חיפוש

קסדות לאופנועים של המותגים הכי שווים במחירים מפתיעים

רוכבי אופנועים ותיקים שצברו ניסיון של שנים בכל הקשור לרכיבה על אופנועים, יודעים שתמיד יוצאים חידושים באבזור האופנועים כמו למשל, מגני ידיים או רגליים, חליפות מלאות לרכיבת שטח, מעילים לרכיבת כביש ועוד. כמו האביזרים כך גם בקסדות, שבהן נראה חידושים כמו חומרים המרכיבים את הקסדה וטיבם בפועל, כמובן שכולם חייבות לעמוד בתקן האמריקאי או האירופאי או בתקן – SNELL.

 

הצעקה האחרונה – קסדות קרבון

בשנים האחרונות יותר ויותר רוכבים בוחרים בקסדות שמפעלי הייצור שלהם בחרו להשתמש בחומר הקרבון שהינו חומר גלם מצוין לייצור קסדות. חומר הקרבון נפוץ יותר ויותר בחברות יצרני הקסדות מאחר שמדובר בחומר מאוד קל ביחס לחומרים האחרים אבל עם זאת הוא מאוד עמיד וחזק. משאלתם של רוכבים רבים היא שתהיה להם קסדה שלא תהיה כבדה מידי כדי לא להעמיס את כובד הקסדה על הצוואר במהלך היום ועם זאת שהקסדה תהיה עמידה ובטוחה. קסדות קרבון בהחלט מספקות את הדרישה הזאת.

 

טווח המחירים המפתיעים של קסדות KYT

איכות הקסדה איננה דבר שניתן להתפשר עליה כלל אך גם העיצוב לעיתים "משחק תפקיד" ולכן כדאי לעשות מעט סקר מחירים כדי לבדוק מהם המבצעים החמים ביותר שיש על הקסדות הנחשבות ביותר שיש בשוק. הנה כמה דוגמאות של קסדות לאופנועים – KYT

קסדה מלאה של המותג – FALCON 2 KYT  במחיר מבצע של 499.00 ₪. קסדה מעולה שעברה את בדיקות הנוחות והבטיחות תוך לקיחה בחשבון של אוורור וריפודים פנימיים נשלפים. לקסדה יש משקף.

קסדת מרוצים מדגם KYT TT COURSE – OVERTECH –   במחיר מבצע של 750 ₪. קסדה מצוינת שעמדה בכל התקנים ובכל מבחני הרוח ובטיחות. הקסדה מבטיחה כניסה של אוויר צח במהלך הרכיבה. היא בעלת משקף מחומרים ייחודים שמנועים שריטות. הקסדה מגיעה בגדלים שונים.

קסדת מסלול פרימיום – KYT KR – 1 – LIGHTNING   במחיר מבצע של 999.00 ₪ . קסדה מעולה עשויה קבלר קרבון. קלה מאוד, במשקל של כ- 1350 גרם. מאווררת ומגיעה במידות משתנות מXS ועד XXL.

 

לסיכום – לכו למדוד קסדה

כאשר מעוניינים לרכוש קסדה חדשה חשוב לא להתעצל ולהגיע לחנות כדי למדוד קסדות שונות מהמגוון שקיים עד שמגיעים לאחת. מדידת הקסדה היא חשובה בהחלט שכן כל אחד מרגיש הרגשה שונה בעת המדידה.

כמו כן לכל אחד יש מבנה ראש אחר, גדול יותר, קטן יורת, צר או רחב, בכל מקרה חייבים למדוד. במידה וכן מזמינים בצורה מקוונת באינטרנט, יש לשים לב למידות הקסדה המצוינות . חשוב לזכור כי הקסדה היא זאת ששומרת אותנו מפגיעות ומנפילות שעלולות לקרות ולכן חשוב לא להתפשר על איכות ובטיחות. עם זאת כדאי להתעדכן מעת לעת כל מחרי המבצעים המפתיעים שמתפרסמים באתרים ובחנויות.

קניית קסדה טובה היא הצעד הראשון שלנו לבטיחות ברכיבה אך אינה הצעד האחרון מומלץ להצטייד גם במעיל רכיבה מכנס ארוך(לא טרינינג) כפפות ומגפי רכיבה.

מגן ראש

 

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
אסים
3 משחקים לאתנחתא של סוף היום

הימורים מקוונים הפכו בשנים האחרונות לצורת בידור פופולרית יותר ויותר. עם עליית בתי הקזינו המקוונים, לשחקנים יש כעת גישה למגוון רחב של משחקים בקצות אצבעותיהם.

קרא עוד »
תרגיל
הכירו את דוג'ו תל אביב

כולנו מכירים את התחושה שאנחנו רוצים להתאמן, אבל לא מצליחים לקבע זמן בלוח המזנים שלנו שיגרום לנו לצאת מהבית לאימון. הסיבה המרכזית לכך היא שאנחנו

קרא עוד »
רגליים
רכישת גרביים אונליין

כמה פעמים קרה לכם שגיליתם שאתם זקוקה לגרביים חדשות ופשוט לא היה לכם כוח ללכת עד הקניון הקרוב רק בשביל גרביים. גלו את חנות האונליין

קרא עוד »