חיפוש

קניית לייקים באינסטגרם – מה מומלץ לעשות ומה לא

קניית לייקים היא נחלתם של בעלי פרופילים עסקיים ופרטיים, שרוצים לקבל בוסט משמעותי על מנת לקדם את עצמם באינסטגרם. המאמר יפרט מה מומלץ לעשות ומה לא לצורך העניין

 

האם מומלץ לקנות לייקים באינסטגרם?

קניית לייקים באינסטגרם הפכה לפופולרית מאוד בשנים האחרונות בחשבונות רבים. האינסטגרם היא אפליקציה מובילה שמדי יום חשופים אליה מיליוני משתמשים בארץ ובעולם היוצרים אינטראקציה עם חברים, עוקבים אחריהם ונעקבים על ידם. מהר מאוד בתי עסק שונים הבינו שזו אחת הפלטפורמות המצוינות למכור את סחורתם ושירותיהם. גם חשבונות פרטיים הבינו שזו הדרך היעילה לקבל חשיפה ולהפוך למובילי דעה או לוויראליים. בשל העובדה שחייבים לקבל את הפוש הראשוני לחשיפה ולהשיג כמה שיותר עוקבים החל מסחר בקניית לייקים. אין זה אומר שלא מומלץ לעשות זאת, אך השאלה היא כיצד לעשות זאת נכון?

 

כיצד קונים לייקים איכותיים?

כאשר קונים לייקים צריך להקפיד לקנות אותם ממשתמשים אמיתיים בעלי חשבונות פעילים באינסטגרם. תופעת המכירות ענפה ביותר, אך עם זאת ישנן חברות שמוכרות לייקים מזויפים ממשתמשים שאינם קיימים כלל או כאלו שאינם פעילים ואז מתחילה הבעיה. לאינסטגרם יש יכולת לזהות מתי הלייקים מזויפים ומתי לא. כאשר הוא מזהה פעילות אמיתית עם יחסי גומלין בין בעלי החשבונות לעוקבים, האלגוריתם של האינסטגרם מדרג את הפרופילים ברמה גבוהה וחושף את התכנים למשתמשים נוספים. לחילופין, כאשר הלייקים מזויפים הוא עלול להסיר את החשבון של מי שקנה אותם ולשלוח התראות אזהרה. לפיכך, כשקונים לייקים הם חייבים להיות מספק אמין המוכר רק לייקים אמיתיים. בנוסף, כדי שהלייקים ייראו אמיתיים יש לעשות זאת בהדרגה. ניתן לרכוש חבילת לייקים אוטומטית ולפזר אותם על פוסטים ופרסומים שונים כדי שייראו אמינים. כמו כן, חשוב שהספק יהיה דיסקרטי ולא יחשוף את הפרטים שלכם. זכרו שלא רק קניית כמות הלייקים קובעת אלא גם האיכות.

 

קונים לייקים רק מישראליים

על מנת שהלייקים יהיו אמינים ישנם מקרים בהם מומלץ לקנות רק לייקים מישראליים. כלומר, עסק הפועל בארץ שרוצה למתג את עצמו ולמכור ייראה מוזר שהתכנים שלו יקבלו לייקים תוצרת חו"ל גם אם הם אמיתיים. במידה והעסק מוכר גם בחו"ל זה כבר סיפור אחר ובהחלט מומלץ לקנות גם לייקים ממשתמשים שאינם ישראלים. הפרופיל שלכם צריך לשדר אמינות ואיכות ולכן יש חשיבות בבחירת הזהות של הלייקים.

 

ואם כבר קונים לייקים כדאי גם לקנות עוקבים

הלייקים כשלעצמם מועילים לחשיפה של פוסטים מסוימים, אך מה קורה שזקוקים ליותר עוקבים כדי ליצר תנועה בעמוד האינסטגרם? ההמלצה היא לקנות עוקבים אמיתיים ואיכותיים שיביאו לכם את העוקבים הפוטנציאליים. באמצעות חבילות הכוללות עוקבים, לייקים, תגובות, צפיות ושיתופים ממשתמשים פעילים תוכלו לתת בוסט רציני לעמוד האינסטגרם שלכם ולהפוך למותג מהר מאוד.

 

איש דיגיטל

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
פיתוח מוצר
5 שלבים בדרך לפיתוח מוצר

  בעולם המהיר של היום, ההתקדמות הטכנולוגית ממשיכה לעצב את הדרך בה אנו חיים ועובדים. מסמארטפונים ועד מכוניות חשמליות, מוצרים חדשניים צצים כל הזמן, שובים

קרא עוד »