חיפוש

קניתם נכס? למה לא כדאי להתפשר על ביטוח המשכנתא בבנק

לא פעם אנחנו שומעים על מכרים שבוחרים את ביטוח המשכנתא הראשון שמוצע להם.

בחירה זו נובעת לא פעם בעקבות העובדה שמדובר בביטוח המשכנתא של גוף מוכר שמקנה ביטחון למתעניינים.

אנו מוכרחים להודות שהדבר די מקומם אותנו, שכן, מרבית האנשים מתפשרים על ביטוח משכנתא בזמן שניתן לבחור אחרת, באופן שקול.

בשורות הבאות נציין בפניכם מה אתם יכולים לעשות כדי לבחור נכון ולא להתפשר.

 

כמה מילים כרגע למדריך זה

כידוע לכם, את המדריך הנוכחי החלטנו לכתוב לאחר ששמענו ממכרים שלנו שהם חתמו על הסכם משכנתא שקיבלו מטעם הבנק. אנחנו באמת לא הבנו למה אנשים בודקים את ההצעות ומשווים את המסלולים של הבנק בלבד בזמן שאפשר להשוות את מחירי הביטוח באופן מקיף יותר. לאחר שכתבנו את מדריך זה, שמענו מאותם אנשים שציינו בפנינו שהם פשוט לא הכירו את האפשרויות השונות, כך שהם בחרו, בסופו של דבר להתפשר. אם אתם הגעתם לכאן, אתם יכולים להיות בטוחים שאתם לא תתפשרו, אלא, תבחרו נכון.

 

מה אתם צריכים לעשות כדי לא להתפשר על ביטוח המשכנתא?

כדי שלא תתפשרו על ההצעה הראשונה שהוצעה לכם, אתם צריכים להכיר את האפשרות להשוות את מחירי ביטוח המשכנתא באתר של טראסטי. כדאי שתדעו שאם תערכו השוואת ביטוח משכנתא באתר, אתם תוכלו למצוא את ביטוח המשכנתא שמתאים לכם ביותר, כך שתוכלו ליהנות ממגוון רחב של יתרונות.

 

קניתם נכס? למה לא כדאי לכם להתפשר על ביטוח המשכנתא בבנק?

אם קניתם נכס, אתם לא צריכים להתפשר על ביטוח המשכנתא של הבנק בגלל שאתם עשויים למצוא את עצמכם עם ביטוח שלא  תואם לצרכים שלכם באופן מדויק. בדיוק כפי שאתם עורכים השוואות מחירים בסופר ובדיוק כפי שאתם עוברים בין עשרות חנויות לפני שאתם קונים שמלה או בלייזר ליום החתונה שלכם, בדיוק כך, אתם לא צריכים להתפשר על ביטוח המשכנתא. ברגע שתפתחו את העיניים ותגלשו בטראסטי, אתם תגלו שיש היצע רחב שעומד בפניכם, כך שאתם יכולים לבחור את האפשרות שמתאימה לכם ביותר מבלי להתפשר.

 

איך תוכלו לדעת שמדובר באתר אמין?

אם זו אכן הפעם הראשונה שאתם שומעים על טראסטי ואתם רוצים להיות בטוחים שמדובר באתר אמין, אתם יכולים לפנות אל האנשים הבאים ולברר איתם אם הם נעזרו באתר כדי לבחור ביטוח משכנתא לרכב:

  • קרובי משפחה
  • שכנים
  • מכרים
  • קולגות ועוד

אם מדובר באנשים מביני עניין, הם בטח ישתפו אתכם כי הם בחרו את ביטוח המשכנתא שלהם בעזרת האתר.

 

לסיום

כעת אתם יודעים שאם קניתם נכס, אתם לא צריכים לערוך בירור והשוואות באופן מקיף ולא להתפשר על ביטוח המשכנתא שמציע לכם הבנק. אנו שמחים שלקחתם חלק במדריך ומאחלים לכם בהזדמנות זו שתבחרו את המשכנתא הנכונה לכם.

קניית נכס

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא