חיפוש

טיפים לשדרוג הבית לקראת החגים

רגע לפני בואם של החגים המרגשים, היינו רוצים לבצע כמה תיקונים ושינויים. לא תמיד מתחשק לנו לארח באותו מקום שאירחנו כבר שנים ברציפות. עצם הרגשת השינוי לקראת השנה החדשה מוסיפה שמחה ורעננות לחיים. הטרנדים הלוהטים של שנת 2022-2023 מביאים איתם את כל האופנות הנשכחות מהעבר, יחד עם טוויסט מיוחד. אז איך תוכלו לשדרג את הבית לקראת החגים? במאמר נציג טיפים שיעזרו לכם. 

 

יש ספה ושולחן? תביאו גם שטיח

אם יש בסלון כבר ספה נוחה, שולחן קפה, סימן שהגיע הזמן גם לשטיח איכותי. שטיחים איכותיים ויפים בשלל סגנונות ניתן למצוא באתר וברשת Sananes המובילה בתחום הרהיטים והעיצוב. הוספת השטיח אל שולחן הקפה והספה בסלון למעשה סוגרת מעגל ומוסיפה אפקט חמים ונעים לבית.

לשטיח כדאי לבחור צבעים שישתלבו היטב עם השולחן והספה, לא משהו קיצוני מידי. אך עם מדובר בשולחן וספה בצבעים יחסית שקטים ולא צעקניים, ניתן לבחור בשטיח ייחודי יותר שיקפיץ את האווירה. אם אתם אוהבים את הצבעים הבהירים, זכרו כי ניקוי השטיח דורש תשומת לב, אז תחשבו על זה פעמיים.

 

תזרקו את מה שנמאס לכם ממנו

זוכרים את הכרית נוי המעצבנת שהיא לא נוחה? והעציץ שממשיך למות לא משנה כמה אתם משקים אותו? מה עם הפסלון הקטן שהבאתם והוא לא מסתדר לכם בעין? קדימה, לזרוק. על מנת לשדרג, להתחדש ולעבור הלאה יש צורך גם לעיתים לזרוק את מה שאנחנו לא מרוצים ממנו.

כדי להכניס הביתה גם מוצרים חדשים, יש להיפטר מישנים, אחרת יהיה עומס על הסלון ולא יהיה נעים לשהות בו. ההמלצה היא תמיד כמובן לזרוק את מה שאין בו צורך ושימוש ולא סתם רהיטים.

 

השלימו את העיצוב עם פריטי טקסטיל

פריטי טקסטיל זה לא רק כריות נוי. מדובר גם בשמיכות, וילונות, בובות ואקססוריז באופן כללי. פרטי טקסטיל מוסיפים לחמימות הבית ולאנרגיה העדינה שלה. אם אתם מעוניינים בכריות נוי חדשות לכו על צבעים שמשלימים את הספה ולא למשהו קיצוני מידי.

אם ברשותכם קיים שטיח, נסו לשלב את הכריות ואת פריטי הטקסטיל יחד עם השטיח. במידה ואתם רוכשים וילון, נסו ללכת על גוון שיתאים עם שאר הצבעים בבית. הטיל העיקרי הוא לבחור צבע אחד ולהתאים אליו כמה רהיטים על מנת לייצר אחידות.

 

מדפים ומה שעליהם

יש לכם מדפים בבית? כמובן. הם משעממים אתכם? אולי. הורידו את כל החפצים על המדפים וסדרו מחדש. נסו לחשוב על סוגי סדר שניתן להציב בהם את הספרים או פריטי הנוי, נסו להפריד בין פריטים שעד עכשיו שמתם ביחד וליצור סידורים שונים שיצרו תצוגות שונות. במידה ויש לכם בעיקר ספרים, נסו לארגן אותם בצורה אחרת – על פי צבעים או עובי למשל.

מדפים הביתה

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
כלי גינה
6  כלי עבודה שימושיים

בין אם אתה גנן מושבע או חובב עשה זאת בעצמך, הכלים הנכונים חיוניים לפרויקטים מוצלחים של תחזוקת גינות ובנייה. הכלים הנכונים לא רק מקלים על

קרא עוד »
במה כרוכה בניית פרגולה?

בנייה של פרגולה מעץ זה לא עניין של מה בכך. לאחרונה אנו עדים ללא מעט מקרים של אנשים שחושבים אחרת ומנסים לבנות את הפרגולה באופן

קרא עוד »