חיפוש

רק פספורטקארד – כל היתרונות שבפספורטקארד

לפני טיסה לחו"ל, אחת השאלות הראשונות שאנחנו צריכים לשאול את עצמנו היא דרך מי אנחנו הולכים לעשות את ביטוח הנסיעה. לביטוח הזה יש חשיבות רבה, והוא נועד למנוע מכם הוצאה כבדה במיוחד בעת שהותכם מעבר לים. לא מעט ישראלים בוחרים דווקא בפספורט קארד בתור חברת הביטוח שלהם לעניין הזה, ואנחנו כאן כדי לתת לכם את הסיבות הטובות לעשות את זה. 

 

ביטוח נסיעות

פספורט קארד הוא ביטוח ידוע עבור נסיעות לחו"ל. המטרה של ביטוח כזה היא לכסות מקרה של הוצאה רפואית, אובדן ציוד, חילוץ בטיול ושלל הוצאת שבארץ המדינה מכסה, אולם כאשר אתם בחו"ל אין מי שישלם אותן עבורכם.

היתרון הגדול ביותר של פספורטכארד נעוץ בכך שאתם יכולים לכסות דרך הביטוח הזה כמעט כל סיטואציה שבה תפגשו. לא משנה להיכן אתם נוסעים, פספורטקארד יהיו שם בשבילכם.

כרטיס דרכון

מחיר

אחד היתרונות הבולטים ביותר של פספורט קארד על פני חברות ביטוח אחרות הוא המחיר שאתם יכולים לקבל. כפי שהבנתם, פספורט קארד יוכלו לכסות עבורכם כמעט כל תרחיש שבו אתם נמצאים, ועדיין המחירים של ביטוחי פספורט קארד נמוכים מאלו של חברות הביטוח האחרות. אז אם גם אתם רוצים לחסוך בלי להתפשר על האיכות של הביטוח, פספורט קארד מיועד בדיוק בשבילכם.

 

ממשק נוח

כדי להפעיל את הביטוח של פספורט קארד, כל מה שאתם צריכים לעשות זה פשוט להיכנס לאתר של החברה, להזין את פרטי הנסיעה שלכם והביטוח שלכם מוכן. בפעם הראשונה שבה אתם עושים ביטוח דרך פספורט קארד תצטרכו לקחת את הכרטיס של הביטוח בשדה התעופה, ובפעמים הבאות תוכלו להשתמש באותו כרטיס. אבל עכשיו, חשוב להבין למה הכרטיס הזה כל כך חשוב.

כרטיס דרכון

תשלום במקום

אחת הבעיות המרכזיות בעולם הביטוח היא הניסיון של חברות הביטוח להתעלם מאחריות במקרה שבו הלקוח צריך אותן. כאשר מדובר על ביטוח נסיעות לחו"ל, הבעיה הזו גדולה עוד יותר כיון שבדרך כלל מדובר על הוצאה שאין לנו אפשרות לדחות אותה. כאן כאן לפספורט קארד יש יתרון על פני החברות האחרות בכך שאתם פשוט משלמים עם הכרטיס שלכם.

החברה מעניקה לכם כרטיס שאותו תוכלו לקחת בשדה התעופה, וכמובן לשמור אותו לטיסות הבאות שלכם. הכרטיס הזה עובד בדיוק כמו כרטיס אשראי, וברגע שאתם צריכים להפעיל את הביטוח מכל סיבה שהיא אתם פשוט יכולים את ההוצאות שלכם עם הכרטיס הזה.

 

לסיכום

ביטוח נסיעות הוא צורך מהותי בכל נסיעה לחו"ל. כיום, החברה המובילה לביטוחים מהסוג הזה היא פספורט קארד, ויש כמה סיבות לכך. הסיבה המרכזית היא כמובן היחס שיש בין הכיסוי של הביטוח לבין העלות שלו, שנחשב לאחד הטובים בשוק. בנוסף, שיטת התשלום של החברה מאפשרת לכם להיות בטוחים שבעת הצורך הביטוח יהיה שם בשבילכם, בלי לנסות לברוח מאחריות בעת צרה.

כרטיס דרכון

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא