חיפוש

מדוע שעון נוכחות בעסק הוא דבר כלכך חשוב?

הוכחה בדבר נוכחות או היעדרות ממקום העבודה מהווה חלק בלתי נפרד מיחסי עובד-מעביד. כמעסיק, עלייך לוודא כי לרשות העובדים מערכת מתקדמת אשר מאפשרת לדווח אודות שעות הנוכחות. כיצד המערכת פועלת והאם היא מתאימה לכל בית עסק? על כך ועוד – במדריך הבא.

 

שעות נוכחות בעסק: חלק בלתי נפרד מהתנהלות תקינה של כל בית עסק

כמעסיק, אתה בוודאי יודע כי הדבר החשוב ביותר לצורך ניהול תקין של העסק הוא המשאב האנושי. ככל שהמשאב האנושי מנוהל בתצורה טובה יותר, כך ניתן לקבל חיסכון בעלויות והשפעה חיובית על שורת הרווח הסופית. באמצעות שעון נוכחות ניתן להגביר את היעילות של העובדים ואף להפוך את שגרת היום יום בעבודה למבוקרת, זאת מתוך מטרה לקבל שליטה ובקרה מלאה על נתוני השעון. מדובר בשעון דיגיטלי אליו ניתן להתחבר הן מהמחשב והן מהמכשיר הנייד, ולכן הוא מאפשר לך כמעסיק להתמודד היטב עם מצבת כוח העובדים ובהתאם לכך לבצע שינויים, כל זאת בכדי לנהל את העסק על הצד הטוב ביותר.

 

האם שעון נוכחות מתאים לכל בית עסק?

שעון נוכחות מתאים הן לעסקים קטנים והן לעסקים גדולים, והוא חשוב מאוד בעבור ארגונים אשר מעסיקים עובדים אשר עובדים בשטח. למעשה, באמצעות שעון נוכחות העובדים יכולים לדווח באופן קל ופשוט אודות תחילת העבודה, הפסקה וסיום יום העבודה. לכן, כמעסיק אתה מרוויח גם את אלמנט ההתייעלות כתוצאה מבקרה אודות פעילות העובדים בזמן אמת וכן חיסכון של זמן בעבור יצירת קשר עם כל עובד בנפרד ובחינה האם הוא מצוי במקום העבודה. מאחר ומדובר בשעון מתקדם, ניתן לדווח גם על אזור הפעילות של העובד ולכן הפשטות והנוחות מאפשרת לקבל נתונים עובדתיים בזמן אמת ובהתאם לכך לבצע שינויים במצבת העובדים. כתוצאה מהטמעה של שעון נוכחות תוכלו להבחין תוך זמן קצר כיצד מצבת העובדים שלכם מנוהלת בצורה נכונה ועם שימת דגש על ניטור, לא רק בהתייצבות לעבודה אלא גם בגין היעדרות, בקשות מיוחדות לחופשות ועוד. את שעון הנוכחות ניתן להתאים לצרכים שלכם ולבקשות העובדים: שעון נוכחות ביומטרי, זיהוי פנים, הודעת SMS או אפשרות לאפליקציה מתקדמת ונוחה עמה ניתן לעבוד.

 

שעון נוכחות בהתאמה אישית: כך תתקדם לעידן חדש וטכנולוגי

חברת איזי טיים היא חברה מובילה בתחומה אשר מתמחה במתן פתרונות נוכחות לעסקים מבוססי ענן, בהתאמה אישית. באמצעות נציגי החברה תוכלו להטמיע בארגון שלכם שעון נוכחות אשר באמצעותו תוכלו לחסוך אלפי שקלים, ובכך לנהל את הארגון שלכם בצורה טובה יותר. מעוניינים לקבל פרטים נוספים? אנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים באתר הרשמי ולאחר זמן קצר נציג מטעם החברה ישוב אליכם, לצורך קבלת הצעת מחיר אטרקטיבית וכן מידע נוסף אודות המערכות המתקדמות של החברה.

ציוד מתקדם

רוצים לפרסם כתבה אצלינו באתר?
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם.
אהבתם את הכתבה ? שתפו בקליק
באותו נושא