולהוסיף לחדר שלכם לוק מגניב.  חשוב להתקין מתלה עם וו עדין שלא יקרע את הדובי. אם אתם לא רוצים מתלה תמיד תוכלו להניח את הדובי על כסא או שולחן במשך הלילה ובבוקר להחזיר אותו למיטה.

 

הניחו על הרצפה את הדובי

אם הרצפה שלכם נקייה ואסתטית תוכלו להניח את הדובי עליה במשך הלילה. מומלץ להחזיר אותו למיטה בבוקר כדי להעניק לחדר עיצוב יפה במיוחד אם מדובר בחדר ילדים.

 

אל תשימו אותו במקום פתוח

אם יש לכם מרפסת בבית אל תתפתו לשים את הדובי שם. החום, הגשם והרוח יהרסו את הפרווה שלו. כשהפרווה שלו נהרסת היופי שלו נעלם וכבר לא נעים לגעת בו. בנוסף, אל תניחו אותו ליד חלון פתוח כי גם בצורה זו הוא עלול להיהרס.

 

אם יש לכם כלב שישן במיטה

אם יש לכם כלב שישן אתכם במיטה הוא עלול ללכלך את הדובי או לנשוך אותו. גם אם אתם סומכים על הכלב שלכם שהוא לא יקרע את הדובי אל תשימו אותם יחד במיטה כי הדובי יתלכלך ולא תוכלו לכבס אותו כל פעם.

 

לסיכום

דובי ענק הוא המתנה המושלמת ויש מספר דרכים לאחסן אותו בחדר – במיטה, על כסא, על רצפה ועל מתלה. כדאי לכם למנוע מדברים שונים להרוס אותו – גשם, אור שמש וכלבים. אם לא תשמרו על הדובי שלכם בצורה טובה הוא לא יישאר אתכם לאורך זמן וחבל. דובי יכול לשמש כפריט אופנתי בחדר שלכם אם תניחו אותו על המיטה עם כריות תואמות ומצעים תואמים. מחפשים את החנות המושלמת לדובי ענק מפנקים ויפים ?

 

בובה בצורת חייה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא