חיפוש

4 דברים שחשוב לזכור כשמעצבים ביתנים לתערוכות

לכל עסק, ארגון או חברה, תערוכה היא הזדמנות נהדרת להגדיל את החשיפה. קהל הלקוחות הקבוע שלנו לא מספיק אם אנחנו רוצים להגיע לצמיחה משמעותית, והתערוכה השנתית הוא הזמן שבו יש לנו את האפשרות לפרוץ קדימה. כדי להצליח במשימה הזו חשוב שהדוכן שלכם בתערוכה יענה על הציפיות של המשתתפים בה. כאן נסביר לכם איך לעצב אותו בצורה נכונה. 

 

בחירת חברה מקצועית

הדבר הראשון שאותו חשוב לזכור בעת עיצוב הביתן הוא לבחור חברה מקצועית שמעצבת ביתנים לתערוכות. עיצוב של ביתנים הוא לא דבר פשוט, והוא משלב יחד מספר תחומים. תנאי בסיסי להצלחה שלכם בעיצוב הביתן הוא חברה מקצועית, שיחד איתכם תבין מה בדיוק הציפייה שלכם, ואיך ניתן להגשים אותה מבחינה מעשית בתנאים הקיימים.

כדאי לחשוב כמה שיותר זמן מראש על הביתן, כדי שבבוא העת הדוכן שלכם יהפוך להיות מוקד משיכה מרכזי במהלך התערוכה. זכרו שבשטח התערוכה אתם לא הולכים להיות היחידים, מה שאומר שאתם חייבים לבלוט לעין של המשתתפים בתערוכה אם אתם רוצים לראות אותם אצלכם בדוכן.

תערוכות

מה המטרה של הדוכן שלנו

הדבר השני שאותו אתם צריכים לקחת בחשבון הוא מה המטרה של הדוכן שלכם. ישנם דוכנים שנועדו להצגה של סחורה, בעוד שאחרים מהווים מוקד מפגש של צוות העסק עם משתתפי התערוכה. כל מטרה תוביל אתכם לעצב את הדוכן בצורה שונה, וכדאי להיות מודעים לכך כבר מהרגע הראשון. שטח הדוכן שלכם מוגבל, וחשוב לנצל אותו בצורה היעילה ביותר מבחינתכם.

 

היכן נערכת התערוכה

עוד נתון שאתם חייבים לקחת בחשבון הוא המקום שבו נערכת התערוכה. בימות החורף תערוכות נערכות בדרך כלל בתוך מקום סגור. היתרון של ביתן כזה הוא שאתם לא צריכים לדאוג שהוא יהיה מקורה, אך מנגד, כדאי לדאוג לבידוד טוב מפני רעש כדי שתוכלו להציג את עצמכם בדוכן באין מפריע. אם התערוכה נערכת תחת כיפת השמיים, כדאי לדאוג להגנה מפני חום ואוורור מתאים.

תערוכות

איך להפוך את הדוכן לכלי פרסום

אחרי שנגענו בפרטים הטכניים שנוגעים לבנייה של הדוכן עצמו, חשוב גם לזכור שכדי למשוך קהל אל הדוכן הוא צריך להיות דוכן שמפרסם טוב את העסק שלכם. חשבו איך הייתם רוצים שהדוכן יראה מבחוץ, מה הלוגו שאותו כדאי להטביע עליו, והאם יש מוטו מסוים שהייתם רוצים לראות מחוץ אליו. זכרו, מבט חטוף של משתתף בתערוכה הוא מה שיקבע האם המשתתף יחליט להיכנס לדוכן שלכם.

 

לסיכום

תערוכה שנתית היא הזמן הטוב ביותר עבורנו להגדיל את החשיפה לעסק. כדי שנוכל לעשות את זה בצורה טובה כדאי להקים דוכן מתאים במקום התערוכה. מלבד דאגה לפרטים הטכניים הנוגעים לעיצוב הדוכן, כמו הגנה משמש ובידוד רעשים, אל תשכחו גם לעצב את הצד הפרסומי של הדוכן. את כל זה כדאי לעשות בליווי מקצועי.

תערוכות

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא
משאבי אנוש
המידע המלא אודות תפקידו של HR

HR או "Human Resources" הוא תחום ניהולי העוסק בניהול ההון האנושי בארגון. תפקיד מחלקת משאבי אנוש הוא לקדם ולשמור על סביבת עבודה בריאה, פרודוקטיבית ומתגמלת

קרא עוד »